sevde5
hocam ben de sizinle aynı şeyleri paylaşıyorum.Bir derste nasıl hemen bir harfi verip hece kelime cümle yapıyorlar anlamadım.İmkan olsa da o arkadaşların derslerini izleyebilsek.
ALKIŞ diyorum şu ''derslerini izleyebilsek bölümüne.

ben 13 yıllık öğretmenim, kardeşim anlamış değilim bu nasıl oluyor? demekki ben de bir sorun var(?)