İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
16 Ara 2010 21:30:52
ya da ben mi yanlış yaptım baksana cdler de kaldırmış :S:S:S
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yapımını ben sunuda kaldırmadan diyordum ki kaldırarak yapıldı birkaç yayının cdsinde.Ayrıca kaldırmadan yapınca bitimini komik yapıyorlar u gibi kuyruk yapılıyor açıkçası o da güzel durmadı ben de kaldırarak yaptırdım.Yanlış mı yaptım yaa.Şimdi kafam karıştı...

Çevrimdışı saadetapak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 21:34:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar 25 kişi sınıfım. mektup arkadaşı bulmak istiyorum onlara. bu geleneğin unutulmasını istemiyorum. hem yazmayı da öğrenirler,dikkat ederler.geçen bir bahsetttim istekliler.resim kart filan gönderip şehirlerini de tanıtırlar ilerde.
ÖĞRETMENİM NEREDE ÖĞRETMENSİNİZ?

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
16 Ara 2010 21:38:20
mektup arkadaşı değişik bölgelerden seçilirse iyi olur. Yörelerini , kültürlerini.. Mektup arkadaşı olmak istiyoruz.  TS- Akçaabat Merkez İlöğretim 1-A sınıfı- 35 Kişi ...Başarılar..

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
16 Ara 2010 21:40:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mektup arkadaşı değişik bölgelerden seçilirse iyi olur. Yörelerini , kültürlerini.. Mektup arkadaşı olmak istiyoruz.  TS- Akçaabat Merkez İlöğretim 1-A sınıfı- 35 Kişi ...Yeni yıl da geliyor. Sınıfı aynı ve bölgesi farklı olsun..Başarılar..

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 21:40:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ya da ben mi yanlış yaptım baksana cdler de kaldırmış :S:S:S
Bence ben yanlış yaptırdım ama öyle güzel olmadı üstünden geri giderken kötü oldu birleştirmesi de komik oldu ben de sunulardaki gibi yaptırdım...

Çevrimdışı yasinsayılır

  • Uzman Üye
  • *****
  • 807
  • 1.460
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 807
  • 1.460
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 21:44:50
hocam size bir kaç önerim olacak
dikte yaparken
1. öğrencilerin seviyelerine uygun dikte yaptırın. Her öğrenci bir olmaz.siz kendi sınıfınızın seviyesini daha iyi bilirsiniz siz ona göre ayarlayın.
2. ilk zamanlar  kelime sonra cümle diktesi yaptırın. Ailelerden yardım almanız size çok fazla katkı sağlar.Evde aileleri dikte yaptırsın.
3. ben önce dikte yapacakları kelimeyi tahtaya  yazıyorum sonra onlara okutuyorum.Daha sonra parmaklarıyla havaya yazdırıyorum.en sonunda tahtayı silip kendilerinin defterine yazmalarını istiyorum.böylelikle unutma olayı azalıyor ve kendilerine güvenleri de geliyor.
4. bu yöntemi cümle diktesin de de yaptırıyorum.
dikte zor bir olay olduğu için ikinci dönem oturur.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hemen hemen hergün dikte yapmamıza rağmen hala iyi değiller hele bugün tam bir felaketti..sabır dilemekten başka ne yapabilirim ....dikte için ne önerirsiniz

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
16 Ara 2010 21:47:12
yok hocam öyle zaten güzel olmuyor benim aklımda el kalkmayanlardan diye kalmış valla ben de sizinkisi gibi yapacaktım çünkü kaldırınca daha güzel..itiraf ediyorum ben el kaldırarak yazıyorum ::S   neyse artık verdik kalksın kalkmasın yapacak bişi yok..ara ara bakıyorum bi kötü yapan görsem el kaldırarak yaptırıcam fırsat kolluyorum yani uzun zamandır :D
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bence ben yanlış yaptırdım ama öyle güzel olmadı üstünden geri giderken kötü oldu birleştirmesi de komik oldu ben de sunulardaki gibi yaptırdım...

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 21:58:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bizde başından beri sorunluydu ilk 1 aydan sonra çok sık izin vermemeye ve takip etmeye başladım..ben de de hasta olanlar var ve haberim old. için onlara izin veriyorum (gerçi hepsine izin veriyorum sıkıştıklarını anlayınca) deli olduğum şey altına yapıyor eve ıslak gidiyor ve sanki suçlu benmişi gibi cidden haberim olmuyor..zaten akşama kadar tepemdeler gürültü yazdılar okuduler konu yetiştir derken çişlerini de mi kontrol edip yapmışlar mı diycem yaa:S..inanın kaç defada arkalarından gittim :S suyu engelleyememki içmaleri gerek..ama çiş 40 dk tutulamaz mı..istisnalar hariç..yada çiş cetveli mi ypayım bak sen bu ders gitmişsin izin yok..sen gitmemişsin hadi git diye :S

hocam çok güldüm yazdıklarınıza, çiş cetveli tutmak iyiymiş :D ;D

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
16 Ara 2010 21:59:43
ankara. siz?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ÖĞRETMENİM NEREDE ÖĞRETMENSİNİZ?

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
16 Ara 2010 22:02:22
Zümrelerim ben D sesini yazdırırken eli kaldırarak göserdim.İki farklı yayında da el kaldırılarak vermişti bende öyle öğrettim.Bence çok tartışmaya gerek yok her üç beş ylda bir bu yazımlarda değişiklik yapıyorlar nasıl olsa bitişik eğik yazıda ben öğretmenliğe başladığımdan beri 13 yıl oldu  3-4 kez değişti yakında yine değişirse şaşırmam zaten!

Çevrimdışı MUHAMMED040

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 110
  • 66
  • 110
  • 66
16 Ara 2010 22:06:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Zümrelerim ben D sesini yazdırırken eli kaldırarak göserdim.İki farklı yayında da el kaldırılarak vermişti bende öyle öğrettim.Bence çok tartışmaya gerek yok her üç beş ylda bir bu yazımlarda değişiklik yapıyorlar nasıl olsa bitişik eğik yazıda ben öğretmenliğe başladığımdan beri 13 yıl oldu  3-4 kez değişti yakında yine değişirse şaşırmam zaten!
hocam büyük d el kaldırarak yapılıyor. hem kaldırmadan daha zor üstünden geri taşırmadan inmek diye düşünüyorum.

Çevrimdışı alicam46

  • Uzman Üye
  • *****
  • 598
  • 4.449
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 598
  • 4.449
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 22:06:56
10 tane toplama işlemi gerektiren problem. "d" sesine kadar olan seslerle oluşturdum. Yalnız kaç kelimesini vermek için "ç" sesini de kullandım. Onu da öğrensinler arada.
Problemlerin okuma yazma konusunda da çok büyük katkı sağlayacağına inanıyorum.
Kullanan arkadaşlara hayırlı olsun.

Çevrimdışı mayaaa

  • Aktif Üye
  • **
  • 74
  • 15
  • 74
  • 15
16 Ara 2010 22:40:49
açamadım:((

Çevrimdışı çanakkale17200

  • Aktif Üye
  • **
  • 6
  • 107
  • 6
  • 107
16 Ara 2010 22:54:05
bende problemleri açamadım

Çevrimdışı alicam46

  • Uzman Üye
  • *****
  • 598
  • 4.449
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 598
  • 4.449
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 23:10:13
Alıntı
açamadım:((
Alıntı
bende problemleri açamadım

Benim eklediğim problemleri mi açamadınız?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK