2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı Serray

  • Aktif Üye
  • **
  • 44
  • 25
  • 44
  • 25
21 Ara 2017 23:08:29
Ben biraz biktirdim galiba biz bir gelişme olursa internet sayfamızdan duyururuz aramaniza gerek yok demek istediler.Benim sizin gibi Twitter adresim olmadığı için telefonla bir şeyler yapmaya çalışıyorum.

Çevrimdışı oguzalpturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 186
  • 44
  • 186
  • 44
21 Ara 2017 23:30:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben diyorum ki ebs ye Tweet ve yarın genel merkezi aramaya devam.biktiralim,unutturmayalım yönetmeliği.
yarın hep birlikte yapalım arkadaşlar. Tek tek bir güç elde edemeyiz. Yarın herkes ararsa bir baskı oluşur belki  bir mecburiyet hissederler. Biz vazgeçersek zaten onlar dünden razı bu iş olmaz

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
22 Ara 2017 00:27:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın hep birlikte yapalım arkadaşlar. Tek tek bir güç elde edemeyiz. Yarın herkes ararsa bir baskı oluşur belki  bir mecburiyet hissederler. Biz vazgeçersek zaten onlar dünden razı bu iş olmaz
sayın hocam sendikaları eleştiriyoruz ama bizde de sorun var. Baskı yapalım dediğimiz zaman kimse yok. Sosyal medya baskı yapan hep aynı kişiler .... kesinlikle haklısınız.  Yarın iyi baskı yapalım

Çevrimdışı Stargate_73

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
22 Ara 2017 00:32:54
genel merkezi arayacağım

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.980
  • 1.581
  • 1.980
  • 1.581
22 Ara 2017 07:15:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ebs duyuru yapacak deniliyordu ben göremedim siz gordunuz mu arkadaşlar Alan değişikliği ile ilgili olarak?

bende bunu merak ediyorum, var mı birşeyler

Çevrimdışı oguzalpturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 186
  • 44
  • 186
  • 44
22 Ara 2017 08:49:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sayın hocam sendikaları eleştiriyoruz ama bizde de sorun var. Baskı yapalım dediğimiz zaman kimse yok. Sosyal medya baskı yapan hep aynı kişiler .... kesinlikle haklısınız.  Yarın iyi baskı yapalım

Çevrimdışı oguzalpturk

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 186
  • 44
  • 186
  • 44
22 Ara 2017 08:50:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın hep birlikte yapalım arkadaşlar. Tek tek bir güç elde edemeyiz. Yarın herkes ararsa bir baskı oluşur belki  bir mecburiyet hissederler. Biz vazgeçersek zaten onlar dünden razı bu iş olmaz

Çevrimdışı Quaresma__7

  • B Grubu
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Ara 2017 09:28:38
mod sayfayı kapatsın bu şarkı burda bitti,Yusuf Tekin gitmediği sürece alaln değişikliği başka bahara da kalmadı direkt kapandı,
tweet fax hepsi hikaye ,duvara anlatsak anlardı bu anlamadı anlamayacak ,zaten ondan da öyle bi şey beklemiyorum
Yusuf tan gelecek iyilik Allahtan gelsin başkasından gelsin ama onda gelemesin zaten de gelmez

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
22 Ara 2017 09:33:41
Sendika mendika hepsi hikaye bir kez daha sahit olduk.Allah kabul etmesin ne diyelim...

Çevrimdışı mehmetoguz

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 125
  • 110
  • Lise Branş Öğrt.
  • 125
  • 110
  • Lise Branş Öğrt.
22 Ara 2017 09:40:54
3-5 kişinin çabası ile bu işle olmaz.

Çevrimdışı Quaresma__7

  • B Grubu
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Ara 2017 09:44:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sendika mendika hepsi hikaye bir kez daha sahit olduk.Allah kabul etmesin ne diyelim...
onlar anca üye aidatları ile lüks otellerde üyelerinin paralarını godamanlara çatır çatır yedirsin gariban üye de hakkımızı savunur diye saf saf sendikada kalsın

Çevrimdışı GUNES3435

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 26
  • 80
  • 26
  • 80
22 Ara 2017 09:49:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sizce tekli öğretime gecilirse sinifogretneni norm fazlalarinin eritilmesi için  alan değişikliği olur mu gelecek yıllar da yoksa bu defter açılmamak üzere kapanmış mıdır? Bir diğer norm eritme olarak 5.sınıfları da sınıf öğretmenlerine vermeyi düşünüyorlarmis.
ÇOCUKLARIMIZ YAZBOZ TAHTASI YA. ONLAR OY TOPLAMAK İÇİN HERŞEYİ YAPAR. ÖĞRENCİ-ÖĞRETMEN HANGİSİNİN UMRUNDA!

Çevrimdışı ayshee

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.055
  • 1.505
  • 1.055
  • 1.505
22 Ara 2017 09:52:25
Sayın müsteşarımız kul hakkı (!)demiş vay be torpille merkeze çekilen, sahte evlilik, yalandan yüksek lisanla özür durumu yapanlar... kongo cumhuriyettinde oluoydu bunlar galiba

Çevrimdışı memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.912
  • 1.636
  • 1.912
  • 1.636
22 Ara 2017 09:53:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Tweet hergun atıyorum.3 gundur merkezi arıyorum.bugünde arayacam inşallah. Arkadaşlar hak aranmazsa maalesef bulunmaz.En azindan gerekli yerleri arayalım.olmayacaksa da bazıları gibi sadece şikayet değil mücadelemizi gösterdiğimiz icin vicdanen rahat oluruz.

Çevrimdışı Quaresma__7

  • B Grubu
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 704
  • 492
  • 4. Sınıf Öğretmeni
22 Ara 2017 09:55:44
2014 te başladık 4 yıldan beri hak arıyoruz ,hakka hukuka saygıları kalmadıysa beyhude çabalar bunlar,adam geri adım atmıyor diyoruz yapmam diyor ,dar ve sabit düşünüyor diyoruz ...
......................the end.......................... ....

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK