İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı drnz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 528
  • 434
  • 528
13 Ara 2010 18:35:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ne denediysem parmak kaldırmayı ve yanıma gelmemmeyi öğretemedim.devamlı defterlerini alıp yanıma geliyorlar koşa koşa. parmak kaldırın ben geleyim diyorum hayır yine aynı. sizikilerde aynı mı?
aynı öğretmenim ..ben gelmeyin yanıma ben zaten dolaşıyorum gelenlerin defterine bakmayacağım diyorum ve bakmıyorum ama yine de geliyorlar

Çevrimdışı leventoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 708
  • 866
  • 708
  • 866
13 Ara 2010 18:36:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben birleştirmiş sınıf okutuyoru.bugün ı sesini verdim geri mi kalmışım
Hocam böyle gittiğinizde yarı döneme kadar harfler zaten biter hem martın sonuna kadar zamanınız var çok çok iyisiniz bence:)

Çevrimdışı drnz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 528
  • 434
  • 528
13 Ara 2010 18:38:12
kardelendi öğretmenim harikasınız çooook teşekkürler...ben siteye bir türlü girememiştim

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:38:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bugün y sesini verdim ay elime diken battı dedim ama galiba etkili lmadı sizde nasıl oldu y sesi kolay mıydı  bana çıkarması falan zor gibi geldi....sizde durum nasıl dı?

hocam zAten y sesi en zor seslerden birisi. ben iğne battı elime demiştim. yine de öğrenmesi birAZ zor oldu. hecelerle halletmeye çalışın isterseniz.

Çevrimdışı pztf

  • Uzman Üye
  • *****
  • 484
  • 1.461
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 484
  • 1.461
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:38:36
bugün b sesini verdim..
sınıf mevcudum 24
3 öğrencimde hiç istek yok
2 tanesi istekli ama başaramıyor
diğerleri halletti diyebilirim

Çevrimdışı nazgulum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 385
  • 1.183
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 385
  • 1.183
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:38:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ğğğğğğğğğ sesi için tavsiyeleri olan var mı hocalarım...

Hocam ben ğ sesini geçen sene verirken şöyle verdim: (Bu yöntemi geçen sene bir öğretmen arkadaş günlükte paylaşmıştı.) Çocuklardan ağızlarına bir yudum su almalarını ve gargara yapmalarını istedim. ğ sesine de, gargara sesi dedik ve akılda kalıcı oldu. Yazacakları kelimede  ğ sesi varsa gargara sesi var dedik.  Umarım yararlı olur.

Çevrimdışı drnz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 528
  • 434
  • 528
13 Ara 2010 18:40:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hayır hocam kesinlikle yerinden kalkmıyorlar ama bazen konuşma huyları var...bende onları meşgul edecek şeyler yapıyorum bunun da önüne öyle geçtim ama asla yerlerinden kalkmazlar kalem açmak için bile.......
öğretmenim bunu nasıl sağladınız bizimle de paylaşırmısınız

Çevrimdışı jakoben19

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 60
  • 77
  • 60
  • 77
13 Ara 2010 18:40:56
yarın k sesindeyim.. gerideyim galiba

Çevrimdışı yasinsayılır

  • Uzman Üye
  • *****
  • 807
  • 1.460
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 807
  • 1.460
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:45:03
çok geri sayılmazsınız
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın k sesindeyim.. gerideyim galiba

Çevrimdışı yasinsayılır

  • Uzman Üye
  • *****
  • 807
  • 1.460
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 807
  • 1.460
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:45:59
sindire sindire gitme taraftarıyım ben

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:46:11
Güzel bir gündü hafta sonu çalıştıklarını görmek çok mutlu etti beni.Onu yapalım bunu yapalım derken bir baktım gün bitmiş...Sonunda 3. grubu bitirdik .Şükürler olsun...

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
13 Ara 2010 18:47:07
yıllık plana baktım bu hafta için ö,b,ü dioo,ama tabii en isini siz bilirsiniz,herkesin şartları aynı değil

Çevrimdışı nazgulum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 385
  • 1.183
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 385
  • 1.183
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:47:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar S Sesini Bugun Verdim Yazmdada Çok Zorlandırlar Hala Yazamayanlar Da Var Ss Sesini Nasıl Yazdırdınız
s sesini yazdırırken saçı uzun, kafası küçük, karnı büyük diyerek yazdırdım.

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
13 Ara 2010 18:50:19
öğrencilerin bir çoğu artık açık ve kapalı heceleri tanıyorsa artık ses verip hece kelime cümle metin oluşturma aşamalarını daha hızlı geçsek olurmu

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
13 Ara 2010 18:57:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yıllık plana baktım bu hafta için ö,b,ü dioo,ama tabii en isini siz bilirsiniz,herkesin şartları aynı değil
ö ve b belki ama üyü bilemem yetişirmi onuda hafta sonu ödevi veririz artık olabilir aslında nasılsa sesli harf

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK