şu an karar verdim yarın yazı güzelliği için yazma çalışması yapıcam güzel yazanlara yıldız gülen yüz ve peteklerini boyama yapıcam.çirkin yazıya tahammül edemiyorum ya..hele diğer sınıfın benim gibi yazılarını görünce şok oldum.sanki 30 tanesini de öğretmen yazmış??o derece süperdi ya anlatamam ağzım açık kaldı.yarın m ile ilgili hece ve kelimeler yaparız hemen.sonra biraz dikte.sonra da hikaye kitaplarını ya da metin dağıtıp onu yazmalrını isticem.yazı güzelliğini sona bırakmam istemiyorum bidaha değiştiremem 
hocam ben de bugün e,l,a,t,i, sesleriyle ilgili içleri boş olan fotokopiler verdim..gün boyu bunların üzerinden geçmkle geçti..son iki saatta dikte yaptırdım. yarın n, o, r, m ile devam edeceğim.yazıların gözle görülür bir değişme oldu..