İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 20:09:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tamam onuda yapalım :) bekliyorum sabırsızlıkla.

ben bugün düz yazı metni okuttum tam bir fiyaskoydu aslında çekseydim de rezil etseydim kendimi de minnoşları da:):)

edipceyhan

07 Ara 2011 20:10:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben bugün düz yazı metni okuttum tam bir fiyaskoydu aslında çekseydim de rezil etseydim kendimi de minnoşları da:):)
:)

Çevrimdışı scimen

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 2.136
  • 2.887
  • 3. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2011 20:11:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
M ve N yi nasıl ayırt ettirebilirm öğrencilerime.. Sürekli karıştırıyorlar...
ben m yapmak için iki tane n yanyana gelmiş yapışmışlar birbirine dedim.ellerimle de bu n, bu da n yapıştır dedim çarptım bibirine ne oldu dedim mmm dediler :)

Çevrimdışı devrim33

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 32
  • 455
  • 32
  • 455
07 Ara 2011 20:15:13
Edipceyhan öğretmenim tebrikler. siz olayı bitirmişsiniz. darısı bize.yalnız merak ettim. metni okudukları sayfanın karşısıda defter görünümünde miydi. yoksa yanlış mı gördüm.

edipceyhan

07 Ara 2011 20:18:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Edipceyhan öğretmenim tebrikler. siz olayı bitirmişsiniz. darısı bize.yalnız merak ettim. metni okudukları sayfanın karşısıda defter görünümünde miydi. yoksa yanlış mı gördüm.
evet defter sayfası gibi. okuduktan sonra oraya yazıyorlar.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 20:19:52
edipceyhan hocam siz biraz daha bşy yazarsanız ben burda kıskançlık krizinden gidebilirim:):)

edipceyhan

07 Ara 2011 20:21:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
edipceyhan hocam siz biraz daha bşy yazarsanız ben burda kıskançlık krizinden gidebilirim:):)
paylaşmak için burdayım hocam. :) her şeyi paylaşmaya hazırım.

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 20:23:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
paylaşmak için burdayım hocam. :) her şeyi paylaşmaya hazırım.

tamam tamam paylaşın ben çıkıcam birazdan zaten moralim diğer odaya kaçmış:):)

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 20:26:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
selam arkadaşlar....
matematik dersinde neler yapıyorsunuz??benimkiler halen kareli defteri düzgün kullanamıyorlar...rakamların kimi büyük,kimi küçük...karmakarışık...ama genel olarak 5 er,10 ar ve 2 şer sayıp,tahtada toplama,zihinden çıkarma yapıyorlar...siz neler yapıyorsunuz???

haftaya her gün 2 şer saat olmak kaydıyla matematik işleyeceğim inşallah.söylediğiniz yerlerdeyim bende 2 haftadır da yapmıyorum ..haftaya hızlı bir girişle toparlayacağım inşallah:):)

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
07 Ara 2011 20:34:06
benim öğrencilerim bi acayip yaaa...dün dikte yazılısı yaptım
3 kişi 5 aldı
2 kişi 4 aldı
3 kişi 3 aldı
1 kişi 2 aldı
1 kişi de 1 aldı.
yani dün sonuçlar tam bir rezaletti.dikte yazılılarında arada çanta oluyor,cümle okuyorum,hepsi yazdım deyince yeni cümleye geçiyorum, metin bitince toplayıp değerlendiriyorum.
diktede yaptığım başka bir yöntem daha var,bunda çocuklar çok başarılı oluyor.yine arada çanta oluyor,ben söylüyorum onlar yazıyor.yazan masama geliyor doğru yazdıysa 1 tane bonibon ve yıldız kazanıyor,yanlış yazdıysa eksi alıyor gidip düzeltip gelince artıya dönüşüyor ama bonibon alamıyor.yine düzeltemediyse tahtaya yazıyorum bakarak yazıyor.defterinde eksi olarak kalıyor.böyle diktede en kötü öğrencimin bile bonibon aldığı oluyor.
şimdi bu çocukların diktesi iyi mi kötü mü???yorum bekliyorum arkadaşlar....

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
07 Ara 2011 20:37:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tamam tamam paylaşın ben çıkıcam birazdan zaten moralim diğer odaya kaçmış:):)
rabia hocam sen yine mi kıskandın:):)aldın başını gidiyosun hala milleti kıskanıyosun ya:):)

Çevrimdışı devrim33

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 32
  • 455
  • 32
  • 455
07 Ara 2011 20:38:07
edipceyhan hocam bu defteri özelmi aldınız. veya nereden temin edebiliriz. ben hiç görmemiştim. teşekkürler

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 20:38:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim öğrencilerim bi acayip yaaa...dün dikte yazılısı yaptım
3 kişi 5 aldı
2 kişi 4 aldı
3 kişi 3 aldı
1 kişi 2 aldı
1 kişi de 1 aldı.
yani dün sonuçlar tam bir rezaletti.dikte yazılılarında arada çanta oluyor,cümle okuyorum,hepsi yazdım deyince yeni cümleye geçiyorum, metin bitince toplayıp değerlendiriyorum.
diktede yaptığım başka bir yöntem daha var,bunda çocuklar çok başarılı oluyor.yine arada çanta oluyor,ben söylüyorum onlar yazıyor.yazan masama geliyor doğru yazdıysa 1 tane bonibon ve yıldız kazanıyor,yanlış yazdıysa eksi alıyor gidip düzeltip gelince artıya dönüşüyor ama bonibon alamıyor.yine düzeltemediyse tahtaya yazıyorum bakarak yazıyor.defterinde eksi olarak kalıyor.böyle diktede en kötü öğrencimin bile bonibon aldığı oluyor.
şimdi bu çocukların diktesi iyi mi kötü mü???yorum bekliyorum arkadaşlar....



öğretmenim puanlamayı neye göre yapıyorsunuz ona göre yorum yapalım

Çevrimdışı rabia22

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.885
  • 2.002
  • 1.885
  • 2.002
07 Ara 2011 20:38:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
rabia hocam sen yine mi kıskandın:):)aldın başını gidiyosun hala milleti kıskanıyosun ya:):)

ya kıskana kıskana bu hale geldim bana iyi geliyor.alıp başımı gidesim geliyor:):):)

Çevrimdışı sevcoli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 378
  • 283
  • 378
07 Ara 2011 20:44:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim puanlamayı neye göre yapıyorsunuz ona göre yorum yapalım
mesela toplam 20 kelimelik bir metinde
1-4 ses arası hata yapana 5,
5-9 ses arası hata yapana 4,
10-14 ses arası hata yapana 3
15-19 ses arası hataya 2,
20 ve daha fazla ses hatası varsa 1 alıyor.
YANİ METİNLERDE KIRMIZIYLA DÜZELTTİĞİM SES SAYISINA GÖRE PUANLAMA YAPIYORUM.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK