İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
07 Ara 2011 18:12:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün tahtaya bir cümle yazdım kim okuyabilir dedim...Parmak kaldıran öğrencilerimden birine oku oğlum dedim...Yanındaki öğrencim aglamaya başladı...Öğretmenim Emrullah benim içimden geçenleri okuyor ,ben içimden söylemiştim o cümleyi o da duydu :)
çok komikmiş :)

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 18:16:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün tahtaya bir cümle yazdım kim okuyabilir dedim...Parmak kaldıran öğrencilerimden birine oku oğlum dedim...Yanındaki öğrencim aglamaya başladı...Öğretmenim Emrullah benim içimden geçenleri okuyor ,ben içimden söylemiştim o cümleyi o da duydu :)

rabia öğretmenim yüzyılın en komik olayını yaşamışsınız :)

Çevrimdışı lhollyl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.481
  • 2.467
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.481
  • 2.467
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 18:21:22
ilkokuma yazma dökümanları başlığını bulamadım bir türlü:)

Çevrimdışı didemgizem

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.361
  • 1.069
  • 1.361
  • 1.069
07 Ara 2011 18:21:51
1.sınıf günlüğü dökümanları

Çevrimdışı ayyüce25

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 725
  • 1.376
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 725
  • 1.376
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 18:23:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevde5
hocam ben de sizinle aynı şeyleri paylaşıyorum.Bir derste nasıl hemen bir harfi verip hece kelime cümle yapıyorlar anlamadım.İmkan olsa da o arkadaşların derslerini izleyebilsek.
ALKIŞ diyorum şu ''derslerini izleyebilsek bölümüne.:)) ben 13 yıllık öğretmenim, kardeşim anlamış değilim bu nasıl oluyor? demekki ben de bir  sorun var(?)

Çevrimdışı mustaffa35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 560
  • 288
  • 560
07 Ara 2011 18:31:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün tahtaya bir cümle yazdım kim okuyabilir dedim...Parmak kaldıran öğrencilerimden birine oku oğlum dedim...Yanındaki öğrencim aglamaya başladı...Öğretmenim Emrullah benim içimden geçenleri okuyor ,ben içimden söylemiştim o cümleyi o da duydu :)


Bizde sınıfımızda görecekmiyiz o günleri.Tebessüm...

Çevrimdışı ilkimsema

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 421
  • 290
  • 421
  • 290
07 Ara 2011 18:32:55
bir öğrencim şarkı yerine müzik dedi.daha z yi öğrenmedik ki :::::)

Çevrimdışı özlemyamaçlı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.184
  • 2.334
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 18:37:11
bizde bugün s dedik. dünden s li kelimeler bulunmuştu, bugün yazımı yapıldı. bir anda kendimi düzenli çizgi çalışması yaptığımız günlerde hissettim. küçük s de hepsinin elinden tutup tek tek yaptırdım nerdeyse. hece ve kelime okuma çalışmaları yaptık son ders. yarın da okuma ve dikte çalışması yaparak günü bitiririz bi aksilik olmazsa.

Çevrimdışı arda_antalya

  • Üye
  • *
  • 6
  • 15
  • 6
  • 15
07 Ara 2011 18:38:36
16 yıllık öğretmenim burada  sizlerin hızınıza hayran kaldım.Günde iki harf muhteşem.Ben daha haftada üç ses veremedim.Sizleri kutluyorum.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 18:44:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ALKIŞ diyorum şu ''derslerini izleyebilsek bölümüne.:)) ben 13 yıllık öğretmenim, kardeşim anlamış değilim bu nasıl oluyor? demekki ben de bir  sorun var(?)

bunda o kadar şaşılacak bşy yok ki.bence öğretmen bir tarzdır ve zamanla çocuklar bu tarza uyum sağlar.ben de aynı gün hem sesi veriyorum hem hece kelime cümle metin okutuyorum sonra da hikaye kitabından o sesin metinlerini okutuyorum.bu benim tarzımm...

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 18:47:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dikte de çok kötüyüz(!) Onun videosunu belki ikinci dönem. Ezber konusunda daha öncede söylediğim gibi bazı kısımlarını ezberleye biliyorlar, ama ezberlemek içine okumak gerekir :) ilk ders başladılar okumaya sanırım 3. ders çektim videoyu.

öğretmenmi çok iyiler bence tebrik ederim ama katılıyorum biraz ezber sezdim bende:):)siz de haklısınız o da okuma gerektirir ellerinize sağlık...

Çevrimdışı vedat_42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 742
  • 2.873
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 742
  • 2.873
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 18:47:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bunda o kadar şaşılacak bşy yok ki.bence öğretmen bir tarzdır ve zamanla çocuklar bu tarza uyum sağlar.ben de aynı gün hem sesi veriyorum hem hece kelime cümle metin okutuyorum sonra da hikaye kitabından o sesin metinlerini okutuyorum.bu benim tarzımm...
tebrikler öğretmenim  :)

Çevrimdışı balamir07

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 144
  • 127
  • 144
  • 127
07 Ara 2011 18:50:37
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
scimen öğretmenim yazı bozukluğu bende de var henüz bir çare bulmuş değilim.okuma konusunda da benim yöntemim şu : bilgisayarımdan önce o sesle ilgili basit kelimeler yansıtıyorum tahtaya.arka arkaya tahtanın önünde sıra oluyorlar okuyan oturuyor.sonra aynı şeyi cümle için yapıyorum.çocuklar alıştıkları için bu yönteme hızlı hareket ediyorlar.böylelikle her öğrenci günde birkaç kere okumuş oluyor.
hocam by yöntem yaralı mı bende tahtaya yazıyorum tek tek okutuyorum ama sanki ezberden söylüyorlar arkadaşını tekrar ediyor çoğu

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 18:55:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün tahtaya bir cümle yazdım kim okuyabilir dedim...Parmak kaldıran öğrencilerimden birine oku oğlum dedim...Yanındaki öğrencim aglamaya başladı...Öğretmenim Emrullah benim içimden geçenleri okuyor ,ben içimden söylemiştim o cümleyi o da duydu :)

adaşım çok hoşsun yaa:):)bugün tavuğun yavrusuna ne denir diye bir soru vardı.öğrencilerimden biri diyor ki gıt gıt gıdakkk denir:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 18:56:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tebrikler öğretmenim  :)

teşekkkürler öğretmenim:):)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK