İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı necili

  • Aktif Üye
  • **
  • 43
  • 22
  • 43
  • 22
14 Ara 2010 22:05:24
dostler selam ,bende kaygılı öğretmenlerdendim .Yazın 1 ay çalıştım ,araştırdım .korkuyordum da .ancak eğitimhaneden çok güç aldım.Arkadaşlar hepiniz çok değerlisiniz. yardımlar için tüm eğitimhanenelilere çok teşekkür ederim yürekten.Sınıfım çok iyi.K sesine geldim .Ben k sesini çok az hissettirdim .Ancak onlar okudular.Bu da çok hoşuma gidiyor. Korkuyordum ama okuyor ve yazıyorlar.selamlar..

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
14 Ara 2010 22:08:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ı sesindeyim biraz geri kaldım ama dikte çalışmaları yaparak gitmeye çalışıyorum fakat öğrencilerim çok yavaş. aslında seviye grupları var sınıfımda her sınıfta vardır ama benim sııfta daha çok sanırım. hızlanmam gerek ... okuma yazma çalışmaları yaparken nasıl bi yol izliyorsunuz? nasıl bi yol öneririsiniz? dikte çalışmalrını ve seslerde geri kaldığımı düşününce çoooook üzülüyorum...:-(
Günlükten bazı arkadaşların tavsiyesi üzerine dikte çalışmalarında kısa cümleler ve öğrencilerin iyi bildiği kelimelerden oluşan dikte çalışması yaptırıyorum. Böylece öğrencilerin hem özgüveni gelişiyor,hem de çabuk yazıyorlar.Böylece dikte yapma hevesleri artıyor.dikte çalışması eğlenceli hale geliyor.Hocam bence birşeye göre geri kalmış sayılmazsınız.Öğrenciler sistemi kaptıktan sonra hafta üç hatta dört harf vererek tüm harflaeri bu dönemde rahat rahat bitirirsiniz tekrar bile yapmaya zaman kalır. İyi çalışmalar.

Çevrimdışı GÜLÜM42

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
14 Ara 2010 22:09:21
özlemin hocam siz nasıl idare ediyorsunuz baş edilecek gibi değil yani sesim gitti ilk günlerden yaa

Çevrimdışı nazlıcan.

  • Üye
  • *
  • 4
  • 9
  • 4
  • 9
14 Ara 2010 22:11:17
Muallm 24 hocam çok teşekkür ederim. Peki matematik dersinde neler yapıyorsunuz?

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
14 Ara 2010 22:13:11
ben dikte calısmasında cümleyi önce tahtaya yazıyorum.sonra herkes içinden okuyor.ardından biri cıkıp okuyor.sonra hep birlikte 3 kere heceleyerek sonra hecelemeden okuyoruz.sonra cümleyi siliyorum.ben söylüyorum onlar yazıyo.bu sekilde yaparak ben cok rahatladım.tavsiye ederim

Çevrimdışı bilmeliyim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 100
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 100
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 22:16:45
     Yarın b dikteye devam ve ü sesine giriş yapmayı düşünüyorum.
    Doğru en iyi müfettiş insanın vicdanıdır.Bazı müfettişlere bakarak hareket etsem değil öğretmek için kırk takla atmak, parmağımı bile oynatmam.

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 22:19:59
İyi akşamlar arkadaşlar yerli malı haftası etkinlikleri ile uğraşırken günlüğümüze de bir bakayım dedim.Umarım herkes için her şey yolundadır.Artık haftada 3. sesi de vereceğim dedim.Bakalım bugün d sesi bitti.Umarım yarın 4. grubumuza giriş yaparız artık.Herkese kolay gelsin...

Çevrimdışı özlemin

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 22:22:48
gülüm 42 hocam ben geçen yıl geldim aralıkta bu yıl birleri aldım. ilk günden bu güne kendi sesimi duymadım daha ses gidiyo hele de okuma yaparken.tahtaya yazıyorum önce ben uzatarak okuyorum sonra onlar tekrarlıyo ama sınıfın seviyesi çok düşük ve ailler çok çok ilgisiz ev ziyaretlerine gidiyorum yine de işe yaramıyo. kural koyun. ben uymayanlarla konuşuyorum beni üzüyosunuz diyorum. ben dili kullanmaya çalışıyorum ama her gün sinir krizi geçiriyorum inanın.Allah yardım etsin bize.

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 22:23:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Muallm 24 hocam çok teşekkür ederim. Peki matematik dersinde neler yapıyorsunuz?
Matematik dersinde 1 er 1 er 100 e kadar sayma,10 ar 10 ar 100 e kadar sayma,onluk ve birlik kavramlarıüzerinde  duruyorum.Bununla ilgili ne kadar somut nesneler üzerinde çalışılırsa o kadar faydalı oluyor.Programa göre gidiyorum.

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 22:32:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Matematik dersinde 1 er 1 er 100 e kadar sayma,10 ar 10 ar 100 e kadar sayma,onluk ve birlik kavramlarıüzerinde  duruyorum.Bununla ilgili ne kadar somut nesneler üzerinde çalışılırsa o kadar faydalı oluyor.Programa göre gidiyorum.

hocam bu ritmik symada çocukları dinleme şansım olmuyor benim çok kalabalığız sınıf 2 kişi 100 e kadar saydıktan sonra alt üst oluyor ya :(

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 22:36:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bu ritmik symada çocukları dinleme şansım olmuyor benim çok kalabalığız sınıf 2 kişi 100 e kadar saydıktan sonra alt üst oluyor ya :(
  Gruplara ayırarak saydırın,bireysel saydırın,eğer oyuncak bir tef varsa tef eşliğinde ritimsel saydırın,sınıfta büyük bir abaküs varsa onla saydırın,fasülyelerle,çubuklarla saydırın,ritimsel saydırma çalışmaları yapın.sınıftaki nesneleri saydırın.

Çevrimdışı ayten42

  • Aktif Üye
  • **
  • 46
  • 15
  • 46
  • 15
14 Ara 2010 22:40:34
ya arkadaşlar benim sınıf su çiçeği çıkarmaya başladı bende su çiçeği olmadım inşş bana da bulaşmamıştır bulaşmaz

Çevrimdışı gokbezli

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 80
  • 71
  • 80
  • 71
14 Ara 2010 22:41:10
ben Adana'nın  kenar bir mahallesinde 1.sınıf okutuyorum.Sınıfım 56 kişi ve şu ana kadar 24 öğrencim okuma-yazmaya geçti.29 harfi okuyup, dikte çalışmasında yazıyorlar.yılbaşına kadar  bu sayı 35 'i bulacak ,dönem sonuna kadar da 45'i bulacak.Ama maalesef 11 öğrencim umutsuz vaka ne yapacağım bilemiyorum.Bugün b 'yi verdim sınıfa

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 22:42:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben Adana'nın  kenar bir mahallesinde 1.sınıf okutuyorum.Sınıfım 56 kişi ve şu ana kadar 24 öğrencim okuma-yazmaya geçti.29 harfi okuyup, dikte çalışmasında yazıyorlar.yılbaşına kadar  bu sayı 35 'i bulacak ,dönem sonuna kadar da 45'i bulacak.Ama maalesef 11 öğrencim umutsuz vaka ne yapacağım bilemiyorum.Bugün b 'yi verdim sınıfa

gayet iyisiniz hocam onlardanda bi 5-6 tanesi açılır

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 22:43:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese iyi aksamlar.bugün nasılsınız?ben bugün cok mutluyum.çünkü çocuklarım diktede hiç zorlamadılar beni.yarın s sesine gecicem.hissettirme konusunda yardım edermisiniz???? s sesini en iyi hissettirme yolu yılan sesi taklidini yapmaktır.Veya bir hastane de bir hemşirenin sus işaretli bir görselini gösterip,Çocuklar bu hemşire ablanız ne diyor? Diye sorunuz.Sus yanıtını alacaksınız.Sesi vurgulayarak uzatarak söyler ve söyleirsenizz kavrarlar,ayrıca şekilsel olarak ta s sesi yılana benziyor,görsel ve işitsel olarak öğrenci bu konuda kolaylıkla bağ kurar ve beyinde kodlama yapar.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK