bende yarın ı yı verip bol bol üşeyeceğiz.
bugün k ile ilgili metin çalışması yaptım. 5 cümle kadarını dikte ile yazdırıp diğer 5 cümleyi ben yazarak okuttum. orta hallileri biraz daha ön plana çıkarıyorum artık. 24 mevcudum var. 15 inin okuması diğerlerine göre hızlı. 4 ü de onları takip ediyor 2 si ile hala 1.gruptayız diğerleri de 2 sesli heceleri okuyuo 3 seslilerde zorlanıyorlar ve daha yavaşlar. benimkiler heceleyerek okuyor. dediğim 15 kişi ya direkt kelimeyi söylüyor ya da hızlıca heceliyor. orta halliler daha yavaşlar. Hızlanmaları için üstlerinde daha fazla durmaya başladım artık bu tutumum onları isteklendiriyor. Sürekli topitop ile harekete geçiriyorum çocukları

artık okuma yarışlarına başladım rekabet ortamı ile derece almalarını seviyorlar. öğretmenim bugün daha çok okuyacağım diyorlar. bunu her gün yapmak istiyorum.ödül olarak da kantinden istedikleri şeyi alacağım

her gün de açık heceleri ve üç sesli hecelerin diktesini yapıyorum artık daha rahat yazıyorlar heceleri fakat kelimelere gelince duraklamalar oluyor. ben dikteyi önce hangi ses sonra hangi sonra hangi ses çıkıyor diye yapıyorum içlerinden tekrar ederek yazmaya çalışıyorlar. heceleri belirterek dikte yaptırayım dedim fakat sesleri hissederek yazıyorlar çünkü baştan beri dikteyi böyle yaptım...