MEB bir hatasını daha anladı ve döndü. Bunlar eğitim adına olumlu kararlar.Zamanında yapılan büyük yanlış uygulamaların neticelerini şu an görüyoruz.Ziraat Müh.,ekonometrici,işletmeci,iktisatçı öğretmen oldu ve sonuç ortada. Sonrada asıl branş sahibi dururken yan alan diye bir saçmalık. MEB kesinlikle doğru yoldasın. Eğitim adına işin çok daha......
İletiniz bu hocam.Artık ne yazdığınızi okuyun ve cevabıma istinaden tebrik iletinizi kendinize bol bol iletin.