İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
13 Ara 2010 18:16:44
ne denediysem parmak kaldırmayı ve yanıma gelmemmeyi öğretemedim.devamlı defterlerini alıp yanıma geliyorlar koşa koşa. parmak kaldırın ben geleyim diyorum hayır yine aynı. sizikilerde aynı mı?

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:19:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ne denediysem parmak kaldırmayı ve yanıma gelmemmeyi öğretemedim.devamlı defterlerini alıp yanıma geliyorlar koşa koşa. parmak kaldırın ben geleyim diyorum hayır yine aynı. sizikilerde aynı mı?

verdiğiniz ödülleri, yıldız ya da çıkartmaları geri alın hocam. ben 7-8 öğrencimde uyguladm. şimdi kimsecikler yanıma gelmiyor.

Çevrimdışı ardisko

  • Üye
  • *
  • 22
  • 14
  • 22
  • 14
13 Ara 2010 18:23:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
  İyi akşamlar arkadaşlar.Sürekli kafama takılan bir konu vardı onu sorcam.Sınıfta okumaya geçenler yani iyileri bir gurup diğerlerini ayrı bir gurup yaptım ama tereddüt içindeyim yoksa her sıraya  bir iyi öğrenci bir geri öğrenci olarak yerleştirsem ilerde olan okuyan öğrenci geriden gelen sıra arkadaşına  yardımcı olurmuydu ? Böyle bir şüphem var sizin uygulamanız nasıl cevaplarsanız sevinirim.
hocam ben de sizin gibi yapıyordum ama müfettiş geldiğinde bunun yararlı olmayacağını söyledi aslında haksız sayılmaz bu iyi ve istekli çocuklarda işe yarıyor fakat başarısız öğrenciler bunu kabullenip iyice salıyorlar. Bugün sınıfı u şeklinde değiştirdim sonucun iyi olacağını düşünüyorum.

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:25:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ne denediysem parmak kaldırmayı ve yanıma gelmemmeyi öğretemedim.devamlı defterlerini alıp yanıma geliyorlar koşa koşa. parmak kaldırın ben geleyim diyorum hayır yine aynı. sizikilerde aynı mı?

arada belki unutup bakıyorsanız yanınıza geldiklerinde ondan devam ediyordur davranış. benimkiler de geliyorlar zaman zaman ama kesinlikle bakmıyorum, çünkü eski sınıfımdan çok çekmiştim bu yüzden. ben de söz alarak konuşmayı oturtamıyorum.

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
13 Ara 2010 18:25:49
ğğğğğğğğğ sesi için tavsiyeleri olan var mı hocalarım...

Çevrimdışı ardisko

  • Üye
  • *
  • 22
  • 14
  • 22
  • 14
13 Ara 2010 18:26:57
şehrimiz dersi var bizde serbest etkinliklerin 1 saati istanbul oldu bu ders için plan hazırladınız mı?

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:27:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
  İyi akşamlar arkadaşlar.Sürekli kafama takılan bir konu vardı onu sorcam.Sınıfta okumaya geçenler yani iyileri bir gurup diğerlerini ayrı bir gurup yaptım ama tereddüt içindeyim yoksa her sıraya  bir iyi öğrenci bir geri öğrenci olarak yerleştirsem ilerde olan okuyan öğrenci geriden gelen sıra arkadaşına  yardımcı olurmuydu ? Böyle bir şüphem var sizin uygulamanız nasıl cevaplarsanız sevinirim.

hocam ben dediğiniz gibi oturttum iki gün, ipin kuyruğu daha bir kaçıyor sanki. her şeyi diğerlerine göre daha zor yaptıkları ya da yapamadıkları gibi kendilerini konuşmaya veriyorlar.

Çevrimdışı kunefe87

  • Uzman Üye
  • *****
  • 512
  • 1.569
  • 512
  • 1.569
13 Ara 2010 18:28:03
arkadaşlar ben 4.sınıfım ancak sınıfımda kaynaştırma öğrencim var. bu hafta u sesine gideceğiz. ailesi de çok ilgilendiği için iyi ilerliyoruz. okuma yapması için set aldırmayı düşünüyorum. evde bol bol okuması için ve öğrendiğimiz sesleri unutmaması için. hangi yayın öneriyorsunuz?

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:29:15
walla hocam
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
okumayı hızlandırma tavsiyeleriniz neler arkadaşlar ve şu an okuma seviyeleri dakikada kaç kelime olmalı
benim 19 tanenin en ii okuyanı dakikada 43 okudu en azlar yani son 3    şöyle 12-15-17-bilmem nasıllar.....

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:31:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ğğğğğğğğğ sesi için tavsiyeleri olan var mı hocalarım...

 
ben daha önce boğazımı sıktığımda çıkan ses olarak vermiştim baya akılda kalıcı olmuştu, belki işe yarar.

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:31:20
 hayır hocam kesinlikle yerinden kalkmıyorlar ama bazen konuşma huyları var...bende onları meşgul edecek şeyler yapıyorum bunun da önüne öyle geçtim ama asla yerlerinden kalkmazlar kalem açmak için bile.......
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ne denediysem parmak kaldırmayı ve yanıma gelmemmeyi öğretemedim.devamlı defterlerini alıp yanıma geliyorlar koşa koşa. parmak kaldırın ben geleyim diyorum hayır yine aynı. sizikilerde aynı mı?

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:32:25

 biz yarın g yapacaz hocam..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ğğğğğğğğğ sesi için tavsiyeleri olan var mı hocalarım...

Çevrimdışı leventoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 708
  • 866
  • 708
  • 866
13 Ara 2010 18:34:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ğğğğğğğğğ sesi için tavsiyeleri olan var mı hocalarım...
Hocam ğ sesi için sınıfa girmeden önce bir bardak su ayarlayın sınıfa girdiğinizde ağzınıza suyu alın gargara yapın :))) ğğğğğğğğğğğğ hayatta unutmazlar.

Çevrimdışı küpşeker

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 117
  • 221
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 117
  • 221
  • 4. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:34:38
Arkadaşlar ben birleştirmiş sınıf okutuyoru.bugün ı sesini verdim geri mi kalmışım

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
13 Ara 2010 18:35:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar S Sesini Bugun Verdim Yazmdada Çok Zorlandırlar Hala Yazamayanlar Da Var Ss Sesini Nasıl Yazdırdınız

göbekli göbekli diye diye yazdırdım  ı  gibi yapanlar vardı. seninki zayıf olmuş git göbekl yap dedim. oluyor zamanla

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK