Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller-2014

Çevrimdışı eyup40

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 7.991
  • 20.704
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 20:07:09
Allah kabul etsin...

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:16:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hee,bazen kendım evde pasta yapar getiririm ;) hemide çukulataluuu

oo hep gel o zaman ::)

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
buyur gel öğretmenim misafirimiz olun ;)
olur belkim öğretmenim kim bilir :P

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sstili bekliyorum tatli aliyo da... geliyoruz
beğendiniz mi yimeklerii, doydu mu garnınız :)

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:18:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bende geleyim mi ?
tabisiii :)

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hayırlı iftarlar  ::)
size de öğretmenim.

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:21:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
laz boregi var bizde.ellerimle yaptim. Laz boregi tatlidir bu arada ;)
sen mi yaptın gerçekten :o o da leziz bir şeydi, uzungöl de yemiştim. bire de ilk kez güveçte kuru fasulyeyi de orda yemiştim. o da mükemmel birşeydi ::)

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ceksin sınırsız çay yaparsa hicbisey olmassss
tamam tamam çaylar şirketten ;D

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kapıyı acsana ezan okunuyor...

yettim garii, hoşgeldinn ::)

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:22:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah kabul etsin...
Amin
:)

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tohatta vakit yanaştı,Allah kabul etsin,hayırlı,bereketli iftarlar
size de öğretmenim

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:22:31
ben karnımı doyurdum, sayfa bana emanet gözünüz arkada kalmasın :D

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:33:24
İmzanıza göre karakteriniz :P

   — İmza uzun olursa kişi sabırlıdır.
    — İmza kısa ise insan mantığını iyi kullanır.
    — İmza keskin çizgiler içeriyorsa kişi keskin fikirli, esprili, keskin mantıklı ve dilini kılıç gibi kullanan ve dilinden çok çekecek bir insandır.
    — İmza düzgünse insan düzgün karakterli, güvenilir, iyi ahlaklı, uyumludur.
    — İmzada yuvarlaklık varsa kişide lider özellikleri vardır.
    — İmzada 3 nokta varsa kişi keskin nişancı, avcılığa yatkın ve nüktecidir.
    — İmzada geri dönüşler varsa kişinin hafızası kuvvetlidir.
    — İmza sanatsal çizgiler içeriyorsa kişi güzel sanatlara yatkındır.
    — İmza kısa ve üstünkörü ise kişi boş vermiştir.
    — İmzanın başı büyük harf ve gösterişle başlıyorsa kişi özgüvenli, başlangıçta kendini iyi, karizmatik tanıtandır.
    — İmzanın başı, ortası ve sonu büyükse başta, ortada ve sonda kendini iyi takdim eden ve iyi iş takibi olan birisidir.
    — İmzanın sonu büyük harfle bitiyorsa başladığı işleri iyi bitiriyor demektir.
    — İmzanın baş harfinden sonra gelen kısım ince ise kişi ince karakterli ve duygusal, kalınsa kişi kabadır ve duygusal değildir.
    — İmzanın sonunda ileri veya yukarı doğru giden bir çizgi varsa kişinin hedefi büyüktür. Aşağı doğru çizgi varsa kişi içine kapalıdır. Karamsardır.
    — İmza sağa yatıksa kişi sosyal, diplomat; geriye yatıksa anti sosyaldir.
    — İmza uçuk kaçıksa insan uçuktur.
    — İmzada 3–4 farklı karakter varsa kişi tiyatroya yatkındır.

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:36:00
— İmza keskin çizgiler içeriyorsa kişi keskin fikirli, esprili, keskin mantıklı ve dilini kılıç gibi kullanan ve dilinden çok çekecek bir insandır.
    — İmza düzgünse insan düzgün karakterli, güvenilir, iyi ahlaklı, uyumludur.
— İmzada geri dönüşler varsa kişinin hafızası kuvvetlidir.
— İmzanın başı büyük harf ve gösterişle başlıyorsa kişi özgüvenli, başlangıçta kendini iyi, karizmatik tanıtandır.
    — İmzanın başı, ortası ve sonu büyükse başta, ortada ve sonda kendini iyi takdim eden ve iyi iş takibi olan birisidir.
— İmzanın sonunda ileri veya yukarı doğru giden bir çizgi varsa kişinin hedefi büyüktür. Aşağı doğru çizgi varsa kişi içine kapalıdır. Karamsardır.

... bu benim imzama göre....

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 20:43:32
Allah bereketler vere...
Elinize saglik..kaburgalar sahaneydi...
Caylar gelsin lutfen
Ama tatli tabagiylaaa ;)


Oruc 17 saat - Iftar 7 dk

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:44:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah bereketler vere...
Elinize saglik..kaburgalar sahaneydi...
Caylar gelsin lutfen
Ama tatli tabagiylaaa ;)

afiyet olsun ::)
SSİTİL hanım daha getirmedi ki tatlıyı :-\ yoksam çay demlendi :D

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 20:49:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
afiyet olsun ::)
SSİTİL hanım daha getirmedi ki tatlıyı :-\ yoksam çay demlendi :D
Tatli yoksa cay da mi icmayeaaahhh ;)

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:50:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tatlibyoksa cay da mi icmayeaaahhh ;)

için tabi, tatlı da yetişir herhal. gerçi sahura kadar vakit var yeriz elbet :D

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 20:52:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
için tabi, tatlı da yetişir herhal. gerçi sahura kadar vakit var yeriz elbet :D
Biz komutanimla balkondayiz...
Ssitil gelince yeriz tatlimizi artik.
Biraz zor bi gun gecirdi O

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Tem 2014 20:52:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
için tabi, tatlı da yetişir herhal. gerçi sahura kadar vakit var yeriz elbet :D
Bugun siteye de ugrayamayiz.
Yenecek o kadar taatli
Icilecek o kaaaa çay var :)

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
06 Tem 2014 20:58:35
tabisi canım, sitede ne işimiz var. zaten site bizim evde olacak beya :D

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK