2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı oguzbirsen

  • B Grubu
  • 580
  • 220
  • 580
  • 220
21 Ara 2017 09:31:12
Ankara merkezdeyim okulda 10 tane ücretli öğretmen var nerde doluluk %90 ben göremiyorum

Çevrimdışı koray1717

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 189
  • 65
  • 189
  • 65
21 Ara 2017 09:33:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Konuştuğum hemen her sınıfçının hayali olan rehberliğe geçtim hocam. Ancak 13 yıl sınıf öğretmenliği yaptığımdan; sınıf atmosferini, çocukların masum-saf temizliğini, çocuklara birşeyler öğretmenin hazzını,... unutamadım, çok aradım. Hep sorunlu çocuklarla değil, tümüyle ilgilenmek çok daha keyifli ve tatmin edici. Ben de biraz daha aktif olmak için müdür yardımcılığı sınavına girip kazandım ve 1,5 yıldır müdür yardımcısıyım ve rehberliğe göre çok daha keyifli kendi açımdan.

Anladım hocam.

Çevrimdışı Ecemm95

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 283
  • 116
  • 283
  • 116
21 Ara 2017 09:55:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gitti gül, gitti bülbül, ister ağla ister gül.
😢😢😢😢😢

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 09:59:14
Allah kabul etmesin.2012 de  yalan alandan emekliligi gelmisleri bile alana gecir.sonra 5000 dersaneciyi belesten alana gecir o zaman potansiyel aday,doluluk orani bilmem ney gibi uydurma bahaneler olmuyor.ancak 4 senedir zirnik bile koklatma sonra azicik ucundan goster ondan sonra deki yok suydu yok buydu.Maşaallah ne mükemmel bir yetkisiz etkisiz sendika var Maşaallah hey...

Çevrimdışı Serray

  • Aktif Üye
  • **
  • 44
  • 25
  • 44
  • 25
21 Ara 2017 10:04:55
Sabredin arkadaşlar adamlar hala görüşüyorlar ne bitmek bilmez görüşmeleri varmış.Biz görüşüyoruz MEB cevap vermiyor diyorlar.Ama bütün olanlara rağmen umudumu kaybedesim yok.

Çevrimdışı yusufvlr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.019
  • 226
  • 1.019
  • 226
21 Ara 2017 10:07:18
Arkadaslar biz baskı kuramadik organize olamadık bu yüzden lehimize bişey gelismedi sadece tes bu konuda samimiydi tes li değilim ama inanin yetkili sendika o olsaydı kesinlikle olurdu ismail bey gerçekten öğretmenin sorunlarına duyarlı siyasetten uzak sendikacilik yapıyor.

Çevrimdışı yusufvlr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.019
  • 226
  • 1.019
  • 226
21 Ara 2017 10:08:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
KAÇ ilde norm fazlası öğretmenler vardı ne oldu onlara sayı da baya vardı
20 tane açık vardı benim bulunduğum ilde

Çevrimdışı yusufvlr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.019
  • 226
  • 1.019
  • 226
21 Ara 2017 10:10:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sabredin arkadaşlar adamlar hala görüşüyorlar ne bitmek bilmez görüşmeleri varmış.Biz görüşüyoruz MEB cevap vermiyor diyorlar.Ama bütün olanlara rağmen umudumu kaybedesim yok.
neyi görüşüyorlar hocam valla o umuttan ben de istiyorum.

Çevrimdışı metyus

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 92
  • 192
  • 92
21 Ara 2017 10:22:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
20 tane açık vardı benim bulunduğum ilde
hangi il hocam ben norm fazlası bayağı bi sınıf öğretmeninden bahsediyordum

Çevrimdışı Hudavendigr1453

  • Aktif Üye
  • **
  • 64
  • 29
  • 64
  • 29
21 Ara 2017 10:23:40
Son durum şu, araya bir sürü kişi girdi, herkes düzeltmeye çalıştı ama baştaki o kişi maalesef bir türlü yanaşmıyor. hala da devam ediyor dur bakalım nereye kadar..

Çevrimdışı metyus

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 92
  • 192
  • 92
21 Ara 2017 10:24:13
birde nasıl normal eğitime geçilecek anlamadım hemen 2019 sonuna kadar sınıf açabilecen mi

Çevrimdışı meryem6

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 184
  • 154
  • 184
  • 154
21 Ara 2017 10:42:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bir facebook gurubunda özür atamaları için parayla tweet aldiklarini yazmıştı bi hocamız.Boylece gündem olusturulabilmiş.
ismail koncuk ilk atamaların tweet etkinliğine destek vermişti. Sendikalarda tepki gösteriyor madem onlar da tweet etkinliğine destek olsa belki faydası olurdu. Son günlerde tweet atan kişi sayısı da çoğaldı. Etkili olabilir.

Çevrimdışı yusufvlr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.019
  • 226
  • 1.019
  • 226
21 Ara 2017 10:45:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hangi il hocam ben norm fazlası bayağı bi sınıf öğretmeninden bahsediyordum
ben sınıfçı değilim hocam ☺

Çevrimdışı ADAM11

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.138
  • 6.999
  • 2.138
  • 6.999
21 Ara 2017 11:09:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hak yenmişlik var kabul ediyorum
Ancak duyuru ağustosta yapıldı ve “sınırlı” olacağı söylendi
Tepki daha o zamandan verilmeli, gerekli baskı yapılmalıydı
Ancak formlarda genel olarak gördüğüm herkesin sadece kendilerine Alan değişikliği yapılacağı beklentisiydi kısaca “sınırlı “ kelimesini herkes kendisine yonttu herkeste bir rahatlık vardı
Daha o zamandan tepki konulsaydı bu durum yaşanmayabilirdi
Ama alıştık artık
Klasik öğretmen tavrı
Aman bana dokunulmasın
Bu saatten sonra yapılacak hiçbir tepkinin sonucu olumlu olmayacaktır
Kısaca geçti borun pazarı

ağzına sağlık hocam konuyu çok iyi özetle din iz.
kendi aramızda birlik olamıyoruz .
herkes kendini kurtarmak derdindeydi.

Çevrimdışı metalmania

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.429
  • 3.826
  • 2.429
  • 3.826
21 Ara 2017 11:25:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hak yenmişlik var kabul ediyorum
Ancak duyuru ağustosta yapıldı ve “sınırlı” olacağı söylendi
Tepki daha o zamandan verilmeli, gerekli baskı yapılmalıydı
Ancak formlarda genel olarak gördüğüm herkesin sadece kendilerine Alan değişikliği yapılacağı beklentisiydi kısaca “sınırlı “ kelimesini herkes kendisine yonttu herkeste bir rahatlık vardı
Daha o zamandan tepki konulsaydı bu durum yaşanmayabilirdi
Ama alıştık artık
Klasik öğretmen tavrı
Aman bana dokunulmasın
Bu saatten sonra yapılacak hiçbir tepkinin sonucu olumlu olmayacaktır
Kısaca geçti borun pazarı

"hocam olay örgütlenme bilinci ile alakalı ;biz,atanamadığımız dönemde Anakara"da"atanamayan öğretmenlerin atama talebine dair"eyleme katılmıştık,o dönemde yine atanamayan öğretmen sayısı onbinlerceydi(eylem,resmi-onaylıydı üstelik)...Eyleme katılan 45 kişi vardı...iyi günler...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK