hocam o kadar sıkmayın kendinizi.ben 1 haftadan fazla dikte yaptırmadım.sadece okuma çalışması yaptım ve inanın bu arada 5 harf verdim. güzel harika okuyorlar moralimi bozmayayım dedim.....
bugün son ders dikte defterlerine 4 cümle yazdırdım.allahım ve hiç sınıfta okunmayan kelimelerden oluşan cümlelerdi.sonuç mü kemmeldi.....okuyanların hepsi yazmıştı.eksiklerde sadecebüyük harfte yapılan yanlışlardı yada 2 tanesinde babam yazarken babm yazmış heyecandan sanırım......ohhhh dedim iiki dikte yapmamışım 1 buçuk haftadır....ya yapsaydım ben sinirden mahvolacaktım çocuklar bıkacaktı ....... o nedenle boşverin hocam çocuk hızlı okuyunca zaten yazıyor...ben 4. kez okutuyorum 1. sınıf.ben hiç dikteye bu seneki kadar takılmamıştım....ve tüm öğrencilerimde şakır şakır yazardı okumaya geçince....bu sene burdaki zümrelerim ve okuldaki zümrelerimden dolayı dikteye fazla önem verdim
hem ben hem çocuklar helak oldu.....o nedenle okumayı sıkı tutun harflerin yazılışını doğru yazsınlar.ben bide 1 er sıra heceleri yazdırıyorum.yazı olarak bide topsesin dergileri o kadar.....bugün çok mutluyum çokkkkkkkk:)))16 öğrencim okuyor tüm harfleri tanıyolar.12 tanesi benim verdiğim harfleri takip edip okuyup yazıyolar.4 tanesinde tık yok:((((
Ben daha u'yu bugün verdim. yavaş yavaş sindire sindire verim diom harfleri. Dikte çalışması yaptım çocukların yarısından fazlası yazamıo hecelememe rağmen. yanlış mı yapıom sorun bende mi anlamadım gitti. herkese ii geceler