Sstili bekliyorum tatli aliyo da... geliyoruz
hayırlı iftarlar
kuş gözü mü alsam fıstık sarma mı bülbül yuvası mı bilemedim?*
haydiii sofra hazırlayakk görüşürükkkk
oo süpermiş, her davet ettiğimde bunlarla gelir misin ki
kolay soru...ikisinden de tabi ki
kiz suss ben dayanamam tatliya yemek aramamda
e o zaman üçü olsun ya bi de ekler pasta alayım
Hayırlı iftarlar iyi akşamlar
Ben de kunefe kaptim zaten antakyadan
kesin şeker komasına girecez