Yusuf tekin twiterde açıklama yapmış. Demek ki bir baskı gidiyor ki.Kızmayın ama burada yazan çok. Gelin sosyal medya baskı yapalım deyince kimse yok. Özellikle sendika başkanlarna( ebs başta olmak üzere )pazartesi gününe kadar sağlam bir baskı oluşturalım. Günlük en az 100 twit atalım. Inanın 30 / 40 Kişi olsa iyi ses getirir
emin olun ki ebs sağlam bir baskı yaparsa ALAN DEGISIKLIGI olur. Beş yıldır söylüyorum