İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı hepzaman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 23:27:21
linne hocam  matematik defterine 2 kareye yazdırıyorum

Çevrimdışı hepzaman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 23:34:42
ajda35 öğretmenim.İnşallah zorlanan tüm bebeleriniz okur.Darısı benim okuyamayan miniklerimin başına.Onlarda okusalar ve ben sevincimi paylaşsam:((

Çevrimdışı ASLIhan öğrt.

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 130
  • 267
  • 130
  • 267
15 Ara 2010 23:36:18
arkadaşlar öğrencilerinizin okuma hızı nasıl ses ses mi birleştiriyorlar

Çevrimdışı hepzaman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 23:40:25
Aslıhan öğretmenim.Ses ses birleştiren var.hece hece okuyan var.Çok az bir bölümü kelime kelime okuyor.Karma bir okuma ve hiç okumayan bir grup.Allah hepimizin yardımcısı olsun.

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 23:43:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar öğrencilerinizin okuma hızı nasıl ses ses mi birleştiriyorlar
Kimisi hece hece okuyor kimisi bildiği kelime kadarını okuyup üstüne heceleri ekleyerek ekliyor.
Bugünlerde dikkatimi çeken bir şey var .Kelime uzun olunca bazıları kelimenin bir kısmını dahi bilse hecelemeye çalışıyor.Bunu engellemeye çalışıyorum ama ne kadar başarılı olacağız günler gösterecek.

Çevrimdışı sulesnf

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 92
  • 197
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 92
  • 197
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 23:44:53
Ben bugün ö sesini verdim.Bu güne kadar öğrendiğimiz kelimelerle oluşan metin oluşturdum.okuma yarışı yaptık.en iyi okuyan 36 kelime okudu,en kötüsü de 14 kelime okudu.Matematikde de en 1 er,5 er,10 ar yüze kadar sayma.20 den geriye sayma.onluk ve birlik konusu işledik.Artık haftada 3 ses veriyorum.

Çevrimdışı hepzaman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 23:54:43
Tebrik ederim sulesnf hocam.Öğrenci sayınız kaç?

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
15 Ara 2010 23:57:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim ümitsiz olduğum bir öğrencim dün itibarı ile beni oldukça şaşırttı, sanırım geç de olsa olacak. yazdıkları anlaşılmayan çocuk belirgin harflerle yazmaya ve de bazı sesleri tanımaya başladı... çok sevindim, sınıfın tamamının sorunsuz bir şeklide okuyup yazıyor olması bile beni bu kadar mutlu etmemişti. demekki ümitsiz olmamak gerekmiş :) darısı tüm zorlanan bebelere...

Bu güzel örnek ve düşünceleriniz için teşekkürler Ajda35 öğretmenim.

Daha 3 ay oldu bu bebelerle yola çıkalı, hiçbirşey için geç değil, hele hele bu aşamada hiç değil.



Tüm zümreme sabır, sağlık ve neşeli günler dileğiyle, iyi geceler arkadaşlar..



Çevrimdışı sulesnf

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 92
  • 197
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 92
  • 197
  • 2. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 00:00:34
hepzaman hocam öğrenci sayım 15.

Çevrimdışı memoli193

  • Üye
  • *
  • 3
  • 8
  • 3
  • 8
16 Ara 2010 00:01:22
bu yıl psikolajim altüst oldu. disiplin problemi var hala. ne yapacağımı bilemedim. iki dakika boş bırakmaya gelmiyo. görev verdiğim zaman bir öğrenciyle ilgilenirken gürültü kopuyor ne yapabilirim:((

Çevrimdışı hepzaman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.768
  • 26.095
  • 4. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 00:05:59
memoli193 öğretmenim.Aynı sorunu bende yaşıyorum:((Sizi çok çok iyi anlıyorum .Önerilere benimde ihtiyacım var:(((

Çevrimdışı silasila06

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 259
  • 195
  • 259
  • 195
16 Ara 2010 00:06:33
sıkı bir cinnet her şeyi halleder

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu yıl psikolajim altüst oldu. disiplin problemi var hala. ne yapacağımı bilemedim. iki dakika boş bırakmaya gelmiyo. görev verdiğim zaman bir öğrenciyle ilgilenirken gürültü kopuyor ne yapabilirim:((

Çevrimdışı ismil003

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.709
  • 3.343
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.709
  • 3.343
  • Müdür Yardımcısı
16 Ara 2010 00:07:42
kesik kesik okumaların düzelmesi bayağı zaman alacak gibi görünüyor:(

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 00:24:49
evet ben ses ekleyerek okumaktan çeviremiyorum çocukları. aslında hece yaptırınca ilk heceyi unutuyorlar, daha anlamsız şeyler söylüyorlar. ama sesleri birazcık uzataraktan ekleye ekleye söyleyince kelime anlamını koruyo ve tekrar bi çırpıda toparlıyorlar. (kkkaaallleeemmmmlleeeerrr- kalemler)  arada kaldım . hecelerden kelime oluşturuyorlar ama okurken ses ses ilerliyorlar.
    ve yeni gelen sınıf tekrarı öğrencim var. bahsetmiştim ama tekrar yazıyım. birleştirme yapamıyor. şu zamanda nasıl yapmalıyım bu çocuk için?

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
16 Ara 2010 00:30:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar benim 5 öğrencim var diğer seslerinde olduğu kelimeleri heceleyeek de olsa okuyorlar fakat diğerleinin arasında brleştirme mantığını kavramış olanda var hiç umut vaat etmeyenlerde..benim sormak istediğim birkaç öğrencim var heceleri tanıyor fakat birleştiremiyor...mesela  nane kelimesini na ne ayrı olarak okuyor fakat birleştir deyince nane diyemiyor...bu durumda ne yapmalıyım???????

aynı dertten muzdaribiz hocam fenalık geliyo bana da

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK