hocam hazneli kalemtraş aldırdım sene başında o nedenle ayağa kalkamadılar.
) ayağa kalkanaın yanıma gelenin ödevini de kendini de bir müddet görmedim.kalkmayan akıllı yerinde oturan çalışan çocuklarımı örnek gösterip alkışlattım gidip o öğrencimi öptüm falan oldu hocam.....tenefüse kadar kalkamazlar zil çalıncada ben çıkabilirsiniz demeden asla kalkmazlar.
))ama çıkabilirsiniz dediğimde hepsi masamda beni okuturmusunuz?bi kerecik okuyayım öğretmenim etrafım bıcır bıcır dolar:)))))onları okutmaktan sınıftan çıkamam......
Benim sınıfı anlatmışsınız Hocam.Benimkilerde hiç yerinden kalkmazlar. Hatta bir seferinde derste Müdür yardımcısının odasında toplantıdaydım zil çalmış. Benim öğrencilerim çıkmamış beni beklemişler.Bence bu alışkanlık ilk günden kazandırılmalı ve baskıyla değil sevgiyle, ödülle anlatılmalı.