Hak yenmişlik var kabul ediyorum
Ancak duyuru ağustosta yapıldı ve “sınırlı” olacağı söylendi
Tepki daha o zamandan verilmeli, gerekli baskı yapılmalıydı
Ancak formlarda genel olarak gördüğüm herkesin sadece kendilerine Alan değişikliği yapılacağı beklentisiydi kısaca “sınırlı “ kelimesini herkes kendisine yonttu herkeste bir rahatlık vardı
Daha o zamandan tepki konulsaydı bu durum yaşanmayabilirdi
Ama alıştık artık
Klasik öğretmen tavrı
Aman bana dokunulmasın
Bu saatten sonra yapılacak hiçbir tepkinin sonucu olumlu olmayacaktır
Kısaca geçti borun pazarı
ağzına sağlık hocam konuyu çok iyi özetle din iz.
kendi aramızda birlik olamıyoruz .
herkes kendini kurtarmak derdindeydi.