2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı p1n_are

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 174
  • 118
  • Müdür Yetkili
  • 174
  • 118
  • Müdür Yetkili
19 Ara 2017 13:43:53
Sertifikayı üstün tutmak eğitimi düşünen bir bakanlık için kabul edilemez bir durum. Sertifikaların diplomalardan üstün tutulması bütün fakültelerin yok sayılması demektir.

Çevrimdışı yoda

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 211
  • 126
  • 211
  • 126
19 Ara 2017 13:48:39
Ebsyi aradim bizde bakanliga durumu anlattik dediler, bir gelisme olursa sitede yayinlariz diyorlar

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.980
  • 1.581
  • 1.980
  • 1.581
19 Ara 2017 13:57:03
Bende aradım hukuk bölümünden benzer şeyler söylediler

Çevrimdışı erkan006

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.155
  • 292
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.155
  • 292
  • Matematik Öğretmeni
19 Ara 2017 14:00:57
Yeterli tepki koymayan sendikalar da bu işin sorumlusu.İstifa kozumuzu kullanalım

Çevrimdışı nkocaman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 852
  • 323
  • 852
  • 323
19 Ara 2017 14:10:07
Kaç kişi istifa edebildi sendikasından?Eden + koydun bakalım.

Çevrimdışı cihangir4010

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 343
  • 556
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 343
  • 556
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2017 14:12:30
bence bu iş dönecek, mtv vergisine benzetiyorum. bu kadar kısıtlamalı olay %40 zam kısmı, kısıtlamanın açılması %25 e geri çekilmeye dönecek. Bekliyorum. ben bimere derdimizi anlatan gerekçeleri anlatan bir yazı yazdım. twettliyorum vs.. İnş. bekliyorum,bana faydası olmasa bile diplomaya dayalı olması bile beni rahatlatır.

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
19 Ara 2017 14:13:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ebsyi aradim bizde bakanliga durumu anlattik dediler, bir gelisme olursa sitede yayinlariz diyorlar
  Vallahi de billahi de salliyorlar.  Yok öyle bir şey. Inanmayin. Bu güne kadar en ikiyüz üçyüz defa aramisimdir (dört yıl boyunca) hep benzer cümleler

Çevrimdışı yoda

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 211
  • 126
  • 211
  • 126
19 Ara 2017 14:15:01
Aynen hocam umut işte

Çevrimdışı 274827

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 217
  • 81
  • 217
  • 81
19 Ara 2017 14:15:56
Biraz önce EBS yi ardım .Hukuk mücadelesi veya ne yapabiliriz diye sordum.Talebimizi ilettik diyor.Ne yapabiliriz eylem vs şeklinde bir soru daha yönelttim.Biz bakanlık değiliz diyor.Bir sendika öğretmenimin özlük hakları diye eylem kararı dahi alamıyorsa herşey bitmiş demektir.

Çevrimdışı cihangir4010

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 343
  • 556
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 343
  • 556
  • 2. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2017 14:18:24
NTV'ye yaptığınız haberi takip ediyor musunuz ? Diye açıklamalı mail atım bu fiyaskoyuda öğretmenlerin durumunuda haber yapınız dedim. Arkadaşlar siz de ntv'ye ister tweet ister mail atarsanız etkili olabilir. birlikten kuvvet doğar.

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
19 Ara 2017 14:19:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yeterli tepki koymayan sendikalar da bu işin sorumlusu.İstifa kozumuzu kullanalım
sayın hocam inanın ki sadece son bir ayda en az dörtyüz beşyüz twit attım. Alan değişikliği mağduriyet oluşturacak.  Son bir hamle yapın diye. Eğer ben alan değişikliğinin böyle bir mağduriyet oluşturacağını tahmin edebiliyorsam onlar çok rahat biliyorlardir.

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
19 Ara 2017 14:23:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Biraz önce EBS yi ardım .Hukuk mücadelesi veya ne yapabiliriz diye sordum.Talebimizi ilettik diyor.Ne yapabiliriz eylem vs şeklinde bir soru daha yönelttim.Biz bakanlık değiliz diyor.Bir sendika öğretmenimin özlük hakları diye eylem kararı dahi alamıyorsa herşey bitmiş demektir.
sayın hocam EBS beş yıldır her aradığımızda talebimizi ilettik  bekliyoruz diyor.  Ya sen yetkili sendikasiniz sadece YASAL halinizi alamiyosan ne yapalım biz sendikayı. 

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
19 Ara 2017 14:24:55
Baskimizi özellikle yetkili sendika üzerine artıralım.  Inanın EBS samimi bir talebi olsun bu IS olur.baskıyı artirmamiz gerekir

Çevrimdışı Ümit yılmaz

  • Aktif Üye
  • **
  • 53
  • 13
  • 53
  • 13
19 Ara 2017 14:36:13
Sertifikalılar içinde boş normları açmıyorlar alan değişikliği yaptık mı? yaptık işte.

Çevrimdışı demet_aks

  • Aktif Üye
  • **
  • 79
  • 14
  • 79
  • 14
19 Ara 2017 14:37:05
bakanlık sadece sertifikalar için yapıyor. alanı kapatılan öğretmenim ilde 8 tane açık var. 1 tane bile açılması için belirtmemiş sadece özel eğitimin açılmasını istemiş. 5-10 yıl böyle boş oturmaya devam edicem sanırım.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK