İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı eml48

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.753
  • 25.455
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 6.753
  • 25.455
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 19:55:03
öğretmenim zambak kullanıyoruz orada yukarı kadar çıkıyor el şişkin kısmı yaparken, sonra el kalkıyor ve alttan diğer sese birleştiriyor.

Çevrimdışı simay_83_

  • Aktif Üye
  • **
  • 34
  • 16
  • 34
  • 16
16 Ara 2010 19:55:59
yarın zzzzz sesini vereceğim,30 öğrencide 14 tanesi serbest okumaya geçti,10 tanesi geçmek üzere,6 tanesi de ikinci döneme kalacak sanırım...okuyanlar bir hava bir hava sınıfta, orta halli olanlar da okuyanlara özenip öğretmenim ne olurrrrrrrr beni de okut, ben de sökecem okumayı diyorlar...Arkadaşlar gerçekten çocukta zihinsel herhangi bir problem yoksa çocuk eninde sonunda öğreniyor,umutsuz vaka olarak gördüğüm bir öğrencim bile yavaş yavaş sesleri heceleri tanımaya başladı.elmalar kızardıkça mutlu oluyorum,inşallah bir gün hepsinin kızardığını görürüm...

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 19:57:31
ben öyle bilmiyordum. önce çizgi çizilir el kalkar ve yukarıdan aşağıya doğru şişkin kısım yapılır, düz çizginin altından göz yapılır ve harfle birleştirilir.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim zambak kullanıyoruz orada yukarı kadar çıkıyor el şişkin kısmı yaparken, sonra el kalkıyor ve alttan diğer sese birleştiriyor.

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 19:58:05
simay hocam tebrik ederim:)))

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
16 Ara 2010 19:58:56
 çok komik:) çocukları kendi egoları için harcıyor resmen. halbuki bilse her sınıf farklı.yazık kuzucuklara.öğretmenim zümrenizde eğitimhanede olmasın?:)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sırf bana yetişmek için zümrem 45 öğrenciye günde 1 harf veriyor, anlamak elde değil.  

Çevrimdışı simay_83_

  • Aktif Üye
  • **
  • 34
  • 16
  • 34
  • 16
16 Ara 2010 20:00:04
hey gidi incilala hocam:))) ya nasıl sence hepsi okurlar demii :)) sende durumlar nasıl, sınıf tekrarı olan ne alemde ?

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 20:02:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok komik:) çocukları kendi egoları için harcıyor resmen. halbuki bilse her sınıf farklı.yazık kuzucuklara.öğretmenim zümrenizde eğitimhanede olmasın?:)

bak şimdi korkuttunuz beni. içime bir kurt düşmedi değil hani:):):)

Çevrimdışı oguzhidiroglu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 69
  • 1.221
  • Okul Müdürü
  • 69
  • 1.221
  • Okul Müdürü
16 Ara 2010 20:04:36
Yarın ü diyeceğiz. Değinmek istediğim ve sizlere  faydası olmasını umduğum başka bir konuyu dile getireceğim.
Her pazartesi tırnak kontollerinde 5-6 öğrencim tırnaklarını kesmeden gelirdi ve bir kaç yarım ödev olurdu. 2 hafta önce bu siteden 7 günlük ev takip formu indirdim. Bu formu sadece haftasonu uygulanacak şekilde 3 günlük olarak daralttım ve bir kaç açıklama ve kazanılacak davranış ekledim. Cuma günü ödevlerle birlikte verdim. Pazartesi günü tırnağını kestirmeyen bir öğrenci bile yoktu, ödevler çok güzel yapılmıştı. Formlar imzalatılmış, veliler de adil bir şekilde imzalamışlardı. Kazandırılması gerekn davranışlara 5 öğrencim velisi tam imza atmıştı. Belliydi de yaptıkları. Bu öğrencilern fotoğraflarını da çalışkan arılar adı altında panoya astım. Ev takip formu, pano ve çalışkan arılar dememe neden olan sınıf kapımın fotoğrafını sizlerle paylaşıyorum.

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 20:05:04
öğretmen sınıfta bırakmamış çocuğu, bizim 2.sınıf öğretmeni dosya hazırlıcak bırakıcak. ama durum fena. çocuk hiç bişey bilmese iyi de, yanlışları düzeltmek daha zor olacak. bilmiyorum napıcam. öğle aralarını ona ayırcam heralde. Simay hocam sen halledersin yaaa okuyacaklar tabi:)

Çevrimdışı simay_83_

  • Aktif Üye
  • **
  • 34
  • 16
  • 34
  • 16
16 Ara 2010 20:10:25
Allah kolaylık versin incilalalala hocam :) İnşallah okurlar hepsi,hedefimde 1. dönemin sonuna kadar hepsini okumaya geçirmek vardı ama kısmet olmayacak sanırım...neyse ben bir çay molası veriyim...

Çevrimdışı GÜLÜM42

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
16 Ara 2010 20:16:11
arkadaşlar siz tek tek okutmaya fırsat buluyor musunuz yaa ben okutayım diyorum kafayı yiyorum ödevleri nasıl yapıyorsunuz okuyun diyorum ama okuduklarını allah bilir tahtaya yazıyorum yazın gelin diyorum siz fotokopi mi dağıtıyorsunuz yazıları ne kadar veriyorsunuz ?

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
16 Ara 2010 20:17:36
Hocalarım yarın jjjj sesini verecem.Öğrenciler birleştirme yöntemi ile okuyorlar.Hecelemeye ne zaman geçmeleri uygun.Yada hecelemeyi yapmaları için neler tavsiye edersiniz...

Çevrimdışı kardelen0720

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 301
  • 507
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 301
  • 507
  • 3. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 20:23:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar siz tek tek okutmaya fırsat buluyor musunuz yaa ben okutayım diyorum kafayı yiyorum ödevleri nasıl yapıyorsunuz okuyun diyorum ama okuduklarını allah bilir tahtaya yazıyorum yazın gelin diyorum siz fotokopi mi dağıtıyorsunuz yazıları ne kadar veriyorsunuz ?
Öğretmenim ben hergün sayı veli diye başlayan bir fotokpiyle ödevi yazıyrm.Ödevi nasıl yaptıracaklarını açıklayorum.Okuma 2 sayfa en fazla 4 defa 4 te yıldz koyuyorum ki her okumada boyasınlar.Her gün değil tabi ama çok hoşlarına gidiyor.Tek tek okutmaya gelince yeni harfle ilgili kelime afişini mutlaka okutuyorum.

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
16 Ara 2010 20:25:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocalarım yarın jjjj sesini verecem.Öğrenciler birleştirme yöntemi ile okuyorlar.Hecelemeye ne zaman geçmeleri uygun.Yada hecelemeyi yapmaları için neler tavsiye edersiniz...

 Hocam günlükte olan renkli hecelere ayrılmış metin ve cümle çalışmaları var.Ben o çalışmaları kullanuyorum.Hem nasıl ve ne şekilde heceleyeceklerini görüyorlar hemde yavaş yavaş hece kavramı oluşuyor.Bir de verilen fotokopilerde kelime ve cümleleri hecelere ayırarak verebilirsiniz, tabi o çalışmanın nasıl okunması gerektiğini anlatırsanız faylalı olacaktır.Kolay  gelsin

Çevrimdışı zynp49

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 113
  • 141
  • 113
  • 141
16 Ara 2010 20:26:41
bu dikte sonradan olur mu acaba benim çocuklarım hala ditke yapamıyor

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK