Yetkili sendika ne iş yapar?Birisi bana açıklayabilir mi?Binlerce kişinin üstünde hayatlarını yaşıyorlar,verdikleri yaptıkları birşey yok!!!!!Millete ajanda kalem vs dağıtmak yerine haklarını korusunlar savunsunlar!!!!
😂😂bende böyleyim hocam bir kızıyorum bir ağlıyorum bir gülüyorum bir bakmışım umutluyum bir bakmışım depresyondayım.farklı bir boyuttayım artık😂😂😂😡😡😡😊😊😊😰😰😌😌😌
Yoktan da vardan da ötede bir Var vardır Hep suç bende değil beni yakıp yıkan bir nazar vardır O şarkıya özenip söylenecek mısralar vardır Sakın kader deme kaderin üstünde bir kader vardır .(Sezai KARAKOÇ)ALAN DEĞİŞİKLİĞİ SARKİSİ SİMDİLİK BİTTİ GİBİ...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] "Diplomaya Dayalı Alan Değişikliği Mutlaka Yapılmalıdır"Anadolu Eğitim Sen resmi yazıyla başvurmuş... Yetkili sendikamız EBS de resmi bir hamle yapar umarız.
😁😁😁dün cimere yazmıştım bugün mail gelmiş. Talebiniz Milli Eğitim Bakanligina iletildi diye.Hala bir umut...
Hocam siz de benim gibi kendinizi kaptırmayın.Ben şoktan uyandım biraz.En azından kimseye yapmadılar.İlerde bunu rayına oturtacaklarına eminim.
admin hemen sil ileti mi emi ,sen de hak verdin bana senin de duygularına tercüman oldum eminim ama işin ve beni düşündüğün için sildin okey ,canın sağ olsun
Ben yeni okumuştüm begenemeden gitmis😁😁😁
İnşallah hocam rayına oturduğunu da görürüz raydan cikmadan😊yine de talep etmeye devam edelim bakalım biri duyar belki
Bizim alan değişikliği imkansız aşka dönüştü...Bazen onlarda bile vuslat oluyor bizim vuslat bölümü ne zaman vizyona girer acaba!?