2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı mcenkiz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 500
  • 681
  • Müdür Yetkili
  • 500
  • 681
  • Müdür Yetkili
19 Ara 2017 16:42:13
147 yi aradım. Mezun olduğum branşa alan değişikliği istiyorum diye talepte bulundum. EBS'yi aradım. Yoğun bir şekilde ararsak sesimizi duymak zorunda kalacaklar. Burada sızlanmanın kimseye bir faydası olmaz.

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
19 Ara 2017 16:42:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Eğitimi devam eden öğretmen adayları ile öğretmenliğe kaynaklık eden üniversite öğrenci sayılarını vermişler .Madem alan değişikliğini eğitim okuyan öğrencilere haksızlık olarak görüyorlar neden eğitim fakültesi mezunu olmayanlar öğretmenliğe atanıyor
aynen.

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
19 Ara 2017 16:43:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
147 yi aradım. Mezun olduğum branşa alan değişikliği istiyorum diye talepte bulundum. EBS'yi aradım. Yoğun bir şekilde ararsak sesimizi duymak zorunda kalacaklar. Burada sızlanmanın kimseye bir faydası olmaz.
kesinlikle.

Çevrimdışı oguzalpturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 186
  • 44
  • 186
  • 44
19 Ara 2017 16:46:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Akşam saat 9 da twitter dan sadece cumhurbaşkanımıza yazalım. ( [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] RT_Erdogan )        ( [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] tcbestepe ) geçti artık hocam boşver falan demeyin. Son 3ay içinde tweet atan kişi sayısı 20yi geçmezken dün kötü haber sonrası mevcut çoğaldı bayağı gördünüz. Emek vermek lazım, toplu hareket edelim son kez de olsa. Biz 4 yıldır uğraşıyoruz ayakları da yapmayın biz de uğraştık.

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.980
  • 1.581
  • 1.980
  • 1.581
19 Ara 2017 16:51:02
haydi bastıralım arkadaşlar

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
19 Ara 2017 16:54:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
MEB bir hatasını daha anladı ve döndü. Bunlar eğitim adına olumlu kararlar.Zamanında yapılan büyük yanlış uygulamaların neticelerini şu an görüyoruz.Ziraat Müh.,ekonometrici,işletmeci,iktisatçı öğretmen oldu ve sonuç ortada. Sonrada asıl branş sahibi dururken yan alan diye bir saçmalık. MEB kesinlikle doğru yoldasın. Eğitim adına işin çok daha......
İletiniz bu hocam.Artık ne yazdığınızi okuyun ve cevabıma istinaden tebrik iletinizi kendinize bol bol iletin.

Çevrimdışı ylzkhvclr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 252
  • 112
  • 252
  • 112
19 Ara 2017 17:02:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İletiniz bu hocam.Artık ne yazdığınızi okuyun ve cevabıma istinaden tebrik iletinizi kendinize bol bol iletin.
emin44 rumuzlu arkadaş herhalde yanlış yazdınız bunu buraya

Çevrimdışı ylzkhvclr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 252
  • 112
  • 252
  • 112
19 Ara 2017 17:03:15
Ben müsteşarım teline mesaj attım inş faydası olur😔

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
19 Ara 2017 17:20:26
Dün 147 ye klavuzun degismesi yönünde talep oluşturmuştum.cevap gelmiş.Alan değişikliği ile ilgili duyuruyu bakanlığımız yapmıştır. Başvurular bu açıklama doğrultusunda yapılacaktır. özeti bu şekilde. Normalde talep oluşturduğumda 3.gün açıklanırdi.dün açıklamadan sonra oluşturmustum hemen cevap gelmiş. Geri adım atmayacaklar sanki

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
19 Ara 2017 17:20:56
Arkadaşlar ilgili herkese sosyal medyada baskı yapalım. Saat19 00 ile 22;00 arası. Iyi olmaz mi

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.980
  • 1.581
  • 1.980
  • 1.581
19 Ara 2017 17:23:34
Evet arkadşlar

Çevrimdışı levodinc

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 101
  • 72
  • 101
  • 72
19 Ara 2017 17:24:06
müsteşarın tel nosunu özelden alabilir miyim. ayrıca sendika başkanlarınında varsa... ne kadar çok mesaj atılırsa o kadar iyi diye düşünüyorum.

Çevrimdışı oguzalpturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 186
  • 44
  • 186
  • 44
19 Ara 2017 17:25:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ilgili herkese sosyal medyada baskı yapalım. Saat19 00 ile 22;00 arası. Iyi olmaz mi

Çevrimdışı y35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 862
  • 1.279
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 862
  • 1.279
  • 3. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2017 17:30:36
Arkadaşlar alo 147 yi arayıp talep oluşturdum.Lutfen herkes arasin

Çevrimdışı kayir_2160

  • Aktif Üye
  • **
  • 49
  • 18
  • 49
  • 18
19 Ara 2017 17:33:56
Mustesarin numarasi kimde varsa gondersin talebimizi iletelim.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK