merhaba arkadaşlar hüzünlü bir günle derse başladım çünkü hafta içinde ablamı kaybettik okula gelemedim birleştirilmiş sınıflı tek öğretmenim derslerden çok geri kaldığımı düşünüyorum birinci sınıflarda m sesindeyim açığımı nasıl kapatacağım yardım ederseniz sevinirim.
Başınız sağolsun öğretmenim,geri kaldım diye üzülmeyin,benim iki kızım var,biri hastaydı yeni ses veremedim,ben de m sesine geçemedim,bugün tekrar yaptım,yarın mmm sesine geçeceğim,perşembe yeni bir ses verip haftada iki en fazla üç sesle kavratmaya çalışacağım,emin olun hiç bir şeye geç kalmadınız,acınızı anlıyorum,siz iyi olun da.Çocuklar nasıl olsa ilerler.