İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı cigaerkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 150
  • 325
  • 150
15 Ara 2010 00:11:48
fmerve hocam nolcak bizim halimizzz:)

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
15 Ara 2010 00:16:22
ınanın cigaerkan hocam bılmıyorum bır tane hece hece okuyan ogrencım yok hergun okula ısteksız gıdıyorum benmı yapamıyorum acaba dıye hadı bakalım renklere dıkkat ederek oku harf eklemek bıraz uzun oluyor dıyorum ama nafıle ogremenım boyle okuyum ya ben dıyolar napcagımı bılemez oldum

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
15 Ara 2010 00:17:02
sız nasıl yapıyorsunuz cigaerkan hocam benımkıler boyle yarın s sesını verıcem

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 00:31:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ınanın cigaerkan hocam bılmıyorum bır tane hece hece okuyan ogrencım yok hergun okula ısteksız gıdıyorum benmı yapamıyorum acaba dıye hadı bakalım renklere dıkkat ederek oku harf eklemek bıraz uzun oluyor dıyorum ama nafıle ogremenım boyle okuyum ya ben dıyolar napcagımı bılemez oldum

hocam çok dert etmeyin bu konuyu kendinize önemli olan okumaları hece kavramını bilişsel gelişimleri arttıkça kavrayacaklardır.ben şu şekilde yapıyorum, mesela önder kelimesini iki tane yuvarlak yapıp onların içine ön- der şeklinde yazıyorum altınada birleşmiş halini ön kelimesini okuduktan sonra önd diyen oluyor bak diyorum bu yuvarlak bitti şimdi diğerine geç der diyor önder diyemeyebilir başta normal ne okuduğunu unutuyor ama bikaç okumadan sonra düzeliyor çocuk bunu anlayana kadar kelimeleri bu şekilde okutun ya da eliyle kapattırın

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
15 Ara 2010 00:39:59
yarın boyle denıyım bırde jelibon öğretmenim teseekkur ederım, bakalım nasıl olacak

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 00:46:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın boyle denıyım bırde jelibon öğretmenim teseekkur ederım, bakalım nasıl olacak

pes etmeyin hocam günlük uygulayın bnu mevcudunuz uygun bireysel çalışmaya

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
15 Ara 2010 01:28:26
Bir öğretmen okuma eğitimi için sürekli yeni yöntemler deniyorsa, bu yöntemler ne kadar iyi vegelişmiş olursa olsun okuma eğitimini engellemektedir. Bir karşılaştırma yapacakolursak, iyi ve gelişmiş bir yöntem olmamasına rağmen sürekli ve planlı bir biçimdeuygulanan okuma eğitiminin başarısı, iyi ve gelişmiş birçok yöntemin değiştirilerekuygulanması sonucunda elde edilecek başarıdan daha çok olmaktadır. Çünkü birnoktada eğitim bir geleneğin beyinde yerleşmesi ve motorize olmasıdır. Sık sıkdeğiştirilen yöntemler motorize olmayı ciddi biçimde engellemektedir.Bu durumda öğretmenlerin okuma eğitimi için seçecekleri, yöntemi önceden çokiyi belirlemeleri ve belirli öğretim süresince değiştirmeden uygulamaları gerekmektedir.alıntı,türkçe öğretim yöntemleri Alemdar Yalçın

Çevrimdışı umutzorlu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.558
  • 30.163
  • 12.558
  • 30.163
15 Ara 2010 01:48:26
mualim hocam dosyanızı dökümanlara taşırken hatam sonucu silindi rica etsem eklermisiniz ? iyi çalışmalar dilerim

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
15 Ara 2010 01:55:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

ideal bir öğretmen nasıl olmalı? üzerine güzel bir araştırma yazısı.iyi geceler...

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
15 Ara 2010 01:58:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mualim hocam dosyanızı dökümanlara taşırken hatam sonucu silindi rica etsem eklermisiniz ? iyi çalışmalar dilerim  olur gönderirim ne demek.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
15 Ara 2010 02:02:53
Gönderdim Umut Hocam,dosyalar benim emeğim değil,benim emeğim onları indirmek ve burdaki eğitimci arkadaşlarıma sunmak,ne kadar körpe beyinlere bir şeyler verebilirsek o kadar kar diye düşünüyorum.Asıl bu dosyalara göz nuru döken arkadaşlarımıza teşekkür edelim...

Çevrimdışı umutzorlu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.558
  • 30.163
  • 12.558
  • 30.163
15 Ara 2010 02:05:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gönderdim Umut Hocam,dosyalar benim emeğim değil,benim emeğim onları indirmek ve burdaki eğitimci arkadaşlarıma sunmak,ne kadar körpe beyinlere bir şeyler verebilirsek o kadar kar diye düşünüyorum.Asıl bu dosyalara göz nuru döken arkadaşlarımıza teşekkür edelim...
Teşekkür ederim hocam .Hepimizin amacı yardımlaşma değil midir ,herşey öğrencilerimiz için

Çevrimdışı ejderefe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 12:42:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün gelen müfettiş veliden bişey bekleme o bişey yapmak zorunda değil.herşeyi sınıfta sen yapacaksın dedi.deftere çok yazı yazdırma,eve ödev verme falanda dedi.bide merak ettim sizler her sesle ilgili tekerleme ezberlettiniz mi?kılavuz kitaptaki tekerlemeleri mesela.yada nasıl yapıyorsunuz okuyormusunuz öğrencilere yada ezberletiyor musunuz? adam taktı tekerleme olayına.
bide öğrettiğin kelimeleri eftişte dosya halinde isticem dedi.böle bişey var mı


değerli öğretmenim.şükür ki bugün bana da geldiler.şükür diyroum evet.çünkü gelsinler de bitsin artık diyordum.ilk ders hayat bilgisiydi.dersimi işlememi söyledi.sorunlar ve çözümler konusundaydık.sonra defterleri kontrol etti.yazı ve defter tutma güzxelliğine ,yazı boyut ve yazılış yönlerine baktı.ne okutturdu.ne de yazdırdı.rehberliğe geldiğini söyledi.bikaç küçük uyarı ve öneriler.bitti.ikinci derse davet ettim evrakkları teklif ettim gösteriyim diye gerek yok dedi.hani diyroum soysaydı yazdırsaydı keşke .ama bama tekerlemeler öğretin filan demedi.saçma bişey bu takmayın lütfen.çocuklara ödev vermeyin dedi bakın size gelen gibi. ses etmedim. ben yine bildiğime devam edicem nasılsa önemli olanda bu değil mi. okuma da mı vermicez çocuğa akşama hiç bişe yapmasın mı .?çıkışta toplantı yapcaklar hepp birlikte bakalım ne derler.bu arada b sesine devam ettik.
birde şunu dedi müfettiş.güzeldi aslında ses ikavratmaya 3 saatin iayırıosan.bunu 5 e çıkar .bol etkinlik yap okuma ve yzma aynı oranda gitsin. sonrası gelir dedi.oysaki ben sesi kavratmadan ziyade verdikten sonraki hece kelime ve akabinde cümle oluşturmaya ağırlık veryior,kelimeler türettikçe kavratmanın mantıklı olduğunu düşünüyordum .o da onun görüşü.derste üç dört farklı cd den ders işliyroum .projeksiyon destekli en gzeli bu bahsettim hiç aferin fila ndemedi. ))))neyse geçti bu da artık.darısı ikinci dönem teftişin başına.

Çevrimdışı ejderefe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 12:58:20
öğleden sonra tutum,yatırım ve Türk malları haftası programı,akabinde de sınıflarda yerli malı kutlaması var.)))velileri iy iorganize ettim.baktım sınıfıma gelmiş düzenliyorlar.))

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
15 Ara 2010 14:40:58
Son 2 ses..Cuma günü bitirmeyi düşünüyorum.Haftaya kurdele takacam 5 kişiye her gün birine.O öğrencileri önce müdür yardımcısının yanına sonra müdürün yanına yolluyorum...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK