İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
14 Ara 2010 23:36:51
muallim_24 hocam sız bır fıkır belırtırmısınız :(

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 23:37:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben hergun stres ıcınde yasıyorum hala ne yapacagım konusunda karasızım, 13 öğrencim var 5 tanesı uzun kelıme de olsa okuyor hiç görmedıgımız harfın adını soyledıgımde o harfle ılgılı kelımelerıde okuyorlar ama hece falan yok cogu zaman harf ekleyerek okuyorlar bazen arada hce okuyor ne yapmalıyım bılmıyorum ben tahtada hece seklıne gosterıyorum ama onlar oyle okuyor sımdı bunlar mantıgı kapmıs sayılıyormu napmalyım lutfen yardım
[/quote merve hocam hece çalışmaları yapın,örneğin ma sa ,ka ma,sa at,at ma ,3 sesli çalışmalar  ka_r ne ya_t ma, sa_y ma, bunu gibi ...heceleri renklendirin ki öğrenci de hece kavramı oluşsun.Renkli boya kalemleriyle de yazdırabilirsin,her heceyi farklı farklı renklerde.

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 23:38:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
muallim_24 hocam sız bır fıkır belırtırmısınız :(
Beirttim Merve hocam :)

Çevrimdışı mgisk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 86
  • 30
  • 86
  • 30
14 Ara 2010 23:43:34
muallim hocam burası çok farklı bi yer,okuma yazma kurslarına gelmez veliler kolay kolay,geçmiş senelrde de zorlanırdım çok başarılı derecelik öğrencilerimde oldu tekrar 1.sınıflara döndüm bu sene mecburen öğretmen eksiğinden,her sınıfta olurdu en az 3-4 öğrenci göze batan sen ses vermeden geçen bu sene ne hikmetse vasta altı tüm öğrenciler tepkisiz neyse teşekkürler hocam yine de kolay gelsin

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
14 Ara 2010 23:43:57
yanı hece uzerındemı durmalıyım hocam mesela hadı kızım kerim oku dıyorum renklı yazıyorum dedıgınız gıbı ama ılk okudugu heceyı unutunca baska bısey dıyo bana ama okumayı ona bıraktıgımda harf ekleyerek gıdıyo kerim dıyo bana  dogru soyluyor, harf olarak gıtmesı sakıncalımı

Çevrimdışı murat4059

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 20
  • 73
  • 20
  • 73
14 Ara 2010 23:47:07
arkadaşlar bu sistemi kavramalarından anlatılmak istenen tam olarak nedir.İlk defa 1 leri okutuyorum y sesindeyim mesela ey yazdığımda bütün sınıf okuyor ve ardından ''yanına e koyacağız eye olacak sonra e yi kaldıracağız ye kalacak ''diyor yani açık heceye kendileri ulaşıyor.Çoğu da 3.gruptaki tüm harflari tanıyor.Yardımcı olursanız sevinirim.TEŞEKKÜRLER arkadaşlar

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 23:50:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yanı hece uzerındemı durmalıyım hocam mesela hadı kızım kerim oku dıyorum renklı yazıyorum dedıgınız gıbı ama ılk okudugu heceyı unutunca baska bısey dıyo bana ama okumayı ona bıraktıgımda harf ekleyerek gıdıyo kerim dıyo bana  dogru soyluyor, harf olarak gıtmesı sakıncalımı
ses birleştirme mantığını kavradılar mı öğrencileriniz ,

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
14 Ara 2010 23:52:11
hocam hepsı bırlertirebılıyor

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 23:52:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bu sistemi kavramalarından anlatılmak istenen tam olarak nedir.İlk defa 1 leri okutuyorum y sesindeyim mesela ey yazdığımda bütün sınıf okuyor ve ardından ''yanına e koyacağız eye olacak sonra e yi kaldıracağız ye kalacak ''diyor yani açık heceye kendileri ulaşıyor.Çoğu da 3.gruptaki tüm harflari tanıyor.Yardımcı olursanız sevinirim.TEŞEKKÜRLER arkadaşlar
Ulaşıyorlarsa gayet iyi maaşallah demekk ki ses birleştirme mantığını kavramışlar,sindire sindire devam ediniz.

Çevrimdışı amuhan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 163
  • 41
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 163
  • 41
  • 2. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 23:55:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben hergun stres ıcınde yasıyorum hala ne yapacagım konusunda karasızım, 13 öğrencim var 5 tanesı uzun kelıme de olsa okuyor hiç görmedıgımız harfın adını soyledıgımde o harfle ılgılı kelımelerıde okuyorlar ama hece falan yok cogu zaman harf ekleyerek okuyorlar bazen arada hce okuyor ne yapmalıyım bılmıyorum ben tahtada hece seklıne gosterıyorum ama onlar oyle okuyor sımdı bunlar mantıgı kapmıs sayılıyormu napmalyım lutfen yardım
Şuan bende aynı durumdayım hocam daha 3 defa daha 1. sınıf okuttum. sıkıntı yapma sürekli okuyarak görme genişliği artacak ve hecelemeyi kendileri yapacak zaten ama şu an bunu göremeyebilirsin. ama baştan birleştire birleştire uzun heceleri okusunlar bu önemli

Çevrimdışı Fehaş

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.128
  • 9.523
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.128
  • 9.523
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 23:56:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaslar profile nasıl foto ekleniyo

bilgilerim.. kimlik bilgilerim.. gözat kendi fotolarından birini ekle.... eğer fotoğrafın boyutu büyükse resmi düzenle .. boyutları küçülsün... daha sonra eklersiniz...

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 23:57:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam hepsı bırlertirebılıyor
o zaman üzülmene gerek yok merve hocam,gerçi bu sistemde hece tablosu kullanılmamlıdır diyor ama bu sistem karma bir sistem,heceleri renkli renkli yazıp toplu okutma çalışmaları yaptırabilirsiniz.grup halinde okutma çalışmaları yaptırabilirsiniz.Kısa kısa dikte çalışmaları heceler vurgulatılarak yazdırılabilir,sonra heceleterek ve hızlı hızlı okutursun.Benim tavsiyelerim bunlar,sizin de varsa ben de yararlanabilirim.

Çevrimdışı evrendurak

  • Uzman Üye
  • *****
  • 822
  • 1.152
  • 822
  • 1.152
14 Ara 2010 23:59:15
Çok Yoğun Geçen Bir Günün Ardından Çalışmalarınız Sayesinde Çocuklarıma Hemen Çalışma Hazırladım. Hepinizin Ellerine Sağlık...

Çevrimdışı gul_ay

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 215
  • 230
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 215
  • 230
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 00:06:58
ben merkezdeyim. 34 öğrencim var. 2 si hariç hepsi okuyorlar. diktede 4 öğrencim ben hecelersem yazıyorlar yoksa yazamıyorlar.kalan 2 de biri kaynaştırma raporu var diğerini de rama gitmesini istedim ama veli götürmüyor. akşama kadar oturup oturup gidiyor ne konuşuyor ne de kımıldıyor

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
15 Ara 2010 00:08:52
Her şey daha güzel olacak,Güzel vatanımın üzerine güneş daha güzel doğacak.İyi geceler.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK