İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı buse_m

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2010 13:13:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ekleme yöntemiyle okutuyorum ben hala..Hece çalışmaları için erken değil mi.İki iki heceleri veririz.Ama tek sesli heceler de var.Üç sesli heceler de.Çocukların aklı karışmaz mı??

öğretmenim ben her kelimeyi hecelerine ayırarak okutturuyorum. hala altını çizmeden okuttuğum zaman karıştıran var ama zamanla oturacak. artık kelimeyi tek seferde söylediğimde doğru bir şekilde hecelerine ayırabiliyorlar.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
12 Ara 2010 13:14:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar ben 4.grup harfleri bitirdim,hatta okuma yazma çözen 15 öğrencim bile var,kurdele takacam onlara,diğerleride biraz çalışsınnn,gerçi onları da ben çalıştıracam,tam gün eğitim yapan bir okuldayım,öğle araları yemek yemiyecem çalıştıracam artık:)
nedenki... yemek yemeden çalıştırmanızı gerektiren bir durum yok bence..

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2010 13:14:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam teşekkür edHocam çok teşekkür ederim.Evde hazırlayıp eve de versem iyi olacak sanırım.
Bunun için birkaç sayfa etkinlik var elimde kendiniz düzenleyerek eve de verebilirsiniz.Altına da her gün 10 farklı kelime oluşturup başka bir deftere yazma ödevi veriyordum ben.Bulursam ekleyeyim günlüğe umarım faydası olur.

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
12 Ara 2010 13:15:52
buse
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim ben her kelimeyi hecelerine ayırarak okutturuyorum. hala altını çizmeden okuttuğum zaman karıştıran var ama zamanla oturacak. artık kelimeyi tek seferde söylediğimde doğru bir şekilde hecelerine ayırabiliyorlar.


Ben tüm harfleri verdikten sonra sizin gibi yapmayı düşünüyorum..Öncelikle sesler iyice bir yerleşsin diye..

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
12 Ara 2010 13:17:12
Merhaba arkadaşlar, herkese iyi hafta sonları..

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
12 Ara 2010 13:17:45
arkadaşlar benim 25 öğrencim var. bir öğrencim 1. gurupta kaldı.Diğerleri ile 4. guruba geldik.Çok zeki bir yurt öğrencim var.Ama genel tekrar ve ses tekrarı doğru dürüst yaptırılmıyor çocuk Kurban bayramından beri geriliyor.Bakıcı anneleri çağırdım çalıştırıyoruz tekrar latıyoruz diyor ama bence tekrarlatmıyorlar.Bide bu çocukların aile özlemleri var. Nasıl tekrarlatsam acaba?
 :'(

Çevrimdışı buse_m

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.571
  • 3.531
  • 1. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2010 13:18:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
buse

Ben tüm harfleri verdikten sonra sizin gibi yapmayı düşünüyorum..Öncelikle sesler iyice bir yerleşsin diye..

herkesin yolu farklı tabi. ama böylede sesler iyice oturuyor :)

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
12 Ara 2010 13:24:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim elinize sağlık.. bu elma şablonuna nasıl ulaşabilirim acaba
Günaydın arkadaşlar,iyi çalışmalar diliyorum,
 wandet1 ögretmenim,elma şablonu işinize yarar belki.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
12 Ara 2010 13:25:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Günaydın arkadaşlar,iyi çalışmalar diliyorum,
 wandet1 ögretmenim,elma şablonu işinize yarar belki.
oooo süpermiş.. çok teşekkürler öğretmenim..

Çevrimdışı didemce

  • Aktif Üye
  • **
  • 34
  • 27
  • 34
  • 27
12 Ara 2010 13:55:55
arkadaşlar  ben dikte de problem yaşıyordum . şimdi önce hece diktesi yaptırdım . şimdi kelime
diktesi yaptırıyorum ama kelimeyi heceliyorum . o zman yazıyorlar . kelimeyi heceleyerek yazdırmam bir sorun yaşatır mı?  bir de ben 1. gruptan beri heceleri farklı renkte yazdırarark okuttum ve coçuklarım heceleyebiliyorlar.lale yazacaksam la yı farklı le yi farklı yazdım . halada böyle ayırıyorum bunda  yanlış bir şey var mı ? aslında bu biraz işimi kolaylaştırdı ama renkli yazmasam çocuklarım karıştırırır mı bilmiyorum

Çevrimdışı 33kalemdar

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.452
  • 5.174
  • 2.452
  • 5.174
12 Ara 2010 14:03:46
21. harfimizi cuma günü verdik.geriye 8 sesimiz kaldı.harfleri bitirip bir an önce okuma yazma çalışmalarını hızla sürdürmeyi planlıyorum

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
12 Ara 2010 14:13:28
2.veli toplantısı tutanağı olan varmı acaba

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2010 14:16:15
hocam ben siteden indirim düzenlemiştim.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
12 Ara 2010 14:22:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar  ben dikte de problem yaşıyordum . şimdi önce hece diktesi yaptırdım . şimdi kelime
diktesi yaptırıyorum ama kelimeyi heceliyorum . o zman yazıyorlar . kelimeyi heceleyerek yazdırmam bir sorun yaşatır mı?  bir de ben 1. gruptan beri heceleri farklı renkte yazdırarark okuttum ve coçuklarım heceleyebiliyorlar.lale yazacaksam la yı farklı le yi farklı yazdım . halada böyle ayırıyorum bunda  yanlış bir şey var mı ? aslında bu biraz işimi kolaylaştırdı ama renkli yazmasam çocuklarım karıştırırır mı bilmiyorum

hocam ben de ilk aşamalarda heceleyerek yazdırıyordum kelimeleri. ama artık hecelememe gerek kalmadan yazıyorlar. heceleri renkli yazma konusunda da ben de tahtaya renkli  yazıyorum. ama artık bazı kelimeleri yavaş yavaş tek renk yazmaya başladım. zaten verdiğimiz fotokopilerde tek renk olduğu için pek sorun olmuyor. kolay gelsin..

Çevrimdışı nurdacelik

  • Üye
  • *
  • 17
  • 8
  • 17
  • 8
12 Ara 2010 14:22:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar  ben Dikte De Problem Yaşıyordum . Şimdi Önce Hece Diktesi Yaptırdım . Şimdi Kelime
diktesi Yaptırıyorum Ama Kelimeyi Heceliyorum . O Zman Yazıyorlar . Kelimeyi Heceleyerek Yazdırmam Bir Sorun Yaşatır Mı?  bir De Ben 1. Gruptan Beri Heceleri Farklı Renkte Yazdırarark Okuttum Ve Coçuklarım Heceleyebiliyorlar.lale Yazacaksam La Yı Farklı Le Yi Farklı Yazdım . Halada Böyle Ayırıyorum Bunda  yanlış Bir Şey Var Mı ? Aslında Bu Biraz İşimi Kolaylaştırdı Ama Renkli Yazmasam Çocuklarım Karıştırırır Mı Bilmiyorum

hocam Eğer Çocuğumuz Mantığı Kavradıysa Yani Kapalı Heceden Açık Heceye Gidebiliyorsa Yani.

et-i   Et-i Veya At-ıl Atıl Veya Kat-ır Katır Veya Yür-üdü Yürüdü Bunları Ayrı Ayrı Okuduğunda Birleştirebiliyorsa.

geriye Birtek 4 Sesli Heceler Kalıyor Turk Mont Kont Dört Gibi Bunlarıda Başarıyla Okuduğu Anda Okuma Renkli Renksiz Farketmez.
 Tavsiyem Öğrencilerinize Bu Konuda Direk Ağzınızla Çalışmalar Yapmaktır
-oğlum Söyle Bakalım İl-et Ne Olur Öğretmenim İlet Olur
-oğlum Söyle Bakalım Mat-ara Ne Olur Öğretmenim Matara Olur
- Kızım Söyle Bakalım Yuk-a-rı Ne Olur Yukarı Olur.

aslında Bütün Okuma Yazma Hikayesi Seneye İlkokuma Yazmaya Yeni Başlayacaklara Tavsiyem Budur. El-e Yi İyi Kavratsınlar Arkasından İl-et Al-et Gibi Gerisi Gelir Zaten.

not 4 Sesli Hecelerde Turk Mont Kont Yont Gibi Teker Teker Okuyup Birleştiren Öğrenciler Teker Teker Birleştirme Taktiğini Kendi Kendilerine Bulabilirler Veya Veliler Çalışma Yaptırırken Bu İşi Çocuklarına Öğretebilirler Mesela Ma-man-mant-manta-matar Gibi Hemen Önleminizi Alın Bölerek Okumalarını Sağlayın Yoksa Diktede Bu Öğrenciler Çok Başarısız Olur.[/b]

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK