Yeterli tepki koymayan sendikalar da bu işin sorumlusu.İstifa kozumuzu kullanalım
sayın hocam inanın ki sadece son bir ayda en az dörtyüz beşyüz twit attım. Alan değişikliği mağduriyet oluşturacak. Son bir hamle yapın diye. Eğer ben alan değişikliğinin böyle bir mağduriyet oluşturacağını tahmin edebiliyorsam onlar çok rahat biliyorlardir.