değerli öğretmenlerim ben ilk kez okutuyorum 1 .sınıf görevimdede 3.yılım.bi sorum olcak ta benim sizlere ben 2 günde bi harf veriyorum ama geriye dönük unutuyorlar ne yapmamı tavsiye edersiniz biraz agırdan mı alsam ki d yı bitirdim bu arada
harf vermede drama kullanabilirsiniz
harf vermeden önce tahtanın üstüne astığınız harfleri her gün okutun
harflere bir ses ile ilişkilendirin
örneğin
mmmmmmmmmm yemek güzel olmuş
nnnnnnnnnnnn kamon yokuş çıkıyor
gibi
heceleri asın cümleler asın
drama kalıplarını kullanabilirsiniz nacizane beni hazırladım
uarı işinize yarar