Pek fazla umudum olmamakla birlikte siz buraya duyum yazıyorsanız altı doludur diye düşünüyorum.
Hocam memurlarnet te böyle bir duyum paylasmis bir öğretmen arkadaş. Ne kadar doğru bilemeyiz. Ama umudum var hala. Ve alan dışı çalışıyorum.basvurum olmazsa dava açmayi düşünüyorum. Umarım süreç böyle ilerlemez.Atandık diye günah keçisi olamayız. Herkes emegiyle disiyle tirnagiyla geldi biryerlere.Bu hakkimizi talep etmemiz cok dogal.Umarim değişir klavuz yanlıştan dönülür.