günlüğe girdikçe tek olmadığımı anlıyorum bizim burdaki müfetişler sadece okuma öğretin yeter diyorlarmış
bnm köydeki müfettişler de çay içmeye geliyorlardı sdc.
köylüler de aman hoca askerden mektup yazabilsin bi de tlf numaralarını arayabilsin yeter ne kafana takıyorsun demişlerdi:)