İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gezer02

  • Uzman Üye
  • *****
  • 440
  • 1.162
  • Müdür Yetkili
  • 440
  • 1.162
  • Müdür Yetkili
06 Ara 2010 10:39:41
teşekürler şevooş öğretmenim doslar sağolsun.

Çevrimdışı Nursan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 248
  • 399
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 248
  • 399
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2010 10:41:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar hüzünlü bir günle derse başladım çünkü hafta içinde ablamı kaybettik okula gelemedim birleştirilmiş sınıflı tek öğretmenim  derslerden çok geri kaldığımı düşünüyorum birinci sınıflarda m sesindeyim açığımı nasıl kapatacağım yardım ederseniz sevinirim.

 hocam çok üzüldüm başınız sağolsun gerçekten zor bir durum birleştirilmiş sınıf okutuyormuşsunuz çok da geri sayılmaz çocuklar mantığı aldıktan sonra haftada 3 ses bile verebilirsiniz hatta ünlü sesleri hemen kavrıyorlar ünlü ses verilen gün 2 ses dahi verilebilir yine de acele etmeye gerek yok daha 2. dönem var.

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
06 Ara 2010 10:42:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar hüzünlü bir günle derse başladım çünkü hafta içinde ablamı kaybettik okula gelemedim birleştirilmiş sınıflı tek öğretmenim  derslerden çok geri kaldığımı düşünüyorum birinci sınıflarda m sesindeyim açığımı nasıl kapatacağım yardım ederseniz sevinirim.
Başınız sagolsun ögretmenim çok üzüldüm,
derslerden geri kalmazsınız,zümreleriniz size yardımcı olacaktır,siz bunları düşünmeyin,elbette dersler yetişir,
ailenize ve size sabır diliyorum ögretmenim.

Çevrimdışı gezer02

  • Uzman Üye
  • *****
  • 440
  • 1.162
  • Müdür Yetkili
  • 440
  • 1.162
  • Müdür Yetkili
06 Ara 2010 10:48:18
hepinize çok çok teşekürler dostlarımız sağolsun biraz açımı hafiflettiniz. nemutluki böyle arkaşlar var.

Çevrimdışı ms2509

  • Uzman Üye
  • *****
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2010 11:02:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar hüzünlü bir günle derse başladım çünkü hafta içinde ablamı kaybettik okula gelemedim birleştirilmiş sınıflı tek öğretmenim  derslerden çok geri kaldığımı düşünüyorum birinci sınıflarda m sesindeyim açığımı nasıl kapatacağım yardım ederseniz sevinirim.
öncelikle başınız sağolsun,Allah rahmet eylesin.m harfindesiniz geride de değilsiniz.bizde m harfindeyiz bu haftadan sonra 2 harf vermeye başlayacağım

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2010 12:06:33
Allah rahmet eylesin.başınız sağolsun,gezer02 öğretmenim.

Çevrimdışı ecrinh

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.288
  • 10.087
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.288
  • 10.087
  • 1. Sınıf Öğretmeni
06 Ara 2010 12:24:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar hüzünlü bir günle derse başladım çünkü hafta içinde ablamı kaybettik okula gelemedim birleştirilmiş sınıflı tek öğretmenim  derslerden çok geri kaldığımı düşünüyorum birinci sınıflarda m sesindeyim açığımı nasıl kapatacağım yardım ederseniz sevinirim.
başınız saolsun öğretmenim.çok geride sayılmazsınız hocam ,eski sesleri tekrar edip yeni ses vermeye başlarsınız

Çevrimdışı zengenli

  • Yeni Üye
  • 1
  • 3
  • 1
  • 3
06 Ara 2010 12:31:09
gezer02 öğretmenim başınız sağolsun

Çevrimdışı sedmir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 991
  • 221
  • 991
  • 221
06 Ara 2010 12:40:50
başınız sağolsun öğretmenim

Çevrimdışı sedmir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 991
  • 221
  • 991
  • 221
06 Ara 2010 12:45:33
müdür muavinliği sonuçları açıklanmadan bireysel tebliğ ederek atama olabilirmi milli eğitim kimin kaç puanla atandığını göstermek zorunda değilmi ne yapmalıyım

Çevrimdışı canegt

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.904
  • 12.101
  • 2.904
  • 12.101
06 Ara 2010 12:46:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
merhaba arkadaşlar hüzünlü bir günle derse başladım çünkü hafta içinde ablamı kaybettik okula gelemedim birleştirilmiş sınıflı tek öğretmenim  derslerden çok geri kaldığımı düşünüyorum birinci sınıflarda m sesindeyim açığımı nasıl kapatacağım yardım ederseniz sevinirim.

Başınız sağolsun öğretmenim,geri kaldım diye üzülmeyin,benim iki kızım var,biri hastaydı yeni ses veremedim,ben de m sesine geçemedim,bugün tekrar yaptım,yarın mmm sesine geçeceğim,perşembe yeni bir ses verip haftada iki en fazla üç sesle kavratmaya çalışacağım,emin olun  hiç bir şeye geç kalmadınız,acınızı anlıyorum,siz iyi olun da.Çocuklar nasıl olsa ilerler.

Çevrimdışı navera

  • Aktif Üye
  • **
  • 47
  • 27
  • 47
  • 27
06 Ara 2010 13:08:46
Gezer 02 Hocam başınız sağolsun Allah size ve geride kalan sevdiklerinize sağlıklı uzun ömürler versin

Çevrimdışı navera

  • Aktif Üye
  • **
  • 47
  • 27
  • 47
  • 27
06 Ara 2010 13:09:30
Ben bugün ı ya geçiş yaptım artık haftada 2 sesle devam edebilirim böylece 1.dönem sonuna bitirmiş oluruz inşallah

Çevrimdışı JÜLİDE

  • Üye
  • *
  • 9
  • 6
  • 9
  • 6
06 Ara 2010 14:55:08
arkadaşlar ben hala rrr sesindeyim çok mu yavaş gidiyorum anlamadım ama hala söyleneni tam olarak yazamıyorlar ben de yeni sese geçemiyorum acaba geçmelimyim

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
06 Ara 2010 14:56:47
bugün senebaşından beri en güzel ve başarılı günüydü sınıfımın.. dikte de harikaydılar.. maşallah..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK