EBS açık ara yetkili sendika olduğu sürece öğretmenler hiçbir kazanım elde edemez. Üye sayısı ciddi bir şekilde azalsın bakalım işte o zaman öğretmenlerin hakları için nasıl mücadele ederler.
Mücadele edene Sendika derler.bunların adı zaten litareturde bile sarı Sendika. Zamanında eğitim söz sen adında Türkiye genelinde 200u bulmayan üye sayısıyla Sendika 90 saatlik kursla teknoloji tasarım alanına geçmeyi danıştayda iptal ettirmisti. Maalesef bizim ülkemizde menfaat riyakarlik güçten yana çok insanimiz var.sonra bunlar sınıflara girip hak adalet Milli manevi değerlerden bahseder.