öğretmenim zambak kullanıyoruz orada yukarı kadar çıkıyor el şişkin kısmı yaparken, sonra el kalkıyor ve alttan diğer sese birleştiriyor.
sırf bana yetişmek için zümrem 45 öğrenciye günde 1 harf veriyor, anlamak elde değil.
çok komik:) çocukları kendi egoları için harcıyor resmen. halbuki bilse her sınıf farklı.yazık kuzucuklara.öğretmenim zümrenizde eğitimhanede olmasın?
arkadaşlar siz tek tek okutmaya fırsat buluyor musunuz yaa ben okutayım diyorum kafayı yiyorum ödevleri nasıl yapıyorsunuz okuyun diyorum ama okuduklarını allah bilir tahtaya yazıyorum yazın gelin diyorum siz fotokopi mi dağıtıyorsunuz yazıları ne kadar veriyorsunuz ?
Hocalarım yarın jjjj sesini verecem.Öğrenciler birleştirme yöntemi ile okuyorlar.Hecelemeye ne zaman geçmeleri uygun.Yada hecelemeyi yapmaları için neler tavsiye edersiniz...