olumsuz konusan arkadaslar madem bı katkı saglamayacaksınız parmaklarınızıda buraya yazarak yormayın gelecek baharları bekleyın bı zahmet
hocam sürecin başından beri neler yaptığımızı bilmeden yorum yapıyorsunuz keske su saatten sonra bişey değişse ama olmayacak bunu hepimz biliyoruz gereksiz yere insanları umitlendirmek doğru değil açıklama yapıldı o iş bitti polyannacilik oynamayalim