2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
20 Ara 2017 16:40:26
Tes bakanliga resmi yazi yazmis.hem mağduriyet hemde alan degisikliginin periyodik yapilmasi icin...

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
20 Ara 2017 16:40:52
Haber mebpersonelde geciyor bakabilirsiniz...

Çevrimdışı gunmetgunduz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 611
  • 661
  • 611
  • 661
20 Ara 2017 16:43:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
EBS açık ara yetkili sendika olduğu sürece öğretmenler hiçbir kazanım elde edemez. Üye sayısı ciddi bir şekilde azalsın bakalım işte o zaman öğretmenlerin hakları için nasıl mücadele ederler.
Mücadele edene Sendika derler.bunların adı zaten litareturde bile sarı Sendika. Zamanında eğitim söz sen adında Türkiye genelinde 200u bulmayan üye sayısıyla Sendika 90 saatlik kursla teknoloji tasarım alanına geçmeyi danıştayda iptal ettirmisti. Maalesef bizim ülkemizde menfaat riyakarlik güçten yana çok insanimiz var.sonra bunlar sınıflara girip hak adalet Milli manevi değerlerden bahseder.

Çevrimdışı m.kaylan-60

  • Üye
  • *
  • 20
  • 15
  • 20
  • 15
20 Ara 2017 16:45:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] işte sendikacılık budur. TES'in uğraştığının onda birini EBS uğraşsa idi bugün alan değişikliği sorunu diye bir şey olmazdı.

Çevrimdışı berkcan65

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 391
  • 359
  • 391
  • 359
20 Ara 2017 16:48:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
EBS açık ara yetkili sendika olduğu sürece öğretmenler hiçbir kazanım elde edemez. Üye sayısı ciddi bir şekilde azalsın bakalım işte o zaman öğretmenlerin hakları için nasıl mücadele ederler.<zaten millet halen onun peşinde acaba bir nohut tanesi de bana düşer mi.nice aşırı zıt siyasi görüşlü olanlar bile buraya sırt dayadı.yağdanlık dolu ortam

Çevrimdışı yakup77

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 83
  • 197
  • 83
  • 197
20 Ara 2017 17:02:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı yakup77

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 83
  • 197
  • 83
  • 197
20 Ara 2017 17:03:46
EBS açık ara yetkili sendika olduğu sürece öğretmenler hiçbir kazanım elde edemez. Üye sayısı ciddi bir şekilde azalsın bakalım işte o zaman öğretmenlerin hakları için nasıl mücadele ederler.<zaten millet halen onun peşinde acaba bir nohut tanesi de bana düşer mi.nice aşırı zıt siyasi görüşlü olanlar bile buraya sırt dayadı.yağdanlık dolu ortam

Çevrimdışı Ecemm95

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 116
  • 283
  • 116
20 Ara 2017 17:07:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
"Başvuru yapmanız mümkün değildir.." bu kadar imkansız yani..iki cihan bir araya gelse siz alan değiştiremezsiniz mesajı veriyor..😏
😃😃😃😃😃😃😃

Çevrimdışı Ecemm95

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 116
  • 283
  • 116
20 Ara 2017 17:10:25
Arkadaslar uzuntuden cok orjinal espiriler yapmaya basladiniz.allah iyiliginiizi versin😁😁😁😁😁

Çevrimdışı ahiskali75

  • Aktif Üye
  • **
  • 70
  • 29
  • 70
  • 29
20 Ara 2017 17:13:50
Öğretmenler bu kadar duyarsız olup, sarı sendikanın peşinden gittiği sürece bize her şey müstehak binlerce twet yerine binlerce istifa olsaydı şu an yeni alanlarımızdaydık. Ne diyelim geçmiş olsun.

Çevrimdışı yıldız10000

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 113
  • 42
  • 113
  • 42
20 Ara 2017 17:22:37
değiştiremezsin diyor yapanlar nasıl yaptı EPÖ mezunları. Rehberlik yapıyor nasıl oluyor bu?

Çevrimdışı demet_aks

  • Aktif Üye
  • **
  • 79
  • 14
  • 79
  • 14
20 Ara 2017 17:30:45
alanı kapatılan öğretmenim bende de başvuru yapmanız mümkün değildir yazıyor. üstelik ilde 1 tane kontenjan verilse geçicem. alan değişikliği sipariş üzerine yapılmış okadar belli ki. 2.diplomalılar üzülmeyin bence kimseye yapmak istemiyolar. norm fazlalarını, yer değiştiremeyenleri, kendini geliştiren öğretmenleri görmezden gelmeye daha ne kadar devam edicekler merak ediyorum.

Çevrimdışı surocan

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 66
  • 124
  • Müdür Yardımcısı
  • 66
  • 124
  • Müdür Yardımcısı
20 Ara 2017 17:33:08
herkesmi aynısı çıkıyor?

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
20 Ara 2017 17:33:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Az önce Ebs yi aradım bakanlıkla görüşmelerin devam ettiğini söyledi her an her şey değişebilir dedi ona göre yarın istifa edecem dedim siz bilirsiniz dedi.
EBS  beş yıldır bakanlikla görüşüyor.  Ama ne hikmetse bir alan değişikliği sorunu çözemiyor.  Tebrik etmek gerekir. Bunlar bizimle kafa buluyor. Çünkü beş yıldır aynı cümleler.  Yeni atanan öğretmenlerin çook büyük kısmı EBS ye üye oluyor. Yani sizin istifa etmeniz adamların umrunda değil

Çevrimdışı demet_aks

  • Aktif Üye
  • **
  • 79
  • 14
  • 79
  • 14
20 Ara 2017 17:35:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkesmi aynısı çıkıyor?
evet hocam

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK