İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı bldnl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
01 Ara 2010 21:53:41
Arkadaşlar ben dikte çalışmasında cümlei bütün olarak söylüyorum .bir kaç kere tekrarlıyorum.daha sonra aklında tutamayanlar zaten kelimeleri tekrarlatıyorlar.Onlarda bütünü kavrama olayı olduğuna inananlardanım.

Çevrimdışı sselimmm

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 45
  • 107
  • 45
  • 107
01 Ara 2010 21:54:06
arkadaşlar sınıfta dikte çalışması yapıyorum çok güzel yazıyorlar. fakat aynı kelime ve cümlelerde okumaya gelince çok zorlanıyorlar. bir fikri olan varmı?

Çevrimdışı ceren8648

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 23
  • 97
  • 23
01 Ara 2010 21:57:17
öğretmenim benim öğrencilerimde öyle.okuma yatıklarında mantığı kavradıklarından deil ezbere okuyorlr.ben bugün hecelerden kelime üretmeye yönelik dikte yaptım bu şekilde devam edecem umarım faydasını görürüm

Çevrimdışı serra1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 387
  • 406
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 387
  • 406
  • 2. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2010 22:14:18
harita
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok güzel olmuş öğrtenim peki haritayı neyle yaptınız
haritayı büyük kırmızı kartona çizdim.başka kırmızı kartonları bi grup öğrenci kesti diğer grup yuvarladı rulo gibi başka bir grup yapıştırdı.

Çevrimdışı arif60

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 671
  • 428
  • 671
  • 428
01 Ara 2010 22:21:46
arkadaşlar dikte önemli ama çok da moral bozmayın bütün harfler bittikten sonra yazma işi daha düzenli hale geliyor üst üste 2.defa 1.sınıf okutuyorum ama stresi hala var yine de fazla üzmemek lazım kendimizi

Çevrimdışı serra1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 387
  • 406
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 387
  • 406
  • 2. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2010 22:24:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kaç öğrenciniz var acaba?benim 19 öğrencim var.10 tanesi sesleri söylediğim anda birleştirip okuyabiliyorlar.onlara sesleri vereyim diyorum.diğerleri ile daha fazla çalışayım.ne önerirsiniz?
16 öğrenci de benim var.10 öğrenciye sesler verilip diğerleri ile çalışabilirsiniz velileriniz ilgili ise iş daha kolaylaşır.

Çevrimdışı zfryslts

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 179
  • 63
  • 179
  • 63
01 Ara 2010 22:27:07
evrtol hocam benimde 19 öğrencim var aynı sizin sınıfınız gibi 10 tanesi hangi sesi verirsem birleştirip okuyo...5 tanesi de birleştirmeyi kavrayacak gibi duruyo ama 4 tanesinde umut yok...10 tanenin dışında olanlar şu anda sesleri tanısa yeter diye düşünüyorum...ilerde tekrar ettikçe öğrenirler birleştirmeyi...

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
01 Ara 2010 22:36:00
BENCE YAVAŞ OLUR. 2. DÖNEME SARKAR. HAFTADA 2 DİYORUM BEN. ÇOK BEKLEYİNCE EZBER YPIYOLAR.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
peki sizce hafta da bir ses çok mu yavaş ilerleme olur

Çevrimdışı kardelen0720

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 301
  • 507
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 301
  • 507
  • 3. Sınıf Öğretmeni
01 Ara 2010 22:39:07
Okulumda bazı tecrübeli öğretmen arkadaşlar dikteye çok takılmamamı söylüyr.seri okudukça yazarlarmış.kafam karışık.Çocuklar yanlış heceyle okuyor zaten.

Çevrimdışı 33kalemdar

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.452
  • 5.174
  • 2.452
  • 5.174
01 Ara 2010 22:40:40
bizim öğrenciler heceleyerek okuyor ama dikteyi yapamıyorlar.bugün heceden başlayarak dikteye ufaktan başladık

Çevrimdışı ceren8648

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 23
  • 97
  • 23
01 Ara 2010 22:42:00
benim sınıfım birleştirilmiş sınıf olduğu için çok fazla zamanım oolmuyo.yeterince ilgilenemiyorum.yazılarıda çok iyi olmadığı için üzerlerinde çok duruyorum.n sesindeyim çok geride kalmışım farkındayım.birleştirilmiş sınıfı okutan öğretmenlrim siz ne yaptınız

Çevrimdışı didemce

  • Aktif Üye
  • **
  • 34
  • 27
  • 34
  • 27
01 Ara 2010 22:45:20
ya çok bunaldım çok . dyanamıcam artık galiba. ben  kiler hecelemeyi öğrendiler  okuyolar ama dikte yapalım diyorum yok yazmıyolar . ne yapmam lazım dikte yapamıyoorum yapmasam noluur  ya sinirlerim felç oldu. birde benim örencilerimin yazıları çok güzeldi şimdi bozuluyoor git gide . ne yapmalıyım  nasıl yapmalııyım . yasşama sevincimi yitirdim . ben de mi bir sorun var  ? bunu düşünüyorum artık .

Çevrimdışı demiroksit

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.128
  • 5.160
  • 1.128
  • 5.160
01 Ara 2010 22:47:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
caillou(kayu) çizgi filmlerini indireceğimiz bir yer var mı
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam burdakileri inceleyin.
Yada youtube de çok. Ordan video indirme programları yardımıyla ( [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] ) indirebiliriisniz.

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
01 Ara 2010 22:49:59
dikte yazdırdığım cümlenin zorluk derecesine göre bütün öğrencilerin yazdığı da oluyor, sadece 5-6 tanesinin yazdığı da oluyor...

Çevrimdışı eruhan81

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 79
  • 382
  • 79
  • 382
01 Ara 2010 22:51:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okulumda bazı tecrübeli öğretmen arkadaşlar dikteye çok takılmamamı söylüyr.seri okudukça yazarlarmış.kafam karışık.Çocuklar yanlış heceyle okuyor zaten.
      evet öğretmenim ben de birlleştirilmiş sınıf okutuyorum ve benim öğrencilerim de aynı durumda.umarım tecrübeli arkadaşların dediği doğru çıkar.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK