2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı Cgdmcmg

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 95
  • 22
  • 95
  • 22
20 Ara 2017 14:32:54
Ben twitter ve 147 yolunu deniyorum. Haydi desteğe!

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 14:35:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Pek fazla umudum olmamakla birlikte siz buraya duyum yazıyorsanız altı doludur diye düşünüyorum.


Hocam memurlarnet te böyle bir duyum paylasmis bir öğretmen arkadaş. Ne kadar doğru bilemeyiz. Ama umudum var hala. Ve alan dışı çalışıyorum.basvurum olmazsa dava açmayi düşünüyorum. Umarım süreç böyle ilerlemez.Atandık diye günah keçisi olamayız. Herkes emegiyle disiyle tirnagiyla geldi biryerlere.Bu hakkimizi talep etmemiz cok dogal.Umarim değişir klavuz yanlıştan dönülür.

Çevrimdışı Cgdmcmg

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 95
  • 22
  • 95
  • 22
20 Ara 2017 14:38:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam memurlarnet te böyle bir duyum paylasmis bir öğretmen arkadaş. Ne kadar doğru bilemeyiz. Ama umudum var hala. Ve alan dışı çalışıyorum.basvurum olmazsa dava açmayi düşünüyorum. Umarım süreç böyle ilerlemez.Atandık diye günah keçisi olamayız. Herkes emegiyle disiyle tirnagiyla geldi biryerlere.Bu hakkimizi talep etmemiz cok dogal.Umarim değişir klavuz yanlıştan dönülür.


Ben alan dışı dersler yüzünden hamile halimle 27 saat derse girdim. O zaman neden devlet yok ben öğretmen atayayım demedi.

Çevrimdışı ylzkhvclr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 252
  • 112
  • 252
  • 112
20 Ara 2017 14:39:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam memurlarnet te böyle bir duyum paylasmis bir öğretmen arkadaş. Ne kadar doğru bilemeyiz. Ama umudum var hala. Ve alan dışı çalışıyorum.basvurum olmazsa dava açmayi düşünüyorum. Umarım süreç böyle ilerlemez.Atandık diye günah keçisi olamayız. Herkes emegiyle disiyle tirnagiyla geldi biryerlere.Bu hakkimizi talep etmemiz cok dogal.Umarim değişir klavuz yanlıştan dönülür.
memurlar.nette ne paylaşmışlar?

Çevrimdışı oguzalpturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 186
  • 44
  • 186
  • 44
20 Ara 2017 14:40:33
#AlanDegisikligiBuDegil

Çevrimdışı NURETTİN67

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.396
  • 2.560
  • 2.396
  • 2.560
20 Ara 2017 14:41:20
Ne paylaşmış acaba?

Çevrimdışı oguzalpturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 186
  • 44
  • 186
  • 44
20 Ara 2017 14:42:19
Destek verelim  twitter  dan arkadaşlar
  #AlanDegisikligiBuDegil

Çevrimdışı memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.912
  • 1.636
  • 1.912
  • 1.636
20 Ara 2017 14:42:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnanıp inanmamak size kalmış. Müdürümüz buranın yerlisi değil ve dostlukları siyaset üstü. Gerisi sizin bileceğiniz bir durum.
Hocam inşallah doğrudur da SENDİKAMİZİN yetkiligi tescillenmis olur.

Çevrimdışı Stargate_73

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 14:44:56
İnşallah umutlar bitmedi daha.Tepkimiz kabul görür umuyorum.

Çevrimdışı aprilia

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 106
  • 81
  • Özel Eğitim Öğrt.
  • 106
  • 81
  • Özel Eğitim Öğrt.
20 Ara 2017 14:47:02
İKGM de başvuru duyurusu eklemiş.
Ama mebbiste birşey yok.

Çevrimdışı Quaresma__7

  • B Grubu
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2017 14:51:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.
  hiç bir şey değişmez ekran acılir herkes Allaha havale eder.. Öylece bakarız 540 saati olup alan değiştirenlere

Çevrimdışı senol17

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.581
  • 15.752
  • 1.581
  • 15.752
20 Ara 2017 14:53:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Buraya duyum yazmayı hiç sevmiyorum ama bunu yazacağım. İlçe milli eğitim müdürümüzün yanına gittim. Müsteşar Yusuf Tekin ile geçmişten gelen dostlukları var ve çok samimiler. Yanımda telefon açtı. Her an her şey değişebilir. Bu kadarını söyleyebilirim. Sendikalara,  özellikle yetkili sendikaya tepkimizi belirtelim. Telefon olur, mail olur başka bir şekilde olur mutlaka ama mutlaka tepkimizi koyalım.
inşallah hocam. biz mesajlara devam edelim. bakarsınız değişir değişmez denenler bile...

Çevrimdışı Quaresma__7

  • B Grubu
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2017 14:53:22
Okullara duyuru gitmiş biz imzaladık sizce geri adım atarlar mi . Çok ütopik cooookkkkk

Çevrimdışı nkocaman

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 852
  • 323
  • 852
  • 323
20 Ara 2017 14:55:04
Iki cihan bir araya gelse kararlarından vazgeçmezler. Boşuna ümitvar olmayın.

Çevrimdışı senol17

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.581
  • 15.752
  • 1.581
  • 15.752
20 Ara 2017 14:56:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okullara duyuru gitmiş biz imzaladık sizce geri adım atarlar mi . Çok ütopik cooookkkkk
sayın hocam olmaz dedikleri olmadı mı, yapılmaz dedikleri yapılmadı mı? neler gördük...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK