2 öğrencim süperler ne söylesem yazıyor ama diğerleri için teker teker sesleri söylemem gerekiyor.aslıda dikteyede çok erken başladım niye böyle oldu anlamadım....15 tatil hiç gelmese.....
Sesleri tek tek söylemeyi bıraksanız diyorum.Belki de öyle kolaylarına geldikleri için yazmıyorlardır.Benim de bir kız öğrencim sürekli yazanıyorum deyip bekliyordu.Hiç yazmıyordu,hatta bazen ağlıyordu.Annesi ile konuştum,evde de yazmıyormuş,sıkıldım deyip,ağlayıp halasına kaçıyormuş,yani halasının evi alt katta ona gidiyormuş.İkisi ile de konuştum,halasını okula çağırdım,kesinlikle annesi izin vermeden kabul etme dedim.Okulda da bir süre bekledi bekledi yazmadı,yazmadı hiç üstüne gitmedim.Bir süre sonra yazmaya başladı.Şimdi de diktede çok iyi.