2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
21 Ara 2017 17:39:08
2018 hizmetiçi eğitimler açılmıştır.Oradan özel eğitim için kurs başvurusu yapayım dedim yok.Bunlar ne zaman ve kime açılır?

Çevrimdışı sözleşmeliyeson

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 178
  • 119
  • Lise Branş Öğrt.
  • 178
  • 119
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 17:39:15
yusuf tekinin alan değişikliği konusundaki inadının yazıya dökülmüş hali bu açıklaması. alan değişikliği yapmak istemiyorsan yapmıyorum dersin.hak hukuğa bağlamanın ne alakası var.  alan değişikliği yönetmelikte var. okuyan kendini geliştiren belgesini  alan herkes alan değiştirmek ister.yani hakkimiz olanı istemek ten daha normal ne olabilir.

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
21 Ara 2017 17:46:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
EBS den medet uman kim? Ebs insanların gazını almak için kurulmuş bir sendikamsı. Hak aramak nere onlar nere...
değerli hocam attığım bütün mesajlara bakabilirsiniz.   Hep aynı şeyi söyledim. Ebs hiç bir zaman mücadele veripte somut adım atmadi.eğer azıcık cabalasaydi böyle bir sorun kalmazdı. Verdiği tepkide göstermelik . Onu da biliyoruz ama MAALESEF EBS DEN BAŞKA CAREMIZDE YOK.ÇÜNKÜ SENDIKALARIMIZ BU SORUNU COZEMIYOR. ÇÖZMEK IÇIN DE SAĞLAM Bir  MÜCADELE DE GOSTERMIYORLAR. Siyasiyali en yakın sendika da ebs. Bu isi ancak siyasiler cozer.Üç gün şansımızı denelelim. müsteşarın böyle bir açıklama yapması.  Demek ki bi baskı var.... SON BIR ŞANS  için baskı yapalım

Çevrimdışı tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.941
  • 16.312
  • 13.941
  • 16.312
21 Ara 2017 17:49:20
Bu uygulamanın adına Alan değişikliği yerine başka bir ad kullanılabilirdi   mesela sertifikayla özel eğitim öğretmenliğine geçiş

Çevrimdışı Cgdmcmg

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 95
  • 22
  • 95
  • 22
21 Ara 2017 18:01:37
Bir zerre dahi isteğim kalmadı. Bitirdiler sağolsunlar. Gözleri aydın olsun. Evimi karanlığa gömdüler. Onların evi aydınlık olsun.
Ben neye elimi attım da kurumadı.
Bu da benim sınavım. Sabır, kuyuda bekleyen Yusuf gibiyim. Yakub'um da yok dua eden.
Kırgın ve üzgünüm.

Çevrimdışı ylzkhvclr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 252
  • 112
  • 252
  • 112
21 Ara 2017 18:07:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bir zerre dahi isteğim kalmadı. Bitirdiler sağolsunlar. Gözleri aydın olsun. Evimi karanlığa gömdüler. Onların evi aydınlık olsun.
Ben neye elimi attım da kurumadı.
Bu da benim sınavım. Sabır, kuyuda bekleyen Yusuf gibiyim. Yakub'um da yok dua eden.
Kırgın ve üzgünüm.
Bende aynıyım hocam yüksek lisansa başladım eğitim özrü bitti.alan değiştireyim dedim o bitti.tayinler kapalı.niye böyle oldu yaa neye elimi attıysam kurudu

Çevrimdışı ylzkhvclr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 252
  • 112
  • 252
  • 112
21 Ara 2017 18:15:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bu twitterla facebookla olacak gibi değil bence. Bu biraz işin kolayina kaçmak oluyor. Sosyal medyada propagandanin suyu çıkmis durumda. zırt pırt hashtag açan açana. Ustelik bizim örgütlü sayımiz sosyal medya icin düşük. Millet en dandik konuda binlerce kişiyi örgutleyebiliyor. Benim görüşüm hazır sömestr yaklaşmışken işi mutlaka hukuki platforma taşımalıyız. bu mecrada elimiz daha kuvvetli olacaktir. Kaybedilmiş bir kaç dava olabilir. Ama bizim elimizde önemli bir yönetmelik kozu var. Meb işi kılıfına uydurmuş gözükse de bu konudaki tutarsız icraatleri ve çifte standartları kesinlikle dava konusudur. meb in 4 yıldır konuştuğu ve yaptıkları ortada. şu alan değişikliği duyurusu bile çelişkilerle dolu. kendimizi iyi şekilde ifade edebilir, konu hakkında bilgisi olan bir de avukat bulabilirsek meb î bu konuda adım atmak zorunda bırakabiliriz. ciddiyetimizi daha iyi anlamalilar. Aym ye bireysel başvuru, c.baskanligina posta yoluyla şikayet dilekçeleri, ayri ayrı dava dilekçeleri, toplu dava vb. çoklu hukuki girişimler bu işi engelleyen her kimse ona geri adım attırabilir. Meb bütün davaları kazanamaz. Eğer buna inanıyorsanız o zaman biz haksizizdir. ben mutlaka bizi anlayan adil hakimlere denk geleceğimize inanıyorum. alan değişikliği öğretmenlere yönetmelikle verilmiş bir haktır ve devlet bu hakkı şartları saglayanlara tanımalıdır. Herkes bu süreçte hukuki olarak gördüğü haksızlık ve çifte standarti aklına geldiği kadarıyla yazarsa bu şekilde bir veritabanı hazırlayabiliriz. Tutarlı ve  ikna edici dolu bir dava dilekcesinin davayi kazandırması işten bile degil. Bu saatten sonra kaybedecek birşeyimiz yok zaten.
Katılıyorum size hocam.Artık bu işin face dir Twitter'ı dır Kalmadı.bu iş artık dava boyutundadır.iç hukuk yollarını deneyip olmazsa aym ye bile bireysel başvurabiliriz.toplu dava açalım MEB in tutarsız ve keyfi uygulamalardan bir vazgeçmesi yönetmeliğe göre davranması lazım.bitirdiler hepimizi.ne suçumuz var 4 yıl önce herkes geçti.bizler ne suç işledikte bunlar uygulanıyor.ben mi dedim her yere fakülte aç diye.birde anlamadığım üniversiteden her mezuna devlet iş vermek zorunda mı?atama yapmadıkları Zaman Cumhurbaşkanı bu yönlü açıklamalarda bulunmuştu.şimdi ne oldu da ilk atamacı oluverdiler.Bizler bu kurumun birer parçasıyız.bizler suan görev başındayız.geleceği yön verecek olanlar biziz.bizleri bu kadar görmezlikten gelmeleri çok tuaf

Çevrimdışı yoda

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 211
  • 126
  • 211
  • 126
21 Ara 2017 18:32:20
Ebs bir açiklama falan yapti mi ?

Çevrimdışı Cgdmcmg

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 95
  • 22
  • 95
  • 22
21 Ara 2017 18:47:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bende aynıyım hocam yüksek lisansa başladım eğitim özrü bitti.alan değiştireyim dedim o bitti.tayinler kapalı.niye böyle oldu yaa neye elimi attıysam kurudu


😔😔😔😔

Çevrimdışı yasin09

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 498
  • 143
  • 498
  • 143
21 Ara 2017 18:55:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yarın sistem 3 gün kapalı alan değiştirecekler bilgilerinizi guncelletin
Sistem kapalı derken hocam?

Çevrimdışı memur25

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.912
  • 1.636
  • 1.912
  • 1.636
21 Ara 2017 19:13:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Katılıyorum size hocam.Artık bu işin face dir Twitter'ı dır Kalmadı.bu iş artık dava boyutundadır.iç hukuk yollarını deneyip olmazsa aym ye bile bireysel başvurabiliriz.toplu dava açalım MEB in tutarsız ve keyfi uygulamalardan bir vazgeçmesi yönetmeliğe göre davranması lazım.bitirdiler hepimizi.ne suçumuz var 4 yıl önce herkes geçti.bizler ne suç işledikte bunlar uygulanıyor.ben mi dedim her yere fakülte aç diye.birde anlamadığım üniversiteden her mezuna devlet iş vermek zorunda mı?atama yapmadıkları Zaman Cumhurbaşkanı bu yönlü açıklamalarda bulunmuştu.şimdi ne oldu da ilk atamacı oluverdiler.Bizler bu kurumun birer parçasıyız.bizler suan görev başındayız.geleceği yön verecek olanlar biziz.bizleri bu kadar görmezlikten gelmeleri çok tuaf
Dava açılacaksa ben de varım hocam da bunu sendika yoluyla acacaksak yetkili sendika davaya yanaşmıyor. Davayı kazanma için nasıl bir yol izleyelim,yol gösterecek arkadaşlar paylaşabilir mi?

Çevrimdışı wamedeusm

  • B Grubu
  • 151
  • 187
  • 151
  • 187
21 Ara 2017 19:21:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu uygulamanın adına Alan değişikliği yerine başka bir ad kullanılabilirdi   mesela sertifikayla özel eğitim öğretmenliğine geçiş
DEĞİL Mİ AMA?

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
21 Ara 2017 19:32:55
Bugün hitap girişlerini yaptık.Yarın ve hafta sonu sistem çalışmayabilir

Çevrimdışı hansa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 339
  • 67
  • 339
  • 67
21 Ara 2017 20:43:54
Bende dava açacağım,toplu açılacaksa da  kesinlikle katılırım..

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
21 Ara 2017 21:00:37
Şu saatden sonra en çok ihtiyaç hangi branş ise bundan kurs açılması sağlanabilir.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK