Bunu da bırak kontenjan önemli.Şehrin açar 5 kişi en yüksek puanlılar yerleşir.
Kendileri ile ters düşüyorlar. Yeterli potansiyel aday yok diye özel eğitime geçiş hakkı veriyorlar ama kontenjan vermiyorlar. Böyle saçma sapan bir kurum olamaz gerçekten.