İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı saraY0655

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 226
  • 255
  • 226
  • 255
07 Ara 2010 11:00:21
ben de hayat bilgisi dersinde birbirimize karşı kibar olmalıyız ,kötü sözler söylememeliyiz falan diye anlatıyorum.bi öğrencim söz aldı ;ama benim babam ,anneme hep gerizekalı karı diyo:)))

Çevrimdışı mgisk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 86
  • 30
  • 86
  • 30
07 Ara 2010 11:05:46
drnz hocam nerde çalışıyosunuz çok merak ettim...

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
07 Ara 2010 12:29:56
bir mısırım patladı bugün :)

Çevrimdışı fatihyalçınkaya

  • Uzman Üye
  • *****
  • 692
  • 1.080
  • 692
  • 1.080
07 Ara 2010 13:09:46
dikteyi ne kadar da bir yapıyorsunuz.kaç cümle yazdırıyorsunuz ve puan veriyor musunuz?

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2010 13:23:01
hocam o kadar sıkmayın kendinizi.ben 1 haftadan fazla dikte yaptırmadım.sadece okuma çalışması yaptım ve inanın bu arada 5 harf verdim. güzel harika okuyorlar moralimi bozmayayım dedim.....
bugün son ders dikte defterlerine 4 cümle yazdırdım.allahım ve hiç sınıfta okunmayan kelimelerden oluşan cümlelerdi.sonuç mü kemmeldi.....okuyanların hepsi yazmıştı.eksiklerde sadecebüyük harfte yapılan yanlışlardı yada 2 tanesinde babam yazarken babm yazmış heyecandan sanırım......ohhhh dedim iiki dikte yapmamışım 1 buçuk haftadır....ya yapsaydım ben sinirden mahvolacaktım çocuklar bıkacaktı ....... o nedenle boşverin hocam çocuk hızlı okuyunca zaten yazıyor...ben 4. kez okutuyorum 1. sınıf.ben hiç dikteye bu seneki kadar takılmamıştım....ve tüm öğrencilerimde şakır şakır yazardı okumaya geçince....bu sene burdaki zümrelerim ve okuldaki zümrelerimden dolayı dikteye fazla önem verdim
hem ben hem çocuklar helak oldu.....o nedenle okumayı sıkı tutun harflerin yazılışını doğru yazsınlar.ben bide 1 er sıra heceleri yazdırıyorum.yazı olarak bide topsesin dergileri o kadar.....bugün çok mutluyum çokkkkkkkk:)))16 öğrencim okuyor tüm harfleri tanıyolar.12 tanesi benim verdiğim harfleri takip edip okuyup yazıyolar.4 tanesinde tık yok:((((
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben daha u'yu bugün verdim. yavaş yavaş sindire sindire verim diom harfleri. Dikte çalışması yaptım  çocukların yarısından fazlası  yazamıo hecelememe rağmen. yanlış mı yapıom sorun bende mi anlamadım gitti. herkese ii geceler

Çevrimdışı complex

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.489
  • 4.943
  • Müdür Yardımcısı
  • 4.489
  • 4.943
  • Müdür Yardımcısı
07 Ara 2010 13:49:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir mısırım patladı bugün :)
4 mısırda bizde patladı öğretmenim :)

Çevrimdışı meryemin

  • Üye
  • *
  • 12
  • 4
  • 12
  • 4
07 Ara 2010 14:00:14
Yahuu Benim Diktede Çok Problem Var Hocalarımmm:((yazamıyorlar Çocuklarım Okuyanlar Ble Zorlanıyor Ne Yapsam?

Çevrimdışı melihkar

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 372
  • 206
  • 372
  • 206
07 Ara 2010 14:00:51
okumanın mantığını kapan çocuk ilk bi kaç diktede zorlansa da sonraki çalışmalarda en ez hatayla yazıyor  Rana ya ara diyen atlaya ata diyen çocuğa dikte için uğraşmak biraz boş gibi geliyor bana okuduklarında yazmayı kendiliğinden öğreniyorlar

Çevrimdışı meryemin

  • Üye
  • *
  • 12
  • 4
  • 12
  • 4
07 Ara 2010 14:03:20
İnşallah Hocam Dediğniz Gib  Olurr Yai Dikte Üzerinde Duruo Herkess Ama Okuyan Cocuklarım Bile Yazamayınca Onların Ve Benm Moraller Sıfırr...

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2010 14:04:53
katılıyorum hocam.okumaları hızlandıkca hatasız yazıyolar.bu nedenle okumaya ağırlık vermek zaman harcamak daha mantıklı geliyor bence.....sadece harfleri tanıyıp yazmayı doğru yapsın yeter.okumaya geçip bide seri okumaya başlayınca süper yazıyolar.dert etmeyin dikteyi o kadar.....hele okusunlar ....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okumanın mantığını kapan çocuk ilk bi kaç diktede zorlansa da sonraki çalışmalarda en ez hatayla yazıyor  Rana ya ara diyen atlaya ata diyen çocuğa dikte için uğraşmak biraz boş gibi geliyor bana okuduklarında yazmayı kendiliğinden öğreniyorlar

Çevrimdışı ibrahim8016

  • Uzman Üye
  • *****
  • 449
  • 653
  • 449
  • 653
07 Ara 2010 14:28:27
Birleştirilmiş sınıfta kime koşacağımı şaşırıyorum. 3. sınıflar ne kadar iyiyse 1 ve 2. sınıflar o kadar kötü..
1 ve 2lerle ilgilenirken 3'ler boş kalıyor. 3'lerle de diğerleri ilgilendirtmiyor.. ilk defa okutuyorum.. bazen gına gelmiyor değil.. ama öğretmen olduğumu yeni anladım:)

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
07 Ara 2010 15:27:12
aynen evet dikte sıkıntılı. ama dün bir arkadaş yazmıştı öğrenciler öğretmen gibi şunu yaz diyomuş öğretmenimizde yanlış yazıyormuş bilerek. çocuklarda yanlışı düzeltiyormuş. bende yarın deneyecem inşallah. belki faydası olur biraz.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Birleştirilmiş sınıfta kime koşacağımı şaşırıyorum. 3. sınıflar ne kadar iyiyse 1 ve 2. sınıflar o kadar kötü..
1 ve 2lerle ilgilenirken 3'ler boş kalıyor. 3'lerle de diğerleri ilgilendirtmiyor.. ilk defa okutuyorum.. bazen gına gelmiyor değil.. ama öğretmen olduğumu yeni anladım:)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yahuu Benim Diktede Çok Problem Var Hocalarımmm:((yazamıyorlar Çocuklarım Okuyanlar Ble Zorlanıyor Ne Yapsam?

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
07 Ara 2010 16:05:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yahuu Benim Diktede Çok Problem Var Hocalarımmm:((yazamıyorlar Çocuklarım Okuyanlar Ble Zorlanıyor Ne Yapsam?
bol  bol  okuma  yaptırın  öğretmnim.

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
07 Ara 2010 16:08:15
Kolay gelsin sevgili 1. sınıf arkadaşlarım,
okuma yazma birlikte yürüyen bir süreç olsa da,yazma sonradan zamanla düzelecektir,
endişenmeyin,
okuyorsa ögrenci
söyleneni zaman içinde yazmayı başaracak.
Başarılar herkese.

Çevrimdışı derico

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 213
  • 112
  • 213
  • 112
07 Ara 2010 16:11:30
ben de 2. kez 1. sınıf okutuyorum ve gördüğüm şu:hece yapmayı öğrenemeyen hiç bi şekilde yazamıyor.şu an sınıfımın yarısı hangi harfi versem okuyor. diğer yarısı da kapalı heceleri okuyor ama açık hece okuyamıyor. bugün dikte yaptım, 8 tanesi güzel ve doğru yazdı..fazla dikte yapamıyorum ama ben yine de alışşınlar diye haftada bir ya da 2 ders yapmaya çalışıyorum.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK