İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı sedmir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 991
  • 221
  • 991
  • 221
14 Ara 2010 12:50:29
sınıfta okuma çalışması nasıl yaptırıyorsunuz biri okurken diğerleri çok konuşuyor birlikte okurken biri okuyor diğerleri onu tekrar ediyor sizinkiler nasıl

Çevrimdışı ejderefe

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.114
  • 2.093
  • 2. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 13:00:40
sedmir öğretmenim hepsin iişin içine katmadıkça gürültü eksik olmaz. topluca okuma iyi olur ben başlarım takip ederler okumayı.sonra değişerek sen oku sen oku derim öğrencilerme .nerde kalmışsalar orda ndevam etmeleri gerekiyor.şaşıranlar unutanlar olacaktır.ama bir yerleşirse bu çok sevineceksiniz.gür br sesle herkes katılınca okuma ya güzel geçiyor dersler.
 bu arada ben pazartesi gününden
itibaren  okulumuzda uygulanmakta olan okuma saati uygulamasına başladım .herşey yolunda.))).hergün ilk dersin 15 dakikası okuma saatimizdi ya ben çıkarın diyroum törende hatırlatıp okuyabildiğiniz kitapları okuyun diyroum .iki üçü okumaya başlamamış oluyor sadece.deney,n bunu bence o kitabı elinde tutmanın da bir hevesi vardır derim.üç öğrencim daha ela da lalede. onlar bile 1.kitabı okumaya gayret ediyorlar en azından.) güzel bir tablo.

Çevrimdışı o_kovan

  • Aktif Üye
  • **
  • 20
  • 48
  • 20
  • 48
14 Ara 2010 13:29:16
Arkadaşlar elimizdeki seri okuma kitaplarını öğrencilere veriyorum.Evde okuyup geliyorlar ve ben kontrol ediyorum.Okudukça diğer kitaba geçiyorlar.Böylece benim vermediğim sesleri tanımış olyorlar.Ses öğretiminde sadece yazılışını öğretiyor gibiyim.Tavsiye ederim.

Çevrimdışı sevtap aratma

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 14:45:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yalan valla ben meslekten soğudum iki yıldır mahvettiler beni....
aynen hocam be de meslektn soğudum nefret ettim ayaklarım geri geri gidiyor. offf offff canımdan bezdim valla...

Çevrimdışı bjkharun

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 11
  • 71
  • 11
  • 71
14 Ara 2010 15:46:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bende sizin gibi "y" harfini verdim. Hece tablosu da yapmak istiyorum önceki öğrendiklerimizle ilgili olarak. Böyle cicili bicili bir şey mi yaptınız yoksa düz tablo şeklinde mi? resmini eklerseniz çok memnun olurum  ;)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]


hocam ne kitabı.biz de mi gircez onları e okula.?
NE E OKULU HANGİ KİTAPLARI İŞLEYECEĞİZ.ANLAMADIK ÖĞRETMENİM.

Çevrimdışı yurekveren48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 399
  • 1.813
  • 399
  • 1.813
14 Ara 2010 16:09:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfta okuma çalışması nasıl yaptırıyorsunuz biri okurken diğerleri çok konuşuyor birlikte okurken biri okuyor diğerleri onu tekrar ediyor sizinkiler nasıl

sadmir hocam aynen katılıyorum

Çevrimdışı yurekveren48

  • Uzman Üye
  • *****
  • 399
  • 1.813
  • 399
  • 1.813
14 Ara 2010 16:16:12
arkadaşlar öğrencileri çok yüz vermek iyi olmaz biz bastan hata yaptık çok yüz verdik.şimdi de disiplin konusunda bir çoğumuz ben de dahil sıkıntı çekiyoruz.biraz sert olmak lazım ben yarından itibaren sert bir şekilde derse girip ondan sonra bu şekilde devam edeceğiz hiç bir tavi vermeyeceğim.yoksa çok gürültü oluyor

Çevrimdışı muarmu

  • Uzman Üye
  • *****
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 16:27:39
bugün rehberliğe müfettiş geldi ve be resmen sınıftan ona teşekkür ederek çıkmak ve bu mesleği bırakmak istedim.yani hiç mi iyi bişey yok sınıfta anlamadım.moralimi o kadar çok bozdu ki anlatamam.eve ödev yok,2 heceli kelimeler öğret,metinler üç cümleyi geçmesin,okumak önemli değil nasıl olsa okuyacaklar.çok yazı yazdırma vb. tek iyi bişey demedi ve bu arada sadece 1 öğrencime bir cümle okuttu o da okudu.her sesle ilgili tekerleme öğretmemi istedi.her sesle ilgili tekerleme öğretmeyen biri olarak eksi notu almışım zaten.bundan sonra kendimi kasmamın anlamıda yok.nasıl olsa okuma önemli değil.bundan sonra seslerle ilgili sadece tekerleme ezberleticem.teftişe gelince bol bol dinler artık.ya bi insanın morali ancak bu kadar bozulabilirdi,meslekten bu kdar soğutulabilirdi bunuda başardı sağ olsun çok saygı değer müfettiş bey.

Çevrimdışı buse_m

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 16:39:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün rehberliğe müfettiş geldi ve be resmen sınıftan ona teşekkür ederek çıkmak ve bu mesleği bırakmak istedim.yani hiç mi iyi bişey yok sınıfta anlamadım.moralimi o kadar çok bozdu ki anlatamam.eve ödev yok,2 heceli kelimeler öğret,metinler üç cümleyi geçmesin,okumak önemli değil nasıl olsa okuyacaklar.çok yazı yazdırma vb. tek iyi bişey demedi ve bu arada sadece 1 öğrencime bir cümle okuttu o da okudu.her sesle ilgili tekerleme öğretmemi istedi.her sesle ilgili tekerleme öğretmeyen biri olarak eksi notu almışım zaten.bundan sonra kendimi kasmamın anlamıda yok.nasıl olsa okuma önemli değil.bundan sonra seslerle ilgili sadece tekerleme ezberleticem.teftişe gelince bol bol dinler artık.ya bi insanın morali ancak bu kadar bozulabilirdi,meslekten bu kdar soğutulabilirdi bunuda başardı sağ olsun çok saygı değer müfettiş bey.

sıkmayın canınızı hocam ya. her müfettiiş ayrı bir şey söylüyor. her birini dinleyip dediklerini yapmaya çalışsaydık ohooooo. en güzel söylenecek söz siz bildiğiniz yolda devam edin. :) boşverin gitsinnnnnn

Çevrimdışı fatihyalçınkaya

  • Uzman Üye
  • *****
  • 692
  • 1.080
  • 692
  • 1.080
14 Ara 2010 17:04:31
bir veli geldi çocuk evde hiç okumak istemiyormuş.benden yöntem istiyor.ne yapılabilir sizce okumayı sevmeyen çocuğa?

Çevrimdışı thesuko

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 198
  • 168
  • 198
  • 168
14 Ara 2010 17:23:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar öğrencileri çok yüz vermek iyi olmaz biz bastan hata yaptık çok yüz verdik.şimdi de disiplin konusunda bir çoğumuz ben de dahil sıkıntı çekiyoruz.biraz sert olmak lazım ben yarından
itibaren sert bir şekilde derse girip ondan sonra bu şekilde devam edeceğiz hiç bir tavi   vermeyeceğim.yoksa çok gürültü oluyor
sert olmak yerine daha değişik yöntemler deneseniz öğretmenim.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 17:29:26
yaklaşık 45 öğrenciyle her gün bir ses verebilen var mı ?

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 17:33:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
s sesini verdim bugün.yazmakta zorlananlarda oldu benden güzel yazanlarda.ama bende hala mantığı anlamayan  öğrenciler var.bundan sonra anlama olasılıkları var mı ?en iyi öğrencim bile bazen uzun kelimelri okurken takılabiliyor bu normal mi

hocam ben fark ettim ki aaaa  tttt at diyemeyen öğrencim, mantığı yavaştan kavramış. çok sevindim bugün ve anladım ki yarıyıl tatiline kadar ya da mayısa kadar bile kavrayan olabilir.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 17:39:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kolay gelsin arkadaşlar. benim size danışmak istediğim bi konu var. geçen yılda 1 okuttum bu yılda 1 okutuyorum.ama bu yıl inanılmaz soğudum meslekten ve daha 3. yılım. elimden gelse bu mesleği bırakabilirim. bu sene
çocuklar çok isteksiz ve çok şımarıklar. sınıf düzenini bir türlü sağlayamadım. kurallara uymakta sorun yaşıyorlar. sembolik pekiştireçler uyguladım ödüller veriyorum doğru davranışlarına ama boşuna yapıyorum. kafayı yemek üzereyim. ayrıca
25 öğrencim var. 4 tanesi kötü 14 tanesi okuma mantığını kavradı geriya kalanlar bildikleri halde hiç çaba harcamıyorlar oldukları yerde sayıyorlar ama mantığı kavradılar evde bi kere bakıp gelmiyorlar sizce ne yapmalıyım bu yıl çok pişman oldum 1. sınıf aldığıma.

hocam nasıl yapıyorsunuz bilmiyorum ama onlara sarılın bence. benim de öyle isteksiz ve okuyamayan öğrencilerim var. tahtada ya da yanımda alıyorum okutuyorum yavaşyan yavaştan. sonra azıcık güzel okuduğun da yanağını sıkıyorum, kendi okurken burnuyla falan oynuyorum, en sonunda sarılıyoruz birbirimize söz veriyoruz. eve gidince illa da diccek ki beni okutun. sonra bakıyorum daha da iyi ilerliyor. siz isteksiz ve morali bozuk olunca onlara da yansıyor.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 17:44:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfta okuma çalışması nasıl yaptırıyorsunuz biri okurken diğerleri çok konuşuyor birlikte okurken biri okuyor diğerleri onu tekrar ediyor sizinkiler nasıl

hocam ben sınıfta (45 kişi) çocuklarımı eşleştirdim. birbirlerinin öğretmeni oldular. okuma yaparken herkes kendi öğretmeniyle okuyor. biraz uğultu oluyor ama bakıyorum okuma uğultusu :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK