Tweet hergun atıyorum.3 gundur merkezi arıyorum.bugünde arayacam inşallah. Arkadaşlar hak aranmazsa maalesef bulunmaz.En azindan gerekli yerleri arayalım.olmayacaksa da bazıları gibi sadece şikayet değil mücadelemizi gösterdiğimiz icin vicdanen rahat oluruz.