Ramazan cakirci ve atilla olcum un numarasi kimde varsa verebilir mi? Alan degisikligi icin arayalim.
Yüksek lisans yapayım dedim eğitim özrünü kaldırdılar(hala yüksek lisans öğrencisiyim kendi alanımda gidemesemde) Alan değiştireyim dedim onu bitirdiler.ve artık çok zor gözüküyor yapılacağını zannetmiyorum.Hepinzden özür dilerim ben istiyorum diye oluyor bunlar😂😂ne istediysem olmuyor arkadaş.nereye tutsam elinde kalıyor var bi gudubetlik bende hadi bakalım hayırlısı😂😂😂artık dalga geçiyorum kendimle
hocam burada kilit insan kaynakları genel müdürüdür o kadar.diger isimler bir işe yaramaz.mebin katlarını ezberledim.
boş verin siz o sendikaya üye olmaya devam edin belki müdür yardımcıs vs olursunuz istifa edeceklermiş.hikaye okumayın burada....
Bütün sendikalar acayip kınamış mebi bence yarın özür dileyip geri adım atar meb.