ben kaybettim verdim hocam 2 sene evvel o işten bi sonuç alamazsın. 15 gün önce sonuçlandı davam
Yani sineye çekilecek o zaman bu yalan değişikliği.gercek anlamda adil olan bir insan adaletli bir şekilde geniş kapsamlı olarak yapardı ama yine hüsran.hiç ses çıkarmayanlar,hakkını aramayanlar da yanlışı yapanlar kadar suçludur maalesef. Her gün yetkili sendikayı aradım,gorusmeler devam ediyor,belki de ertelenebilir,duyurulari takip edin dediler.Bir de baktık ki müracaatlari almaya başlamışlar.daha da birşey demiyorum. Sendika aidatlarını üyeler kendi cebinden oderse o zaman yetkili olmak için ugrasirsiniz Şimdi garanti ya.