benim ümitsiz olduğum bir öğrencim dün itibarı ile beni oldukça şaşırttı, sanırım geç de olsa olacak. yazdıkları anlaşılmayan çocuk belirgin harflerle yazmaya ve de bazı sesleri tanımaya başladı... çok sevindim, sınıfın tamamının sorunsuz bir şeklide okuyup yazıyor olması bile beni bu kadar mutlu etmemişti. demekki ümitsiz olmamak gerekmiş
darısı tüm zorlanan bebelere...
Bu güzel örnek ve düşünceleriniz için teşekkürler Ajda35 öğretmenim.
Daha 3 ay oldu bu bebelerle yola çıkalı, hiçbirşey için geç değil, hele hele bu aşamada hiç değil.
Tüm zümreme sabır, sağlık ve neşeli günler dileğiyle, iyi geceler arkadaşlar..