2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.912
  • 1.636
  • 1.912
  • 1.636
22 Ara 2017 11:21:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
dilekçelerinizi yazıp sendikaya bildirebilirsiniz...
Farkli sendika olsak da ben de bu dilekçeyle başvurmak istiyorum. Olur mu hocam?

Çevrimdışı oguzbirsen

  • B Grubu
  • 580
  • 220
  • 580
  • 220
22 Ara 2017 11:23:48
Hayırlısı diyelim hocalarim herşeyin hayırlısı böyle olmasını istemezdik. MEB doğru düşündüğu uygulamayı yapıyor dua  edelim cuma günü herkes istediği alana kavuşsun

Çevrimdışı PCJET

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 305
  • 128
  • 305
  • 128
22 Ara 2017 11:24:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Farkli sendika olsak da ben de bu dilekçeyle başvurmak istiyorum. Olur mu hocam?

hocam ben de türk eğitimsene geçtim ama bu hak aramak için farklı yolları da kullanamayacağımız anlamına gelmez.ben de aynı şekilde dilekçemi okul verip cevabına göre bu sendikayı bilgilendireceğim,destekleri devam ederse zaten bu sendikaya üye olabilirim..

Çevrimdışı Ümit yılmaz

  • Aktif Üye
  • **
  • 53
  • 13
  • 53
  • 13
22 Ara 2017 11:26:59
Davadan sonuç çıkmaz hocalarım. Boşuna ümitlenmeyelim bendede 2. Diploma var 540 saat sertifikada var. Özel eğitime başvuru yaptım fakat sınırlı kontenjan geçip geçemeyeceğimiz belli değil. diplomaya dayalı alan değişikliğini bekleyeceğim elbet birgün olacak eminim buna. Müsteşar beyle randevu ayarlasa ankaradaki hocalar samsundan kalkıp gelirim. Müsteşar beyle karşılıklı konuşsak bize ilkatamaya nasıl engel olduğumuzu anlatsa, bizde ona olmadığımızı anlatmaya çalışsak bir görüşme gerçekleştirsek. Tabuları yıkmadığımız sürece alan değişikliği zor gözüküyor 😔

Çevrimdışı PCJET

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 305
  • 128
  • 305
  • 128
22 Ara 2017 11:29:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Davadan sonuç çıkmaz hocalarım. Boşuna ümitlenmeyelim bendede 2. Diploma var 540 saat sertifikada var. Özel eğitime başvuru yaptım fakat sınırlı kontenjan geçip geçemeyeceğimiz belli değil. diplomaya dayalı alan değişikliğini bekleyeceğim elbet birgün olacak eminim buna. Müsteşar beyle randevu ayarlasa ankaradaki hocalar samsundan kalkıp gelirim. Müsteşar beyle karşılıklı konuşsak bize ilkatamaya nasıl engel olduğumuzu anlatsa, bizde ona olmadığımızı anlatmaya çalışsak bir görüşme gerçekleştirsek. Tabuları yıkmadığımız sürece alan değişikliği zor gözüküyor 😔
o dediğiniz görüşmeler bu forumda bulunan arkadaşlarca,facebook ta bulunan alan değişikliği bekleyen mağdur öğretmenler komitesince  görüşüldü,maalesef sonuç hüsran...

Çevrimdışı albatros44

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.336
  • 47.964
  • Lise Branş Öğrt.
  • 6.336
  • 47.964
  • Lise Branş Öğrt.
22 Ara 2017 11:30:55
alan oldu y(alan),

Çevrimdışı Ümit yılmaz

  • Aktif Üye
  • **
  • 53
  • 13
  • 53
  • 13
22 Ara 2017 11:38:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
o dediğiniz görüşmeler bu forumda bulunan arkadaşlarca,facebook ta bulunan alan değişikliği bekleyen mağdur öğretmenler komitesince  görüşüldü,maalesef sonuç hüsran...
Yokmu hocam bunun bir yolu. Mutlaka vardır. Dava twitter bimer sendika hikaye. Müsteşarı aşalım ozaman bakana çıkalım gerekirse onuda aşalım. Bizlere mantıklı birşey sunsunlar bizde tamam ozaman diyelim. Yapılan açıklamalar ve eylemler şahsen beni tatmin etmiyor

Çevrimdışı x_direction

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 58
  • 97
  • 58
22 Ara 2017 11:47:06
aslında c.başkanı bu işi tek bir emriyle çözer ama ona derdimizi anlatmamız ve onun doğru anlayabilmesi çok zor. Çünkü konu saptırmaya çok müsait. herkes kendi zaviyesinden bakıyor müsteşarın dediği gibi. Bize hep bunlar bransindan sıkılmış veya daha güzel okullarda çalışmak için alan değişikliğini isteyen fırsatçılar gozuyle bakılıyor.. bilmiyorlar ki mecburiyetten farklı alana atanmışız okuduğumuz bölümle alakalı derse bile girmemişiz daha.

Çevrimdışı Stargate_73

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
22 Ara 2017 11:50:44
Ebs yi aradım başkanlarımız ilgileniyor dendi.

Çevrimdışı PCJET

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 305
  • 128
  • 305
  • 128
22 Ara 2017 11:55:24
alan değişikliğinde bizim duygularımızı patlatırcasına Bir Eyyy...narasını insan bu kadar mı arar ya!!!!

Çevrimdışı kaan_1903

  • B Grubu
  • 326
  • 195
  • Türk Dili ve Ed.
  • 326
  • 195
  • Türk Dili ve Ed.
22 Ara 2017 13:08:00
Aes yargiya gidiyor dilekçe örneğini de facede paylaşmış ilgilenen arkadaşlar bakabilir

Çevrimdışı sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 32.938
  • 513.363
  • 32.938
  • 513.363
22 Ara 2017 13:23:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aes yargiya gidiyor dilekçe örneğini de facede paylaşmış ilgilenen arkadaşlar bakabilir

Dilekçe örneği

Çevrimdışı surocan

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 66
  • 124
  • Müdür Yardımcısı
  • 66
  • 124
  • Müdür Yardımcısı
22 Ara 2017 14:06:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
alan oldu y(alan),


ayne katılıyorum

Çevrimdışı aretias28

  • B Grubu
  • 1.503
  • 1.409
  • 1.503
  • 1.409
22 Ara 2017 14:09:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aes yargiya gidiyor dilekçe örneğini de facede paylaşmış ilgilenen arkadaşlar bakabilir
Aes sendikası anladığım kadarıyla sadece alan değişikliği yapılması ya da yapılmamasıyla ilgileniyor.bu sendikanın vizyonu bu herhalde.

Çevrimdışı atalar1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 309
  • 112
  • 309
  • 112
22 Ara 2017 14:12:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Aes yargiya gidiyor dilekçe örneğini de facede paylaşmış ilgilenen arkadaşlar bakabilir
aes ye üye değilseniz hiçbir işleminizi yapmazlar amaçları bu gibi durumlardan faydalanarak sizi üye yapmaktır.ben bunu 2010 da yaşadım.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK