İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:35:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
offf ya nefret ettim öğretmenlikten...
1.birgün iyiler birgün kötüler
2.ne kadar okusalar da insan daha ne öğretebilirdim, iyiler mi, böyle olmaları normal mi ki, maatematikten az şey mi yapıyorum, sesleri nasıl yetiştireceğim, bunlar nasıl okuyacak diye düşünmeden edemiyor
3.kaynaştırma öğrencisi ömrümübitirdi.
4. 6 öğrencim(35 kişiden) hala elat inormda...
5. okuyanlar heceleyerek çok yavaş okuyor.
6. okuduklarını anlamalarını bekliceksin daha bunlara toplama çıkarma falan filan öğreteceksin
7. daha sayıları sayamayan tanıyamayan var.
8. bir sürü evrak işi var.
9. kafada elli tane dert var
10. uykularım kaçıyor
11. çok konuşuyorlar. denenen her şeye rağmen disiplin oturmuyor. yanıma gelmeler
12. sesimin kısıklığı hiç geçmiyor
13. veliler ayrı dert
14. zümrelerin kıskançlığı köstekliği ayrı dert
15. siz söyleyin şu 1. sınıfın bir tane olumlu yönünü allah aşkına...
hocam siz bana dediniz bütün sesleri asın diye. ben astım dün ve bugün 3 öğrencim okudu. saydığınız o kadar şeye rağmen okuduklarını görünce insan mest oluyor resmen. işte size bir tane olumlu yön ve en güzeli sanırım.

Çevrimdışı saadetapak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:36:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
offf ya nefret ettim öğretmenlikten...
1.birgün iyiler birgün kötüler
2.ne kadar okusalar da insan daha ne öğretebilirdim, iyiler mi, böyle olmaları normal mi ki, maatematikten az şey mi yapıyorum, sesleri nasıl yetiştireceğim, bunlar nasıl okuyacak diye düşünmeden edemiyor
3.kaynaştırma öğrencisi ömrümübitirdi.
4. 6 öğrencim(35 kişiden) hala elat inormda...
5. okuyanlar heceleyerek çok yavaş okuyor.
6. okuduklarını anlamalarını bekliceksin daha bunlara toplama çıkarma falan filan öğreteceksin
7. daha sayıları sayamayan tanıyamayan var.
8. bir sürü evrak işi var.
9. kafada elli tane dert var
10. uykularım kaçıyor
11. çok konuşuyorlar. denenen her şeye rağmen disiplin oturmuyor. yanıma gelmeler
12. sesimin kısıklığı hiç geçmiyor
13. veliler ayrı dert
14. zümrelerin kıskançlığı köstekliği ayrı dert
15. siz söyleyin şu 1. sınıfın bir tane olumlu yönünü allah aşkına...

14.madde hariç aynı neredeyse ben buranun istanbul olduğuna inanmıyorum mevcutta25 bide:((((

Çevrimdışı sevtap aratma

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:38:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam siz bana dediniz bütün sesleri asın diye. ben astım dün ve bugün 3 öğrencim okudu. saydığınız o kadar şeye rağmen okuduklarını görünce insan mest oluyor resmen. işte size bir tane olumlu yön ve en güzeli sanırım.
sevindim hocam okuyan okuyor zaten ama bazıları birgün iyi bir gün kötü... ben fazla şey bekliyorum sanırım... asmak gerçekten işe yarıyor sayesinde benim de bir öğrencim bugün okudu ve kırmızı kurdele aldı. benim asıl derdim kaynaştırmam... dün okulun orta yerinde sıyırmış pantolonunu tenefüste kakasını yapmaya başlamış.... napıcamı şaşırdım... kaçıyor sınıftan tutamıyorum koridorlarda onu kovalıyorum. sürekli bağırıyor ağlıyor... ona hafif zihinsel engellli raporu verenlere ben ne diyim yani....

Çevrimdışı Nursan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 248
  • 399
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 248
  • 399
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:39:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
offf ya nefret ettim öğretmenlikten...
1.birgün iyiler birgün kötüler
2.ne kadar okusalar da insan daha ne öğretebilirdim, iyiler mi, böyle olmaları normal mi ki, maatematikten az şey mi yapıyorum, sesleri nasıl yetiştireceğim, bunlar nasıl okuyacak diye düşünmeden edemiyor
3.kaynaştırma öğrencisi ömrümübitirdi.
4. 6 öğrencim(35 kişiden) hala elat inormda...
5. okuyanlar heceleyerek çok yavaş okuyor.
6. okuduklarını anlamalarını bekliceksin daha bunlara toplama çıkarma falan filan öğreteceksin
7. daha sayıları sayamayan tanıyamayan var.
8. bir sürü evrak işi var.
9. kafada elli tane dert var
10. uykularım kaçıyor
11. çok konuşuyorlar. denenen her şeye rağmen disiplin oturmuyor. yanıma gelmeler
12. sesimin kısıklığı hiç geçmiyor
13. veliler ayrı dert
14. zümrelerin kıskançlığı köstekliği ayrı dert
15. siz söyleyin şu 1. sınıfın bir tane olumlu yönünü allah aşkına.


tam da benim duygularıma tercüman olmuşsunuz öğretmenim Allah'tan benim zümrelerim iyiler birbirimizi anlıyoruz onun dışanda herşey kötü gidiyor sesim tamamen kısıldı ha bi de 4 kilo verdim

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:41:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün sınıfıma b esini verdim. normal sesi aldılar. Hece çalışmalarında bir problem yaşamadık fakat kelime çalışmasına başlayınca okurken b ile k birbirine karıştı. En iyi öğrenciler bile tabak  kelimesine takak  dedi. ne yapsam bilmiyorum, karıştıracaklarını hiç düşünmemiştim.

hocam sizin ki bi nebze düzeltilir de benimkiler d  ve b yi karıştırıyorlar. ben de düzeltemedim bir türlü

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
15 Ara 2010 18:41:41
arkaslar bi sorunum var.yardımcı olursanız cok sevinirim.bir öğrencim hece yapabiliyor ama heceleri birleştirirken ya bi önceki heceyi yada sonraki heceyi unutuyor.ne yapmalıyım.lütfen yardım edin

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:45:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben hergun stres ıcınde yasıyorum hala ne yapacagım konusunda karasızım, 13 öğrencim var 5 tanesı uzun kelıme de olsa okuyor hiç görmedıgımız harfın adını soyledıgımde o harfle ılgılı kelımelerıde okuyorlar ama hece falan yok cogu zaman harf ekleyerek okuyorlar bazen arada hce okuyor ne yapmalıyım bılmıyorum ben tahtada hece seklıne gosterıyorum ama onlar oyle okuyor sımdı bunlar mantıgı kapmıs sayılıyormu napmalyım lutfen yardım

hocam ben tahtaya hece yazdım hep ama çoğu ekleyerek okuyor. şu an okuyorlar ya öyle ya da böyle sadece ona seviniyorum. çok kafanıza takıp bu durumu kendinizi yıpratmayın.

Çevrimdışı leopar

  • B Grubu
  • 332
  • 345
  • 332
  • 345
15 Ara 2010 18:46:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
offf ya nefret ettim öğretmenlikten...
1.birgün iyiler birgün kötüler
2.ne kadar okusalar da insan daha ne öğretebilirdim, iyiler mi, böyle olmaları normal mi ki, maatematikten az şey mi yapıyorum, sesleri nasıl yetiştireceğim, bunlar nasıl okuyacak diye düşünmeden edemiyor
3.kaynaştırma öğrencisi ömrümübitirdi.
4. 6 öğrencim(35 kişiden) hala elat inormda...
5. okuyanlar heceleyerek çok yavaş okuyor.
6. okuduklarını anlamalarını bekliceksin daha bunlara toplama çıkarma falan filan öğreteceksin
7. daha sayıları sayamayan tanıyamayan var.
8. bir sürü evrak işi var.
9. kafada elli tane dert var
10. uykularım kaçıyor
11. çok konuşuyorlar. denenen her şeye rağmen disiplin oturmuyor. yanıma gelmeler
12. sesimin kısıklığı hiç geçmiyor
13. veliler ayrı dert
14. zümrelerin kıskançlığı köstekliği ayrı dert
15. siz söyleyin şu 1. sınıfın bir tane olumlu yönünü allah aşkına...

1. sınıf öğretmenliğin en zor tarafıdır.

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
15 Ara 2010 18:49:42
en güzeli elimden geleni yapıyorum ve bu kadar oluyor demek heralde

Çevrimdışı leopar

  • B Grubu
  • 332
  • 345
  • 332
  • 345
15 Ara 2010 18:53:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
en güzeli elimden geleni yapıyorum ve bu kadar oluyor demek heralde
Bence de...

Çevrimdışı GÜLÜM42

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
15 Ara 2010 18:57:30
günlüğe girdikçe tek olmadığımı anlıyorum bizim burdaki müfetişler sadece okuma öğretin yeter diyorlarmış

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 18:59:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkaslar bi sorunum var.yardımcı olursanız cok sevinirim.bir öğrencim hece yapabiliyor ama heceleri birleştirirken ya bi önceki heceyi yada sonraki heceyi unutuyor.ne yapmalıyım.lütfen yardım edin

ay benimde var öyle bir tane.çok heyecanlanıyor. en baştan beri ezberlemeye odaklanmış. baş harfini görsün kelimenin atmaya başlıyor. kuyu okuyacaksa eğer ku   yu. ne oldu ku  ru. hayır tekrar oku. ku   tu.
yok tekrar kuuu lak :)  öyle hayat devam ediyor

Çevrimdışı nurikaan

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 37
  • 57
  • 37
  • 57
15 Ara 2010 19:01:50
sevda aratma zümrem rahat ol herşey zamanla oturacak ilk günler nasıllardı şimdi nasıllar ikinci dönem çok daha iyi olacak düşünme Hz.Ali'nin sözünü hatırla 29x40xöğrenci sayısı=sevap

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 19:03:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
günlüğe girdikçe tek olmadığımı anlıyorum bizim burdaki müfetişler sadece okuma öğretin yeter diyorlarmış
bnm köydeki müfettişler de çay içmeye geliyorlardı sdc.

köylüler de aman hoca askerden mektup yazabilsin bi de tlf numaralarını arayabilsin yeter ne kafana takıyorsun demişlerdi:)

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
15 Ara 2010 19:04:29
bugün bir öğrencimle heceleri çalışıyoruz, sssss-eeee ne olduu diye sordum se dedi, sssss-aaaa ne oldu, leeee diyor hayır oğlum değil diyorum bu sefer laaa diyor. bir de masum masum yüzüme bakıyor. sabı sabır sabıııııırrrr...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK