İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 21:02:15
Modern denetimlerin  ülkemizde yaygınlaşmasını umut ediyorum.Çünkü modern denetimler yapıcı ve bulucudur.İnsan ilişkilerine büyük önem gösterilir.Mesleksel yardıma dayalıdır.Olumlu insan ilişkilerine dayalıdır.Problemleri çözmeye çalışır.Çalışanları yetiştirme düstur edinir.Çalışanlara moral vermeye ve güdülemeye çalışır.İşbirliğine dayalıdır.Yani sene de 2 sefer gelmeyle olacak işler değildir.Herkes kendinin ve vicdanının müfettişi olsun.

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
14 Ara 2010 21:13:42
bugün sınıfıma b esini verdim. normal sesi aldılar. Hece çalışmalarında bir problem yaşamadık fakat kelime çalışmasına başlayınca okurken b ile k birbirine karıştı. En iyi öğrenciler bile tabak  kelimesine takak  dedi. ne yapsam bilmiyorum, karıştıracaklarını hiç düşünmemiştim.

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 21:26:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün sınıfıma b esini verdim. normal sesi aldılar. Hece çalışmalarında bir problem yaşamadık fakat kelime çalışmasına başlayınca okurken b ile k birbirine karıştı. En iyi öğrenciler bile tabak  kelimesine takak  dedi. ne yapsam bilmiyorum, karıştıracaklarını hiç düşünmemiştim.
   sizin için  ve burdaki zümrelerim için yaralı olacağını sandığım bir link adresi gönderiyorum, [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] inşaallah faydalı olur

Çevrimdışı özlemin

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 2.454
  • 3.988
  • 4. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 21:33:43
gülüm42 hocam   benimkilerde konuşuyo yasaklasanızda işe yaramıyo.bir yıl olacak buraya gelleli ben öğrendim onlar türkçe öğrenemiyo :( seslerde zor oluyo  kavramaları. Anlam veremiyolar kelimelere emel diyorum kız ismi diyorum bana öyle bakıyolar

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 21:38:41
 B) dudaklarla tam engellenen bir hançere sesidir. ‘T” sesinde olduğu gibi dudaklar kapalı, fakat bunda basınç daha azdır “B” sesinin telaffuzunda “P” sesinden faydalanılır. “P” sesi telaffuz ettirilirken çocuğun hançeresi üzerine biraz temas yaparak hançerede bir titreşim olduğu hissettirilir, “D” sesi meydana gelir. Çok defa bu ses “M” sesi ile karıştırılır. Buna engel olmak için çocuğun burnunu sıkmak ve titreşimin hançereden geldiğini hissettirmek gerekir.Kaynak. [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]  bence b ve k sesi ile ilgili görseller üzerinde durun

Çevrimdışı nazlıcan.

  • Üye
  • *
  • 4
  • 9
  • 4
  • 9
14 Ara 2010 21:41:55
Arkadaşlar ı sesindeyim biraz geri kaldım ama dikte çalışmaları yaparak gitmeye çalışıyorum fakat öğrencilerim çok yavaş. aslında seviye grupları var sınıfımda her sınıfta vardır ama benim sııfta daha çok sanırım. hızlanmam gerek ... okuma yazma çalışmaları yaparken nasıl bi yol izliyorsunuz? nasıl bi yol öneririsiniz? dikte çalışmalrını ve seslerde geri kaldığımı düşününce çoooook üzülüyorum...:-(

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
14 Ara 2010 21:47:31
muallim_24 arkadaşım teşekkür ederim . butonda 24 saat engeline takıldım.iyi akşamlar.

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 21:50:45
ben dikteye ağırlık vermiyorum hocam hatta hiç vermiyorum desem yeridir bugün son saat dediklerimi kim tahtaya yazabilir dedim çıktılar yazamayanlara diğer arkadaşları destek oluyor eda yaz dedim mesela e yazdı bekliyor diğerleri ordan d bide a yazcan diyo hoşuma gitti okuma iyileştikçe mantık daha iyi oturur gibi geliyor diktede

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 21:52:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ı sesindeyim biraz geri kaldım ama dikte çalışmaları yaparak gitmeye çalışıyorum fakat öğrencilerim çok yavaş. aslında seviye grupları var sınıfımda her sınıfta vardır ama benim sııfta daha çok sanırım. hızlanmam gerek ... okuma yazma çalışmaları yaparken nasıl bi yol izliyorsunuz? nasıl bi yol öneririsiniz? dikte çalışmalrını ve seslerde geri kaldığımı düşününce çoooook üzülüyorum...:-(
,herf harfi ayrı bir kağıda yazın ,Mesela,L harfi ile a harfini diyelim.L sesini uzattırark okutun sonra A sesini Yanına yaklaştırın ,ses yapıştırma çalışmaları yapın,Bu ses birleştirme mantığını çok iyi öğreten bir tekniktir.Ben daha önce de bitişik yazı ile 2sefer okuma yazma öğrettim.Ve bu tekniği de kullandım.Çok başarılı oluyor uygulayınca.Kısa metin çalışmaları yapınız.Öğrencileri yıldırmadan  dikte çalışmaları yapınız.

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
14 Ara 2010 21:55:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
muallim_24 arkadaşım teşekkür ederim . butonda 24 saat engeline takıldım.iyi akşamlar.

ben teşekkür ederim,İnşaallah faydalı olabilmişimdir.Çocuklarınıza ve sizlere başarılar dilerim.

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
14 Ara 2010 21:56:34
herkese iyi aksamlar.bugün nasılsınız?ben bugün cok mutluyum.çünkü çocuklarım diktede hiç zorlamadılar beni.yarın s sesine gecicem.hissettirme konusunda yardım edermisiniz????

Çevrimdışı nazgulum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 385
  • 1.183
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 385
  • 1.183
  • 1. Sınıf Öğretmeni
14 Ara 2010 22:01:51
s sesini, yılanlar nasıl ses çıkarır diye hissettirdim. Ayrıca çok ses olduğunda ne deriz? ??? susssssssssssssssssssss  diyerek devam ettik. İçinde sss sesi bulunan kelimeleri bulurkan yılanlar bunu nasıl söyler diye sorduk. Örn: sssssandalye, sssssssssimit, Asssssssssslı gibi. :D

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
14 Ara 2010 22:03:20
tesekkur ederim hocam.

Çevrimdışı nurikaan

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 37
  • 57
  • 37
  • 57
14 Ara 2010 22:04:19
balcay hocam sınıf disiplininiz konusunda sizi tebrik ederim kuralları oturtma konusunda bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim....30 öğrencim var sınıfımın düzeyide çok iyi sayılır ama disiplin problemleri yaşıyorum acillllllllllllll yardım ???

Çevrimdışı kerrigan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 96
  • 211
  • 96
  • 211
14 Ara 2010 22:04:25
s harfi çok yordu bugün bizi.. :( ne zor yaptılar bugün sırf yazma işiyle uğraştık.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK