İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 19:41:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
umarım öle olur hocam beni şaşırtlar da sevinirim:) o zaman bedene çıkarabilirim onları :) gerçi bedene çıkarınca ne oynatsam bilemiyorum var mı fikirleri olan?
ben 2 li gruplara ayırıyorum.üç ayak yürüme,sırt sırta yürüme,kanguru yürüyüşü,ayak ,adım yürüyüşü, yaptırıyorum erken bitiren 1. oluyor:):)

Çevrimdışı zeynepgulsu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 23.300
  • 42.364
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 19:41:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende tahtada öğrenciye MANCHESTER UNITED yaz dedim '' Mençıstır yunaytıt'' yazdı :)
:)

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 19:42:01
Amacımız doğru yazmak değil sınıftaki rehaveti dağıtmaktı..Çok işe yaradı tavsiye ederim..Üstelik iyi durumdaki öğrenciler doğru yazabiliyorlar..Deneyiniz ;)

Çevrimdışı enbesh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 227
  • 565
  • 227
  • 565
07 Ara 2011 19:43:37
arkadaşlar sizler metin defteri kullanıyor musunuz? ben ayrı bir defter tutturmadım. avantajlarını merak ediyorum.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 19:43:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Amacımız doğru yazmak değil sınıftaki rehaveti dağıtmaktı..Çok işe yaradı tavsiye ederim..Üstelik iyi durumdaki öğrenciler doğru yazabiliyorlar..Deneyiniz ;)

yarın da türktelekominikasyonlaştırama dıklarımızdan mısınız? yazdırın öğretmenim artık sizinkileri normal cümleler kesmez:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 19:44:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar sizler metin defteri kullanıyor musunuz? ben ayrı bir defter tutturmadım. avantajlarını merak ediyorum.

hayır ben tutturmuyorum öğretmenim.güzel yazı defteriyle başladık her şey içinde devam ediyoruz.

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 19:44:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim sizin iş bitmiştir bence başka harf vermeyin.zaten "v" olduğuna göre bitirmişsiniz.canı gönülden kutlarım...
bir de merak ettim kaç kişi bunu yazabildi?
Mevcut 18
ö sesindeyim ama 13 öğrenci tüm sesleri okuyup yazabiliyor..
Bu kelimeyi 6 öğrencim yazdı..

Çevrimdışı shrsyn

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 485
  • 192
  • 485
07 Ara 2011 19:44:53
yrn s sesine geçeceğim inşallah.Bugün aşı oldu benimkiler 2 tanesi ortalığı birrbirine kattı resmen.Diğerleri hiç ağlamadılar çok şükür.
dikte çalışmalarında problem var sınıfın yarısı zorlanıyor neredeyse.Ne zaman düzelecek sbırla bekliyorum.
arkadaşlar  "ETKİNLİK TASARLAMA VE UYGULAMA SÜRECİ,EĞİTİMDE PLAN VE PLANLAMA,ÖRNEK BİR DERS PLANI TASARLAMA" ile ilgili dökümana ihtiyacım var acil.Elinizde varsa paylaşabilir misiniz?

Çevrimdışı ayyüce25

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 725
  • 1.376
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 725
  • 1.376
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 19:45:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende tahtada öğrenciye MANCHESTER UNITED yaz dedim '' Mençıstır yunaytıt'' yazdı :)
işte bu! :))

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 19:45:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben 2 li gruplara ayırıyorum.üç ayak yürüme,sırt sırta yürüme,kanguru yürüyüşü,ayak ,adım yürüyüşü, yaptırıyorum erken bitiren 1. oluyor:):)
teşk ederim zümrem 24 saat yine :( bazen bedene çıkarınca oyun gelmiyo aklıma

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 19:46:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın da türktelekominikasyonlaştırama dıklarımızdan mısınız? yazdırın öğretmenim artık sizinkileri normal cümleler kesmez:):)

Onu size bırakayım öğretmenim..Siz de oldukça ilerdesiniz..Eminim çoğunluk yazacaktır..

Çevrimdışı singesong

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 307
  • 503
  • 307
  • 503
07 Ara 2011 19:47:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zıplayan kurbağanın alternatifi olarak ismini tam bilmiyorum. Fal oyunu ve cennet-cehennem oyunu diye isimler var. Bu origamide 16 tane bölme var. Bu da demek ki 16 kelime yazabiliriz. Ben şimdi yaptığımdan birkaç örnek ekliyorum.
  [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

hocam bu fal fikri harika çocuklar birbirleriyle bunu oynarken  yazdıkları kelimeleri birbirlerine okumayı öğretirler çok pekiştirici olabilir hiç aklıma gelmemişti teşekkürler.. yarın mutlaka yaptıracağım

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 19:47:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Onu size bırakayım öğretmenim..Siz de oldukça ilerdesiniz..Eminim çoğunluk yazacaktır..

öğretmenim kesinlikle deneyeceğim meraktan:):)bu arada kutlarım başarınızı

Çevrimdışı TONYALIYIM

  • Uzman Üye
  • *****
  • 584
  • 495
  • 584
  • 495
07 Ara 2011 19:47:43
uydurarak okuyanların önüne geçemiyorum. sanki harfleri sesleri veren ben değilim. nasıl bir yol izlemeliyimmm

Çevrimdışı prettym

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.550
  • 2.256
  • 1.550
  • 2.256
07 Ara 2011 19:48:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşk ederim zümrem 24 saat yine :( bazen bedene çıkarınca oyun gelmiyo aklıma
kurt ve kuzu oynatın öğretmenim eğleniyorlar.tüm öğrencilerinizi el ele tutuşturup halka yapın halkanın içine bir öğrencinizi kuzu,dışına bir öğrencinizi kurt yapın.kurt kuzuyu yakalamak için halkanın içine girmeye çalışşısn.eğleniyor çocuklar.Ama dikkat edin içeri girmek için halkadakilere vuranlar olabilir :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK