Hocalarım bu hafta harfleri bitiriyorum.Okumaların gelişmesi için hangi kitapları alayım öğrencilere.Bir de düz yazı mı olmalı eğik le yazısı mı kitaplar..
Hocam düz yazılı da olsun, eğik yazılı da bence. Birinci sınıf düzeyindeki hikaye kitaplarından aldırın. Ben geçen sene 1. sınıf okuturken, 1. sınıf ve 2. sınıf seviyesinde kitaplar almıştım. İyi olanlara 2. sınıf hikaye kitaplarından veriyordum. Sonra fark ettim ki sıkılıyorlar. O nedenle, resimli kitaplardan okuma onlara daha eğlenceli geliyor .
Matematik defteri kullanan arkadaşlar; sayıları kaç kareye yazdırıyorsunuz?
İki kareye yazdırıyorum. Ama bazı öğrenciler 2 kareye yazamıyor. Onlara da 1 kareye yazdırıyorum.