ne denediysem parmak kaldırmayı ve yanıma gelmemmeyi öğretemedim.devamlı defterlerini alıp yanıma geliyorlar koşa koşa. parmak kaldırın ben geleyim diyorum hayır yine aynı. sizikilerde aynı mı?
İyi akşamlar arkadaşlar.Sürekli kafama takılan bir konu vardı onu sorcam.Sınıfta okumaya geçenler yani iyileri bir gurup diğerlerini ayrı bir gurup yaptım ama tereddüt içindeyim yoksa her sıraya bir iyi öğrenci bir geri öğrenci olarak yerleştirsem ilerde olan okuyan öğrenci geriden gelen sıra arkadaşına yardımcı olurmuydu ? Böyle bir şüphem var sizin uygulamanız nasıl cevaplarsanız sevinirim.
okumayı hızlandırma tavsiyeleriniz neler arkadaşlar ve şu an okuma seviyeleri dakikada kaç kelime olmalı
ğğğğğğğğğ sesi için tavsiyeleri olan var mı hocalarım...
Arkadaşlar S Sesini Bugun Verdim Yazmdada Çok Zorlandırlar Hala Yazamayanlar Da Var Ss Sesini Nasıl Yazdırdınız