arkaslar bi sorunum var.yardımcı olursanız cok sevinirim.bir öğrencim hece yapabiliyor ama heceleri birleştirirken ya bi önceki heceyi yada sonraki heceyi unutuyor.ne yapmalıyım.lütfen yardım edin
sesleri yeniden hatırlatın öğretmenim.
ve iki sesi birleştirmeye önem verin.
hece yapabiliyor demişsiniz ama bence iyice otursun hece yapmak..yoksa onutması imkansız.bol bol hece yazdırın.
iki heceyi birleştirirken defalarca okutun.
örneğin li-la li-la li-la li-la görselleri de kullanarak öğretin.
mesela ben şöyle öğretiyordum.
-Bir gün li yolda gezerken la ile karşılaşmış.nereye gittiğini sormuş.la çiçek yoplamaya gittiğini söylemiş li ye.
-li haydi birlikte gidelim demiş ve el ele tutuşup çiçek toplama gitmişler..
ve sonra ne olmuş...li-la li-la...lila
sesleri ve heceleri verirken mutlaka öykü kullanın akıllarında çok iyi kalıyor.3 sene tecrübesi

kolay gelsin
