İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı cigaerkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 150
  • 325
  • 150
13 Ara 2010 22:55:59
hazer öğretmenim siz tecrübelisiniz o zaman bizimkiler okur mu?

nurfedaisi hocam bu aşamda bizim hece kavramına gecmemiz çocukların bocalamalarına sebep olmaz mı?

Çevrimdışı hazer

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.009
  • 12.669
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 4.009
  • 12.669
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 22:58:07
ben ilk başladığımda
ilk dönem sonunda k  harfindeydim.....daha sonra harfleri iki günde bazen bir günde verip okumaya geçirdim ......onlar geçtiyse bunlar hayda hayda

Çevrimdışı buse_m

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 22:58:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
llll aaaa   la  tttttt   aaaa   ta   lata şeklinde

öğretmenim benim mevcudum 16 3 tanesi böyle okuyor, 1tanesi keyfi gelirse okuyor diğerleri ise hecelerine ayırdıklarımı güzel bir şekilde okuyabiliyorlar.

Çevrimdışı muarmu

  • Uzman Üye
  • *****
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 332
  • 1.494
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 23:00:45
s sesini verdim bugün.yazmakta zorlananlarda oldu benden güzel yazanlarda.ama bende hala mantığı anlamayan  öğrenciler var.bundan sonra anlama olasılıkları var mı ?en iyi öğrencim bile bazen uzun kelimelri okurken takılabiliyor bu normal mi

Çevrimdışı cigaerkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 150
  • 325
  • 150
13 Ara 2010 23:01:22
hazer hocam peki önceki öğrencileriniz de mi böyle okuyorlardı...Bu şekilde okuyrolarsaa sonradan okuma hızları nasıl oldu..

Çevrimdışı hazer

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.009
  • 12.669
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 4.009
  • 12.669
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 23:03:03
yavaş ama 1 sınıfa göre çok yavaş sayılmazdı.okuma bol bol yapılırsa daha ilerliyor

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
13 Ara 2010 23:41:39
valla benim de hocam..:S  hala çalışıyorum onlar için ama napacam artık çaresiz kalmak istemiyorum..ama o kadar kapalılar ki...yok ..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
7 tane hiç okuyamayan bebeğim var. bunlardan 3 tanesi çabalıyor ama daha kavrayamadılar. onlar artık açılsın istiyorum. yarın yeni bir haftaya başlıyoruz. inş yaşadığımız haftaların en güzeli olur.

Çevrimdışı meri555

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 371
  • 395
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 371
  • 395
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 23:57:54
bende hazer hocam gibi okutmuştum 3 sene önce şimdi yine öğrencilerimşuan harika değiller ama iyiler.
hece sistemi bana çok zor geliyor.şimdi yiine aynı yöntemle devam  başarı iyi ...

Çevrimdışı mgisk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 86
  • 30
  • 86
  • 30
14 Ara 2010 00:14:22
jelibon-88 hocam kesinlikle yalnız değilsiniz aynı stres içinde geçiyor benim günlerimde

Çevrimdışı balcay

  • Uzman Üye
  • *****
  • 552
  • 964
  • 552
  • 964
14 Ara 2010 00:53:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam hazneli kalemtraş aldırdım sene başında o nedenle ayağa kalkamadılar.:))) ayağa kalkanaın yanıma gelenin ödevini de kendini de bir müddet görmedim.kalkmayan akıllı yerinde oturan çalışan çocuklarımı örnek gösterip alkışlattım gidip o öğrencimi öptüm falan oldu hocam.....tenefüse kadar kalkamazlar zil çalıncada ben çıkabilirsiniz demeden asla kalkmazlar.:))))ama çıkabilirsiniz dediğimde hepsi masamda beni okuturmusunuz?bi kerecik okuyayım öğretmenim etrafım bıcır bıcır dolar:)))))onları okutmaktan sınıftan çıkamam......
Benim sınıfı anlatmışsınız Hocam.Benimkilerde hiç yerinden kalkmazlar. Hatta bir seferinde derste Müdür yardımcısının odasında toplantıdaydım zil çalmış. Benim öğrencilerim çıkmamış beni beklemişler.Bence bu alışkanlık ilk günden kazandırılmalı ve baskıyla değil sevgiyle, ödülle anlatılmalı.

Çevrimdışı haktanser

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 129
  • 48
  • 129
  • 48
14 Ara 2010 01:02:58
iyi geceler arkadaşlar.bugün y yi verdim bu hafta s ve d yi de bitirmek istiyorum..geride kalanlar içinde hece tablosu hazırladım bakalım nasıl olacak..

43 öğrencim var 9 u okumaya geçti diğerleride dönem sonuna kadar geçer diye düşünüyorum..7 tane çok kötü öğrencim var onlarla baya uğraşıcam galiba..onlar için neler önerirsiniz velileride hiç ilgilenmiyor..

Çevrimdışı ozlm

  • Üye
  • *
  • 17
  • 11
  • 17
  • 11
14 Ara 2010 01:04:45
2 gün kar tatili.tatil dönüşü ne olacak bakalım.

Çevrimdışı haktanser

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 129
  • 48
  • 129
  • 48
14 Ara 2010 01:09:47
inşallah tatil çocuklara yarar hocam daha da iyi olurlar..

Çevrimdışı glsrnsnn

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 196
  • 178
  • 196
  • 178
14 Ara 2010 01:37:09
kolay gelsin arkadaşlar. benim size danışmak istediğim bi konu var. geçen yılda 1 okuttum bu yılda 1 okutuyorum.ama bu yıl inanılmaz soğudum meslekten ve daha 3. yılım. elimden gelse bu mesleği bırakabilirim. bu sene
çocuklar çok isteksiz ve çok şımarıklar. sınıf düzenini bir türlü sağlayamadım. kurallara uymakta sorun yaşıyorlar. sembolik pekiştireçler uyguladım ödüller veriyorum doğru davranışlarına ama boşuna yapıyorum. kafayı yemek üzereyim. ayrıca
25 öğrencim var. 4 tanesi kötü 14 tanesi okuma mantığını kavradı geriya kalanlar bildikleri halde hiç çaba harcamıyorlar oldukları yerde sayıyorlar ama mantığı kavradılar evde bi kere bakıp gelmiyorlar sizce ne yapmalıyım bu yıl çok pişman oldum 1. sınıf aldığıma.

Çevrimdışı glsrnsnn

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 196
  • 178
  • 196
  • 178
14 Ara 2010 01:44:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de çok sıkıldııııııııımmmmmmm.... hep aynı şeyler en zevkli 1. sınıfmış. bu stresle nasıl zevkli tarafını farkedeceğiz ki...
yalan valla ben meslekten soğudum iki yıldır mahvettiler beni....

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK