EBS den medet uman kim? Ebs insanların gazını almak için kurulmuş bir sendikamsı. Hak aramak nere onlar nere...
değerli hocam attığım bütün mesajlara bakabilirsiniz. Hep aynı şeyi söyledim. Ebs hiç bir zaman mücadele veripte somut adım atmadi.eğer azıcık cabalasaydi böyle bir sorun kalmazdı. Verdiği tepkide göstermelik . Onu da biliyoruz ama MAALESEF EBS DEN BAŞKA CAREMIZDE YOK.ÇÜNKÜ SENDIKALARIMIZ BU SORUNU COZEMIYOR. ÇÖZMEK IÇIN DE SAĞLAM Bir MÜCADELE DE GOSTERMIYORLAR. Siyasiyali en yakın sendika da ebs. Bu isi ancak siyasiler cozer.Üç gün şansımızı denelelim. müsteşarın böyle bir açıklama yapması. Demek ki bi baskı var.... SON BIR ŞANS için baskı yapalım