İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 19:49:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
işte bu! :))
bay olunca bunlar daha ilgi çekici oluyor heralde:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 19:50:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
uydurarak okuyanların önüne geçemiyorum. sanki harfleri sesleri veren ben değilim. nasıl bir yol izlemeliyimmm

sonuna kadar okuması tekrar başa dönmesi için uyarılarda bulunun bir süre sonra düzelteceklerdir umarım

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 19:51:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
şu an karar verdim yarın yazı güzelliği için yazma çalışması yapıcam güzel yazanlara yıldız gülen yüz ve peteklerini boyama yapıcam.çirkin yazıya tahammül edemiyorum ya..hele diğer sınıfın benim gibi yazılarını görünce şok oldum.sanki 30 tanesini de öğretmen yazmış??o derece süperdi ya anlatamam ağzım açık kaldı.yarın m ile ilgili hece ve kelimeler yaparız hemen.sonra biraz dikte.sonra da hikaye kitaplarını ya da metin dağıtıp onu yazmalrını isticem.yazı güzelliğini sona bırakmam istemiyorum bidaha değiştiremem :(
hocam ben de bugün e,l,a,t,i, sesleriyle ilgili içleri boş olan fotokopiler verdim..gün boyu bunların üzerinden geçmkle geçti..son iki saatta dikte yaptırdım. yarın n, o, r, m ile devam edeceğim.yazıların gözle görülür bir değişme oldu..

Çevrimdışı cakmak047

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 563
  • 440
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 19:58:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kolay gelsin hocam...

hocam çook teşekkür ederim..

Çevrimdışı enbesh

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 227
  • 565
  • 227
  • 565
07 Ara 2011 19:59:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hayır ben tutturmuyorum öğretmenim.güzel yazı defteriyle başladık her şey içinde devam ediyoruz.
ben de öyle. engele takıldım. cevabınız için teşekkürler öğretmenim...

edipceyhan

07 Ara 2011 19:59:57
Çocuklara okutup video çektim. Siz de paylaşırsanız sınıflarımız ne durumda daha iyi görürüz diye düşünüyorum. Ben facebook'a yükledim link veriyorum. Bakalım biz ne durumdayız ?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı firstanbul

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 601
  • 917
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 601
  • 917
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 20:00:26
M ve N yi nasıl ayırt ettirebilirm öğrencilerime.. Sürekli karıştırıyorlar...

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 20:01:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çocuklara okutup video çektim. Siz de paylaşırsanız sınıflarımız ne durumda daha iyi görürüz diye düşünüyorum. Ben facebook'a yükledim link veriyorum. Bakalım biz ne durumdayız ?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

bende çekicem öğretmenim ama hiç çalıştırmadan direkt metni koyucam önlerine bakalım neler çıkacak:):)

Çevrimdışı eser187

  • Üye
  • *
  • 7
  • 9
  • 7
  • 9
07 Ara 2011 20:03:06
7 öğrencim var, oh ne kadar güzel keşke benimde az öğrencim olsaydı diyenler olabilir ama ben keşke daha çok öğrenci olsaydı diyorum. yarın y diyeceğiz hala birleştirmeyi kavramayan ve 1. grubu atlatamamış öğrencilerim var, çok mutsuzum geçen senede 1. sınıf okutmuştum 23 öğrencim vardı daha mutluydum. 3 tanesi dersle alakasız ne yaptıysam dikkatlerini çekemiyorum . iyi dediğim öğrenciler bile hiç beklemediğim hatalar yapıyor eli olacağım , sınıfa gitmek istemiyorum ,geçen sene böyle değildi daha az öğrencim var ama daha çok yoruluyorum öğrensinler diye mahvoluyorum ama hep hüsranla bitiyor bende mi problem var acaba bilemdim valla...

edipceyhan

07 Ara 2011 20:04:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende çekicem öğretmenim ama hiç çalıştırmadan direkt metni koyucam önlerine bakalım neler çıkacak:):)
tamam onuda yapalım :) bekliyorum sabırsızlıkla.

Çevrimdışı sevde377

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 176
  • 188
  • 176
  • 188
07 Ara 2011 20:06:03
ama ben çok üzgünüm fenerim gol yedi yaa :(

Çevrimdışı nevin07

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.313
  • 3.610
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 20:07:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çocuklara okutup video çektim. Siz de paylaşırsanız sınıflarımız ne durumda daha iyi görürüz diye düşünüyorum. Ben facebook'a yükledim link veriyorum. Bakalım biz ne durumdayız ?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok iyi görünüyorsunuz öğretmenim..Tebrikler..

edipceyhan

07 Ara 2011 20:08:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ama ben çok üzgünüm fenerim gol yedi yaa :(
yanlış tahmin :)

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 20:08:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ben de bugün e,l,a,t,i, sesleriyle ilgili içleri boş olan fotokopiler verdim..gün boyu bunların üzerinden geçmkle geçti..son iki saatta dikte yaptırdım. yarın n, o, r, m ile devam edeceğim.yazıların gözle görülür bir değişme oldu..
,içleri boş fotokopiler derken anlamadım hocam?bende sadece harf ve cümlelerin üzerinden gitmeler var.nasıl yaptınız anlatır mısınız?

Çevrimdışı 10al

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 183
  • 233
  • 183
  • 233
07 Ara 2011 20:08:45
selam arkadaşlar....
matematik dersinde neler yapıyorsunuz??benimkiler halen kareli defteri düzgün kullanamıyorlar...rakamların kimi büyük,kimi küçük...karmakarışık...ama genel olarak 5 er,10 ar ve 2 şer sayıp,tahtada toplama,zihinden çıkarma yapıyorlar...siz neler yapıyorsunuz???

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK