Davadan sonuç çıkmaz hocalarım. Boşuna ümitlenmeyelim bendede 2. Diploma var 540 saat sertifikada var. Özel eğitime başvuru yaptım fakat sınırlı kontenjan geçip geçemeyeceğimiz belli değil. diplomaya dayalı alan değişikliğini bekleyeceğim elbet birgün olacak eminim buna. Müsteşar beyle randevu ayarlasa ankaradaki hocalar samsundan kalkıp gelirim. Müsteşar beyle karşılıklı konuşsak bize ilkatamaya nasıl engel olduğumuzu anlatsa, bizde ona olmadığımızı anlatmaya çalışsak bir görüşme gerçekleştirsek. Tabuları yıkmadığımız sürece alan değişikliği zor gözüküyor 😔
o dediğiniz görüşmeler bu forumda bulunan arkadaşlarca,facebook ta bulunan alan değişikliği bekleyen mağdur öğretmenler komitesince görüşüldü,maalesef sonuç hüsran...