İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı sevtap aratma

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.258
  • 1.521
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 16:42:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bazen diyorum benimkilerde az böyle olsa.....nerdeeee zil çalar çalmaz kitabı alan yanıma koşuyor öğretmenim okuayayım mı diye.... bende sıra olun sırayla okutayım diyorum.ve tenefüslerim bitiyor.....
vallaha bilmiyorum hocam yan sınıflar da öyleymiş bizde. zümrem geldi geçen sene siirtteydim o kadar isteklilerdi ki geçen sene bu zamanlar 28 öğrencimden 24 ü okumaya geçmişti. bunlarda istek yok. çok vurdumduymazlar dedi. bilmiyorum sebebini... :( ne yapabilirim acaba

Çevrimdışı mukbilyasamaz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 386
  • 3.324
  • 386
  • 3.324
13 Ara 2010 17:00:50
tulyum hocam. ben y sesi için içi solucan dolu bir yemek afişi hazırlayıp sınıfa astım. çocuklara sordum böyle bi yemek konsa ne derdiniz die. tabi hepsi bir de yyyyyyyy iğrenç dediler:) tabi bazıları ıy flan dio ama sonra düzeliyor.

Çevrimdışı GÜLÜM42

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.217
  • 2.207
  • Birleştirilmiş Sınıf
13 Ara 2010 17:09:04
rdeniz hocam butondan teşekkür edemiyorum burdan teşekkür ediyorum çook sağolun.
bugün tespit yapayım dedim ama 1. gruptan başladım ama 1 derste 4 5 öğrenci ancak okuttum ve birde seviye tespiti yaparken sizce gurp grup mu yapayım 2 harfi 3 harfi birleştiriyor diyeyim mi?

Çevrimdışı incilala

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 415
  • 2.575
  • 1. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 17:39:35
bu gün d sesini verdim, Duran aga bey şarkısında oynadılar:) kısa metinlerde söylediğim kelimeleri bulup altlarını çizdiler. kelimeler içinde heceleri bulup altını çizdik. benim çocuklar ses ekleyerek okuyorlardı. bunu heceye çevirip okumayı hızlandırmak için, hecelere dikkat çektim.  matematikte onluk birlik evleri yaptık.
  gözlem yada takip formu olarak neler kullanıyorsunuz?

Çevrimdışı KARDELENDİ

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 17:50:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yardııııım lütfen bugün çok isteksizdik sınıf olarrak sebebini anlamadım. ben isteksizdim ama yansıtmadım. oyun oynatın sıkmayın resim yaptırın falan diyeceksiniz ama onu da yaptık. hatta derslerde bile çok yazı yazıp okumadk. mesela bir cümle yazdık biraz şarkı söyledik. bir cümle yazdık oyun oynadık. falan .... ama şuan en büyük sorunum u sebebi ne olabilir ne yapabilirim siz de de var mı böle bir durum. ben de çok sıkıldım zaten.... offf yaaa ders işlemek istemiyorum böyle olduklarında... neden isteksizler... en iyi öğrencim bile hafta sonu isteksizmiş şu sorunun cevabı nedir? bir çocuk ne olursa eve gidince sevinçle ödevlerini yapar okumak ister? kurdele taktm. oyunlar oynuyrm. şarkılar söylüyrz. bu aralar mı böyle oldular ya da hastalar diye mi anlamadım. sizde de var mı böle bir durum ve sebebi ne?
Öğretmenim benim bebelerde öyleydi bugün. Aşı cabası. Sanırım havalardan; molekül yapıları sıkılaştı ya ondandır!!!

Çevrimdışı KARDELENDİ

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 17:53:16
Bugün "y-s" sesleri ağırlıklı metin yaz - ma , okuma çalışması yaptım. Yarın "d" sesine geçeceğim.

Çevrimdışı KARDELENDİ

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 17:54:58
 Bugün çantasız öğretim günümün ilk günü. Eve yalnız çalışma yapraklarını ve defterlerini götürdüler.

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
13 Ara 2010 17:59:25
okumayı hızlandırma tavsiyeleriniz neler arkadaşlar ve şu an okuma seviyeleri dakikada kaç kelime olmalı

Çevrimdışı drnz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 528
  • 434
  • 528
13 Ara 2010 18:04:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yardııııım lütfen bugün çok isteksizdik sınıf olarrak sebebini anlamadım. ben isteksizdim ama yansıtmadım. oyun oynatın sıkmayın resim yaptırın falan diyeceksiniz ama onu da yaptık. hatta derslerde bile çok yazı yazıp okumadk. mesela bir cümle yazdık biraz şarkı söyledik. bir cümle yazdık oyun oynadık. falan .... ama şuan en büyük sorunum u sebebi ne olabilir ne yapabilirim siz de de var mı böle bir durum. ben de çok sıkıldım zaten.... offf yaaa ders işlemek istemiyorum böyle olduklarında... neden isteksizler... en iyi öğrencim bile hafta sonu isteksizmiş şu sorunun cevabı nedir? bir çocuk ne olursa eve gidince sevinçle ödevlerini yapar okumak ister? kurdele taktm. oyunlar oynuyrm. şarkılar söylüyrz. bu aralar mı böyle oldular ya da hastalar diye mi anlamadım. sizde de var mı böle bir durum ve sebebi ne?
o isteksizlik bizde hep var öğretmenim...ben her yolu denedim....bugün hiç okumadan gelmişlerdi..bu kada ilgisizlik ne diyeyim..

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
13 Ara 2010 18:05:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yaşasınnnnn Kırmızı Kurdelam Ve Okuyanım 19 Oldu....... Veeeee 8 Ses Kaldı. Çok Mutluyum Çokkkkkkk
tebrikler  öğretmenim

Çevrimdışı KARDELENDİ

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:07:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okumayı hızlandırma tavsiyeleriniz neler arkadaşlar ve şu an okuma seviyeleri dakikada kaç kelime olmalı
  Öğretmenim,  ben yardımcı olamam. "Biz" hangi sesteyiz, nasıl ilerleyelim, diyoruz; siz "dakikada kaç kelime?" diyorsunuz. Siznle bizler arasında uçurum var.

Çevrimdışı drnz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 434
  • 528
  • 434
  • 528
13 Ara 2010 18:08:37
arkadaşlar elinde sadık uygun gösel sanatlar beden eğitimi günlük planları olan var mı

Çevrimdışı KARDELENDİ

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 336
  • 1.107
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:12:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar elinde sadık uygun gösel sanatlar beden eğitimi günlük planları olan var mı
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
13 Ara 2010 18:14:07
bende bütün sesleri bitirmedim ama d sesine geldim.merak ettiğim okumaları iyi diyebilmek için bir kriter varmı harflerin tamamının bitmesinimi beklemek gerek

Çevrimdışı ardisko

  • Üye
  • *
  • 22
  • 14
  • 22
  • 14
13 Ara 2010 18:16:02
hocam merhaba ben de keloğlanı çok beğendim siz nerden ulaştınız?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK