İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı sevtap aratma

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 17:45:01
ben de bugün hastaydm gidemedm okula ö vermiştmdün yarın b ya geçerm artık bakalım 1 gün bile gitmesem gerileyecekler diye korkuyrm :) ne psikopat oldm ben ya....:) çoğu ağlamş bir iki öğrencim evime geldi sizi görmeden gitmek istemedi hocam deiler çok mutlu oldm bugün pazardan beyaz kırmızı ve pembe kurdele aldım. iyiden kötüye dıoğru takcam okutup yarın baklaım hayırlısı...

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 17:46:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sınıfta okuma çalışması nasıl yaptırıyorsunuz biri okurken diğerleri çok konuşuyor birlikte okurken biri okuyor diğerleri onu tekrar ediyor sizinkiler nasıl
öğretmenim tahtada okuma yaparken bazen sınıf dağılabiliyor. arkadaşı okurken okumayan etrafa bakan öğrencilerim var. ben de okusunlar diye okuyan burnunu tutsun, kulağını tutsun, elini başına koysun gibi komutlar veriyorum. okuyan koyuyor, daha etkili oluyor.

Çevrimdışı hessirius

  • Uzman Üye
  • *****
  • 413
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 413
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 17:47:41
güler yüz ve gaz gerçekten çocuğu değiştiriyor yüreklendiriyor. orta halli bir öğrencim. aferin çok iyisin dediğimde  vs. öğretmenım artık okumayı çok seviyorum dedi. biraz gaz ve ödüllendirme de üstüne çok iyi gider. ben orta hallileri her teneffüs okutmaya çalışıyorum onu geçecez bunu geçecez beraber çalıştığımızı kimseye söyleme falan diyorum etkili oluyor...

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 17:49:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün rehberliğe müfettiş geldi ve be resmen sınıftan ona teşekkür ederek çıkmak ve bu mesleği bırakmak istedim.yani hiç mi iyi bişey yok sınıfta anlamadım.moralimi o kadar çok bozdu ki anlatamam.eve ödev yok,2 heceli kelimeler öğret,metinler üç cümleyi geçmesin,okumak önemli değil nasıl olsa okuyacaklar.çok yazı yazdırma vb. tek iyi bişey demedi ve bu arada sadece 1 öğrencime bir cümle okuttu o da okudu.her sesle ilgili tekerleme öğretmemi istedi.her sesle ilgili tekerleme öğretmeyen biri olarak eksi notu almışım zaten.bundan sonra kendimi kasmamın anlamıda yok.nasıl olsa okuma önemli değil.bundan sonra seslerle ilgili sadece tekerleme ezberleticem.teftişe gelince bol bol dinler artık.ya bi insanın morali ancak bu kadar bozulabilirdi,meslekten bu kdar soğutulabilirdi bunuda başardı sağ olsun çok saygı değer müfettiş bey.

hocam hiç hiç canınızı sıkmayın bence.

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 18:31:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yaklaşık 45 öğrenciyle her gün bir ses verebilen var mı ?

45 te bende var hocam ama hergün bir ses mümkün değil yoksa orta hallilerede yazık olacak artık çürükleri geçtim

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 18:34:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
45 te bende var hocam ama hergün bir ses mümkün değil yoksa orta hallilerede yazık olacak artık çürükleri geçtim

işte ben de tam bunun için sordum hocam. iyiler alabilir de orta halli, ailesi çalıştırmyan ama kendi öz zekasıyla ilerleyen öğrencilerim var. onlar bocalarlar yani. teşekkürler

Çevrimdışı daphnis35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 389
  • 586
  • 389
  • 586
14 Ara 2010 18:38:48
Bugün ç ve  z sesini veridm.  z 'nin yapılışında bazıları çok zorlandı.Üstteki ve alttaki dalgalı gidişleri yaparken zorlandılar.Epeyce bir uğraştık.Tam okumaya geçen 15 kişi bugünlük.Bekleyenler var ama onları biraz daha seri okumaları için bekletiyorum bazıları heceleri çok uzatıyor.Bu yüzden okuyor diye ilan etmedim onları :)) Sınıfa hikaye seti aldık 40 kitaptan oluşuyor.Okuyanlara vermeye başladım ,okudukça okuma hızları da artar .

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 18:41:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
işte ben de tam bunun için sordum hocam. iyiler alabilir de orta halli, ailesi çalıştırmyan ama kendi öz zekasıyla ilerleyen öğrencilerim var. onlar bocalarlar yani. teşekkürler


çok iyileri yanıma çağırıyorum hocam onlara arada harf veriyorum o harfle ilgili yerleri okutuyorum o kadar. hangi harftesiniz şu an

Çevrimdışı rdenizv

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.493
  • 1.980
  • 2.493
  • 1.980
14 Ara 2010 18:46:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir veli geldi çocuk evde hiç okumak istemiyormuş.benden yöntem istiyor.ne yapılabilir sizce okumayı sevmeyen çocuğa?

Basit yöntem,veli örnek olsun.Tv'yi kapatıp dizi izlemeyi bıraksınlar ya kendileri okusun ya da çocuklarına uyurken masal,öykü vs okusunlar.,sonunu okumasınlar.Renkli az sayfalı olsun.Evin belli yerlerine kitap bıraksınlar,çocuğun en çok vakit geçirdiği yerlere.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 18:47:42
ben z harfini verdim bugün. 45 öğrencim var. 7 si o km henüz. 7-8 tane de orta halli. diğerleri iyiler. 9 sesim kaldı sanırım. siz hangi sestesiniz hocam?

Çevrimdışı cigaerkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 150
  • 325
  • 150
14 Ara 2010 19:01:11
arkadaşlar elinde 1.sınıf düzeyine uygun performans değerldirme ölçeği olan var mı??excelde toplu sekilde vardı bende bulamadımm.elinde olan varsa gönderebeilir mi? saygılar şimdiden tesekkürler

Çevrimdışı ayten42

  • Aktif Üye
  • **
  • 46
  • 15
  • 46
  • 15
14 Ara 2010 19:02:51
arkadaşlar bende de 1 tane öğrenci var şımarık mı şımarık kaprisli mi kaprisli sinir ediyor beni sizde de var mı bu tür öğrenci

Çevrimdışı GÜLÜM42

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
14 Ara 2010 19:09:45
yeşil hocam sizin de kalabalıkmış harf öğretimin de tek tek okutuyorsunuz yoksa toplumu okutuyorsunuz ben ne yapacağımı şaşırdım arada bazı öğrencilerin kaynamasından korkuyorum yazılarını nasıl takip ediyorsunuz

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
14 Ara 2010 19:10:48
şımarıklık neyse de  kapris en dayanamadığım özelliktir bi çocukta:( küserler falan bi de.....hay allahımm valla normal hayatımda göstermediğim sabrı gösteriyorum ben bu çocuklara....bende de  1tane var küsüveriyo,hemen çık dışarı bebeklik yapcaksan diorum,hiç yüz vermiyorum.tahammül edemiyorum çünkü.ağlasın zırlasın daha iyi:)

Çevrimdışı ayten42

  • Aktif Üye
  • **
  • 46
  • 15
  • 46
  • 15
14 Ara 2010 19:23:38
aynen hocam hiç yüz vermiyorum ben okula gelmiycem böyle ağzını büküyo bebek gb ama çocuğunda suçu yok annesi geliyo bakıyorum yetiştirme şeklinden kaynaklanıyor. bu seferde ilgi çekmek için başkalarını dövüyo rahatsız ediyor.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK