KARDELEN hocam haftada 2 sese yeni geçtim çoğu zaman haftada 1 ses verdim hocam ama bilmiyorum öle diyorsanız yavaşlayayım mı ama o zaman da diğer çocuklar çok sıkılıyor hocam bilmiyorum
Hocam siz heceleyerek yazdırdığınızda yazabiliyor mu?
Seslerin üzerine vurgu yaparak söylediğinizde yazabiliyor mu?
Sesi tek başına gösterdiğinizde sesi söyleyebiliyor mu?
Diğer sesler arasından ayırt ediyor mu?
Bu sorulara göre miniğin nerede problemi olduğunu bilebiliriz.Kardelen öğretmenim ne dersiniz ?Bence belki de sesi biliyordur ama eklemede problem olduğu için diktede sorun vardır.