İlkokuma Yazma Günlüğü

edipceyhan

07 Ara 2011 21:49:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam çocuklar ezberlemiş  sanırım metni yoksa  5. sınıflarda bile bu kadar hızlı okuyan nadir
ezberlemek için bile okumak gerekir diye düşünüyorum. yeni video larda ekleyeceğim. :) ben de zaten sizin yorumlarınızı merak ediyorum. belki de siz haklısınız. yarın tekrar hiç okumadıkları metinleri okutup çekeceğim.

edipceyhan

07 Ara 2011 21:50:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
edipceyhan hocam bu defteri özelmi aldınız. veya nereden temin edebiliriz. ben hiç görmemiştim. teşekkürler
setin içinde vardı hocam.

Çevrimdışı okyanusışığı

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 78
  • 41
  • 78
  • 41
07 Ara 2011 21:57:15
ben şimdiye kadar hiç matematik yapmadım.ve şimdi nerden başlicamı bilmiyorum.telaşa düştüm.ne yapmalıyım???

edipceyhan

07 Ara 2011 21:58:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben şimdiye kadar hiç matematik yapmadım.ve şimdi nerden başlicamı bilmiyorum.telaşa düştüm.ne yapmalıyım???
sakin ol hocam. kitabı aç (klavuz) sırayla git. zaten basit şeyler.

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 22:00:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben şimdiye kadar hiç matematik yapmadım.ve şimdi nerden başlicamı bilmiyorum.telaşa düştüm.ne yapmalıyım???

hepimiz aşağı yukarı aynı durumdayız öğretmenim, bende gelecek hafta başlıycam. kılavuzu takip ederek ilerliycez...

edipceyhan

07 Ara 2011 22:01:28
Okulda çizgi film sitelerine giremeyen. var mı ? varsa çareniz bende :)

edipceyhan

07 Ara 2011 22:03:54
herkese iyi geceler. ben kaçar.

Çevrimdışı fth42

  • Üye
  • *
  • 7
  • 4
  • 7
  • 4
07 Ara 2011 22:04:02
Değerli zumrelerim siz bir şey sorcam bu sen eilk yılım ve 1. sınıfı aldım. Benim öğrencilerin bir kaçı mesal kartal ı okuyacak ya önce k k k a a Ka diyor sonra r ı ekliyor kar diyorsonra t sesini ekleyip kart diyor yani sırasıyla sesleri ekleyip okuyor ben bu durumu nasıl düzeltebilirim

Çevrimdışı balkibulki

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 89
  • 99
  • 89
  • 99
07 Ara 2011 22:04:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hepimiz aşağı yukarı aynı durumdayız öğretmenim, bende gelecek hafta başlıycam. kılavuzu takip ederek ilerliycez...

aa niye öyle yaptınız? arada 1er saat matematik yapsaydınız keşke.. neyse olmuşla ölmüşe çare olmaz, bence hemen başlayın matematiğe, serpiştirin aralara kafa dağıtsınlar aralarda

Çevrimdışı AYŞE 55

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.422
  • 3.591
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 22:06:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öncelikle tüm arkadaşlara günaydın..
Okula erken geldik..
Biraz satranç oynuyoruz..
HOCAM BENDE KENAR BİR SEMTTEYİM.. :)
Fakat bizim veliler Maşallah her şeyi bizden iyi biliyorlar..!!
En ufak bir olayda müdürün,milli eğitim müdürünün hatta Kaymakamın kapısını çok rahat çalıyorlar..
Evde çocuğuna ekmek arası peynir koymaktan acizken,çevre il ve ilçelere düğün olunca hiç kaçırmadan gidiyorlar..
Veli toplantısı olunca nedense aniden işleri çıkıyor  :)
Etrafta mandalin ve portakal ağaçları dolu iken
gidip çocuklarına meyve suları alırlar,
çünkü kendileri sıksa 2-3 dakikaları gidecek..
Daha çocuğun sınıfını öğretmenlerini bilmezken
tüm dizi oyuncularını ve eski-yeni sevgililerini bilirler..
Ama eşim -süper- bir okulda..
Bazen konuşuruz..
Ama bana göre emin olun
Bizm okulda öğretmenlik yapmak çok daha zevkli..
Her türlü olay ve insanla karşılaşıyorsunuz
Hiç sıkılmıyorsunuz.. ;D
İnsan aldığı parayı ve emeği görüyor..
Mutlu bir gün dileğiyle..
Metin Abiniz..


1.sınıf değerlendirme formları..
Belki gözden kaçıranlar veya yeni üye olanlar vardır..

 Ben de kenar mahalledeyim Metin hocam,anlattıklarınızı okurken bizim okul canlandı gözlerimde aynen  hiç farkı yok.Hele 1. sınıf okuturken daha iyi anlıyoruz bunları offf  >:(

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 22:07:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tarzınızda çocukların beynine  flaşla aktarım yapıyorsunuz sanırım. 16 yıllık öğretmenim şöyle bir tarzım olamadı. Sizi kutlarım.

flash mı yetersiz kalır daha yüksek teknoloji diyelim:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 22:08:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
       öğrencileri ve velileri incitmeden  okuma ve yazmaya geçenleri nasıl ödüllendiririm diye düşündüm de, her gün iki öğrenciye okuyorum belgesi verip velisinden de evde hazırladıkları bir pasta istiyeyim diyorum.(zümrem pasta istemiş, benim veliler de soruyordu)  (sınıfımda okumada hemen hemen sorun yok zaten.) diktede zorlanan bir kaç öğrencim de sırasını beklemiş gibi olacak. aslında benim açımdan diktesini ilerletecek.
             karnelerin dağıtımı sırasında velilere teşekkür belgesi vermek istiyorum. ne de olsa onlar da benimle birlikte yoruldular. onları da onure etmek istiyorum. ;)

kesinlikle öğretmenim benim de böyle bir düşüncem var emek eden velilerimi de hatırlamak istiyorum.

Çevrimdışı balkibulki

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 89
  • 99
  • 89
  • 99
07 Ara 2011 22:08:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli zumrelerim siz bir şey sorcam bu sen eilk yılım ve 1. sınıfı aldım. Benim öğrencilerin bir kaçı mesal kartal ı okuyacak ya önce k k k a a Ka diyor sonra r ı ekliyor kar diyorsonra t sesini ekleyip kart diyor yani sırasıyla sesleri ekleyip okuyor ben bu durumu nasıl düzeltebilirim

hocam bende de var bir tane öyle öğrenci. Tepki vermedim ama, sonuçta türkçe sondan eklemeli bir dil. dinlerken beklemesi uzun sürüyor, biraz daha birleştirmenin mantığını oturtsun müdahale edeceğim ona da. Ya şey yapabilirsiniz, kelimeleri hecelerine böldürterek okutturun, renkli heceli metinler üzerinden çalışma yaptırın. uzun kelimeleri altlarından hecelerine ayırıyorum ben bazen de. Tahtaya metin yazarken renkli tebeşirler kullanın..

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 22:09:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aa niye öyle yaptınız? arada 1er saat matematik yapsaydınız keşke.. neyse olmuşla ölmüşe çare olmaz, bence hemen başlayın matematiğe, serpiştirin aralara kafa dağıtsınlar aralarda

kafaları hep dağınıktı öğretmenim, toparlayamadığımız için matematiğe hiç başlamadık zaten...

Çevrimdışı BENGİSUKOCA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 578
  • 981
  • 578
  • 981
07 Ara 2011 22:09:41
hızlandırıcı tekerlemelerle hh diyoruz yarın

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK