İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı yurekveren48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 399
  • 1.813
  • 399
  • 1.813
15 Ara 2010 15:46:47
arkadaşlar sınıftaki gürültüyü nasıl önlüyorsunuz ara sıra çok gürültü oluyor

Çevrimdışı nurdacelik

  • Üye
  • *
  • 17
  • 8
  • 17
  • 8
15 Ara 2010 15:58:16
bugün ç sesini verdim 3 sesli heceleri mesela çin gibi bunları ç-i çiii çiiiin çiiin diye okuyan öğrencilerim var hala ç-in okusa s-es okusa bir seferde çıkaracak 5-6 tane çocuk var böyle okuyan aslında velileri hiç karıştırmayacan bu işe :) gerçi onlarsız bu seviyeyede gelemezdim.

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
15 Ara 2010 15:58:47
bEnde artık bütün sesleri söylüyorum alfabede sırayla söyletiyorum bugün 4.grup tan oluşan hikayelerini verdim.yarına okur gelirlerse rahatça ileerlerim.umutsuz vakalarımdada gelişme var çok mutluyum

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
15 Ara 2010 16:01:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün ç sesini verdim 3 sesli heceleri mesela çin gibi bunları ç-i çiii çiiiin çiiin diye okuyan öğrencilerim var hala ç-in okusa s-es okusa bir seferde çıkaracak 5-6 tane çocuk var böyle okuyan aslında velileri hiç karıştırmayacan bu işe :) gerçi onlarsız bu seviyeyede gelemezdim.
bendede bu şekilde okutanlar var ama velisiz ilk dönem bu işi halledenbilmek zor gibi toplantıda dile getircem ben bunu

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 16:03:12
sınıfımda birbirine yakın seviyede öğrencilerimle tin tin ilerlerken, yeni bir öğrenci geldi. bu öğrenci birleştirilmiş sınıflı köy ookulundan benim olduğum köye gelmiş. bi baktım bütün kitap işlenmiş . ben b harfini vericem yarın. bu kız tüm herfleri biliyor.  yazısı orta halli. okutmak için ilk gruptan başladım. ela lale talat çok hızlı. ama gerisi yok. hepsi ezberlenmiş. 1.grup harflerle oluşturulan bi kaç kelimeyi okuyabiliyor sadece. fark ettim ki, birleştirme yapamıyor. açık hecelerde sorun var. aslında herşeyde sorun var. dikte yok, ses birleştirme yok.  bu öğrenci sınıf tekrarı. bu kız için ne yapmalıyım. ne tür ödevler ve sistemler önerirsiniz. hece ezberletmek mi, yoksa sil baştan mı?

Çevrimdışı sevtap aratma

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 16:06:59
bugün beyaz pembe ve kırmızı kurdele dağıttım bütün harfleri okuyup kırmızı kurdele alan 35 öğrencimden 4 öğrencim var. diğerlerinden 25 tanesi b harfindeyiz b harfine kadar olan yerleri okuyup yazabiliyorlar. onlara da pembe verdim. daha elat inorm grununda olan 6 öğrencim var biri kaynaştırma onlara da beyaz taktım. bir tranesi ben bunu pembe yapcam ki dedi:) dün hastaydım gidemedim başka hocalar girmiş. bir sessiz durmuşlar herkes şaşırmış. neden bende öyle değiller bunu çok mera ettim. nazları bize mi geçiyor? yoksa biz mi beceremiyoruz disiplini?????

Çevrimdışı bilalguclu

  • Uzman Üye
  • *****
  • 988
  • 436
  • 988
  • 436
15 Ara 2010 16:39:11
hala mantıgı kavrayamayan öğrencim var vay arkadas sınıfta parende atıyon cocuklarda yine tık yok bazılarında tai

Çevrimdışı nur48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 494
  • 1.039
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 494
  • 1.039
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:01:37
ooof of ömrümü yedi bu 1.sınıf benim :(((

Çevrimdışı buse_m

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:10:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ooof of ömrümü yedi bu 1.sınıf benim :(((

sizinmi benimmi öğretmenim...

Çevrimdışı sevdetosun

  • Yeni Üye
  • 3
  • 1
  • 3
  • 1
15 Ara 2010 18:11:43
 arkadaşlar bütün sesler ilk dönem bitmek zorundamı

Çevrimdışı selcuk

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:12:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ooof of ömrümü yedi bu 1.sınıf benim :(((
aynen hocam

Çevrimdışı buse_m

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:14:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bütün sesler ilk dönem bitmek zorundamı


snıfınızın durumuna göre değiştirmek sizin elinizde öğretmenim. marta kadar yolu var.

Çevrimdışı sevtap aratma

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:18:51
offf ya nefret ettim öğretmenlikten...
1.birgün iyiler birgün kötüler
2.ne kadar okusalar da insan daha ne öğretebilirdim, iyiler mi, böyle olmaları normal mi ki, maatematikten az şey mi yapıyorum, sesleri nasıl yetiştireceğim, bunlar nasıl okuyacak diye düşünmeden edemiyor
3.kaynaştırma öğrencisi ömrümübitirdi.
4. 6 öğrencim(35 kişiden) hala elat inormda...
5. okuyanlar heceleyerek çok yavaş okuyor.
6. okuduklarını anlamalarını bekliceksin daha bunlara toplama çıkarma falan filan öğreteceksin
7. daha sayıları sayamayan tanıyamayan var.
8. bir sürü evrak işi var.
9. kafada elli tane dert var
10. uykularım kaçıyor
11. çok konuşuyorlar. denenen her şeye rağmen disiplin oturmuyor. yanıma gelmeler
12. sesimin kısıklığı hiç geçmiyor
13. veliler ayrı dert
14. zümrelerin kıskançlığı köstekliği ayrı dert
15. siz söyleyin şu 1. sınıfın bir tane olumlu yönünü allah aşkına...

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:31:26
benim 3 mısırım patlamış meğersem :) :) :) bugün fark ettim. kendileri de farkında değillerdi, okuttum okudular. ağzım kulaklarımdaydı bugün. çok çok çok mutluyum

Çevrimdışı tatum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 109
  • 187
  • 109
  • 187
15 Ara 2010 18:34:37
ne kadar garip bir durum üstteki iki üyenin  biri karalar bağlıyor biri mutluluktan uçuyor. :

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK