2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı demet_aks

  • Aktif Üye
  • **
  • 79
  • 14
  • 79
  • 14
21 Ara 2017 15:02:40
alanı kapatılan öğretmenim mezuniyet alanım olduğu için alan değişikliği yapamıyorum yani diğer alnıma geçemiyorum. ama farklı bir diplomam olsaymış geçebilirmişim böyle bi saçmalık var mı?

Çevrimdışı bambucu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 463
  • 324
  • Lise Branş Öğrt.
  • 463
  • 324
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 15:12:44
Yusuf tekin bey twitter da hep ayni nakarati tekrar etmis altina mantikli yorumlarin gitmesi lazim bos gecmeyin alan degisikliginin ne oldugunu magduriyeti anlatin yorumlar cogalmali.

Çevrimdışı Serray

  • Aktif Üye
  • **
  • 44
  • 25
  • 44
  • 25
21 Ara 2017 15:33:54
Sendikayla az önce görüştüm.Gorusmeler devam ediyor deyince ne bitmek bilmez gorusmeymis ne zaman sonuçlanır bu görüşme diye sordum bekleyin hocam olumlu sonuçlar çıkabilir dedi görüştüğüm bayan.Bilgilendireyim dedim.

Çevrimdışı kuscu999

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 101
  • 26
  • 101
  • 26
21 Ara 2017 15:53:35
Cumhurbaşkanından başkası bunları ikna edemez yada birseyler anlatamaz.Görüşmelerden olumlu bir sonuç çıkma ihtimali çok zayıf.

Çevrimdışı adnan1195

  • Üye
  • *
  • 17
  • 19
  • 17
  • 19
21 Ara 2017 16:07:53
Arkadaşlar ayın 27 sine kadar bos bos görüşecekler.zaten bisey çıkmayacak.ben de bugün istifamı verdim sendikadan

Çevrimdışı PCJET

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 305
  • 128
  • 305
  • 128
21 Ara 2017 16:16:15
bugün ben de istifa dilekçemi verdim ama yine de yüreğim soğumadı,tekrar kpss falan desem aç kalırım vallaha, öğretmenlikten de istifayı gözüm kesmiyo!

Çevrimdışı memili

  • Üye
  • *
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
21 Ara 2017 16:18:18
Milli eğitim yönetim kısminda özgeçmiş e baktim ve eğitim camiası içinden gelen yok bu bizim için çok üzücü bu kalp amaliyatı na dişçi nin girmesi gibi bir şey

Çevrimdışı x_direction

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 58
  • 97
  • 58
21 Ara 2017 16:43:17
Arkadaşlar bu twitterla facebookla olacak gibi değil bence. Bu biraz işin kolayina kaçmak oluyor. Sosyal medyada propagandanin suyu çıkmis durumda. zırt pırt hashtag açan açana. Ustelik bizim örgütlü sayımiz sosyal medya icin düşük. Millet en dandik konuda binlerce kişiyi örgutleyebiliyor. Benim görüşüm hazır sömestr yaklaşmışken işi mutlaka hukuki platforma taşımalıyız. bu mecrada elimiz daha kuvvetli olacaktir. Kaybedilmiş bir kaç dava olabilir. Ama bizim elimizde önemli bir yönetmelik kozu var. Meb işi kılıfına uydurmuş gözükse de bu konudaki tutarsız icraatleri ve çifte standartları kesinlikle dava konusudur. meb in 4 yıldır konuştuğu ve yaptıkları ortada. şu alan değişikliği duyurusu bile çelişkilerle dolu. kendimizi iyi şekilde ifade edebilir, konu hakkında bilgisi olan bir de avukat bulabilirsek meb î bu konuda adım atmak zorunda bırakabiliriz. ciddiyetimizi daha iyi anlamalilar. Aym ye bireysel başvuru, c.baskanligina posta yoluyla şikayet dilekçeleri, ayri ayrı dava dilekçeleri, toplu dava vb. çoklu hukuki girişimler bu işi engelleyen her kimse ona geri adım attırabilir. Meb bütün davaları kazanamaz. Eğer buna inanıyorsanız o zaman biz haksizizdir. ben mutlaka bizi anlayan adil hakimlere denk geleceğimize inanıyorum. alan değişikliği öğretmenlere yönetmelikle verilmiş bir haktır ve devlet bu hakkı şartları saglayanlara tanımalıdır. Herkes bu süreçte hukuki olarak gördüğü haksızlık ve çifte standarti aklına geldiği kadarıyla yazarsa bu şekilde bir veritabanı hazırlayabiliriz. Tutarlı ve  ikna edici dolu bir dava dilekcesinin davayi kazandırması işten bile degil. Bu saatten sonra kaybedecek birşeyimiz yok zaten.

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
21 Ara 2017 16:48:46
Yusuf tekin twiterde açıklama yapmış.  Demek ki bir baskı gidiyor ki.Kızmayın ama  burada yazan çok. Gelin sosyal medya baskı yapalım deyince kimse yok. Özellikle sendika başkanlarna( ebs  başta olmak üzere )pazartesi gününe kadar sağlam bir baskı oluşturalım.  Günlük en az 100 twit atalım.  Inanın 30 / 40 Kişi olsa iyi ses getirir

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
21 Ara 2017 16:50:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yusuf tekin twiterde açıklama yapmış.  Demek ki bir baskı gidiyor ki.Kızmayın ama  burada yazan çok. Gelin sosyal medya baskı yapalım deyince kimse yok. Özellikle sendika başkanlarna( ebs  başta olmak üzere )pazartesi gününe kadar sağlam bir baskı oluşturalım.  Günlük en az 100 twit atalım.  Inanın 30 / 40 Kişi olsa iyi ses getirir
emin olun ki ebs sağlam bir baskı yaparsa ALAN DEGISIKLIGI olur. Beş yıldır söylüyorum

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
21 Ara 2017 16:51:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yusuf tekin twiterde açıklama yapmış.  Demek ki bir baskı gidiyor ki.Kızmayın ama  burada yazan çok. Gelin sosyal medya baskı yapalım deyince kimse yok. Özellikle sendika başkanlarna( ebs  başta olmak üzere )pazartesi gününe kadar sağlam bir baskı oluşturalım.  Günlük en az 100 twit atalım.  Inanın 30 / 40 Kişi olsa iyi ses getirir
twiterde yıl boyunca en fazla on kişi twit atıyordu alan değişikliği ile ilgili

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
21 Ara 2017 16:52:04
yarın sistem 3 gün kapalı alan değiştirecekler bilgilerinizi guncelletin

Çevrimdışı m.kaylan-60

  • Üye
  • *
  • 20
  • 15
  • 20
  • 15
21 Ara 2017 17:05:34
Yönetmelikte yer alan madde yıllardır uygulanmıyor ve kimse bu konuda bir şey yapamıyor. Yönetmeliğe uygun alan değişikliğinin ne gibi bir zararı olabilir halen anlayabilmiş değilim. Yetkili sendika sana da helal olsun. Her gün MEB ile berabersin ama hiçbir şey yapmıyorsun. Milletin ahını almaya devam edin bakalım. Demek ki etkili olamadıktan sonra yetkili olmak bir işe yaramıyormuş.

Çevrimdışı faul

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
  • 4.922
  • 6.717
  • Kimya Öğretmeni
21 Ara 2017 17:18:40
Yusuf tekin haktan bahsederek açıklama yapmış sayın müsteşar 2012 de yaptıklarınızı hatırlatırım...o zaman bu ,bir seferde yan alanla yaptıklarınız ile hak katliamı oluyor..ben sadece objektif yorum yaptım .. alan değişikliği beklemiyorum aslında ama yapılanlara da sessiz kalamıyorum

Çevrimdışı wamedeusm

  • B Grubu
  • 151
  • 187
  • 151
  • 187
21 Ara 2017 17:36:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
emin olun ki ebs sağlam bir baskı yaparsa ALAN DEGISIKLIGI olur. Beş yıldır söylüyorum

EBS den medet uman kim? Ebs insanların gazını almak için kurulmuş bir sendikamsı. Hak aramak nere onlar nere...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK