2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 13:54:01
Adam sertifikayla alan degistiriyor.ben diplomayla degistiremiyorum.adam yan alandan degistiriyor ben diplomayala degistiremiyorum.peki benim hakki mi kim koruyacak.2013 araliktaki alan degisiklinde siz mustesardiniz o zaman haksizlik mi yapmis oldunuz.

Çevrimdışı 21lik

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 126
  • 188
  • 126
21 Ara 2017 13:57:48
biri sayın müşteşara kimsenin hakkını yemediğimizi bizden boşalacak yerlere birilerinin atanabileceğini anlatsın!!!

Çevrimdışı yıldız10000

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 113
  • 42
  • 113
  • 42
21 Ara 2017 13:59:42
Çözüm ne olabilir nasıl bu öğretmenlere yardımcı olabiliriz diye düşünen birileri vardır ? Herhalde diye umut ediyorum

Çevrimdışı tolgaari

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 417
  • 965
  • Lise Branş Öğrt.
  • 417
  • 965
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 14:08:13
Kul hakkından bahset kursla öğretmen yap.

Çevrimdışı demet_aks

  • Aktif Üye
  • **
  • 79
  • 14
  • 79
  • 14
21 Ara 2017 14:08:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Adam sertifikayla alan degistiriyor.ben diplomayla degistiremiyorum.adam yan alandan degistiriyor ben diplomayala degistiremiyorum.peki benim hakki mi kim koruyacak.2013 araliktaki alan degisiklinde siz mustesardiniz o zaman haksizlik mi yapmis oldunuz.
hocam önce alanım kaldırıldı sonra resen başka bi alana verdiler o alanda kapatıldı mezun olduğum aynı zamanda yüksek lisansımın olduğu alan ;bildiğim ve sahip olduğum tek diploma ama bende alan değiştiremiyorum sistem açılmıyo açılsada ile sadece özel eğitim kontenjanı verilmiş. daha ne kadar saçmalıycaklar acaba ihtiyaç doğrultusunda diyosun ihtiyactan haberleri bile yok. hak yemeye deva ediyolar. bir öğretmenin alan değişikliği daha ne kadar aciliyet gerektirebilir ki ben artık dava açıcam. inanın artık alan değiştirmekten çok bu sorumsuzluğun sahiplerine yaptırım uygulanmasını istiyorum. bana bu yaşattırdıklarının çok daha kötüsünü yaşarlar umarım.

Çevrimdışı ahmet.55

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 434
  • 205
  • Müdür Yardımcısı
  • 434
  • 205
  • Müdür Yardımcısı
21 Ara 2017 14:10:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok güldüm 😊
2017 yılı ağustos il dışı özür durumundan atanamayanları ilçe emrine alıp,il içinde birbirinden kilometrelerce uzaktakileri sadece sınırlı kontenjan açarak ya da hiç açmayarak puana göre atamaya tabi tutmak kul hakkı olmasa gerek.

Çevrimdışı elifikbal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 292
  • 119
  • 292
  • 119
21 Ara 2017 14:10:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Milli Eğitim Bakanlığı müsteşarı Yusuf Tekin twitter üzerinden alan değişikliği ile ilgili açıklamalarda bulundu.

Bakanlık Müsteşarı Sayın Yusuf Tekin sosyal medya hesabı üzerinden alan değişikliği konusunda açıklamalarda bulundu. İşte Yusuf Tekin'in Açıklamaları:

1. Herkese hayırlı günler. Alan değişikliği ile ilgili duyurumuz konusunda maalesef herkes sadece kendi zaviyesinden bakarak değerlendirme yapıyor. Bir kaç hususu paylaşmak istiyorum.

2. Bakanlık olarak herhangi bir işlem yaparken temel prensibimiz kul hakkına taalluk eden bir haksızlık ve adaletsizlik yapmamak, Anayasanın güvence altına aldığı eşitlik ilkesine aykırı davranmamak başta olmak üzere herkesin üzerinde uzlaştığı temel ilkelerdir

3. Bu ilkelerin kişisel ya da sınıfsal çıkarlardan çok daha önemli olduğuna inanıyorum. Bakanlığımızın insan kaynakları politikaları dahil bütün uygulamaları da bu kapsamda anayasal ilkeler çerçevesinde değerlendirilmelidir.

4. Dolayısıyla kişisel durumları ya da sınıfsal/grupsal konumlarına göre yapılan eleştirilere bu çerçevede saygıyla bakıyorum

Allah askina bisey anlayan var mi bu aciklamada
beceremedim. Ama söyleme utanıyorum demek istemiş.

Çevrimdışı Küçükbulut

  • Üye
  • *
  • 18
  • 24
  • 18
  • 24
21 Ara 2017 14:13:17
Sendikalardan istifaya devam o zaman bazı şeyler değişecek....

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 14:24:14
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sendikalardan istifaya devam o zaman bazı şeyler değişecek....
aynen

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 14:25:24
Valla bugün  yarin  ve hergun bunlara hatirlatmak lazim

Çevrimdışı tolgaari

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 417
  • 965
  • Lise Branş Öğrt.
  • 417
  • 965
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 14:26:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2017 yılı ağustos il dışı özür durumundan atanamayanları ilçe emrine alıp,il içinde birbirinden kilometrelerce uzaktakileri sadece sınırlı kontenjan açarak ya da hiç açmayarak puana göre atamaya tabi tutmak kul hakkı olmasa gerek.
Hocam 2015 Ocak eş durumunda da bana oldu. Puanımla uzak okula atandım. Atanamayanlar 1 hafta sonra ilçe emrine atandılar. Normdan iyi yerlere gittiler. Biz de dağda git gele devam.

Çevrimdışı mankurt5

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 165
  • 152
  • 165
  • 152
21 Ara 2017 14:32:09
alan değişikliğini bilmeyenler alan değişikliği yaptım sanırsa böyle açıklamalar yapıp, milleti iknaya çabalar...

adama sormazlar mı hak hukuk deyip durdunuz da 5000 dersaneciyi kpss puanı olamadan bir anda atarken ilkatamacıların hakkını nasıl yememiş mi oldunuz?

üstelik alan değiştiren bir öğretmen başka alanı boşalttığından nötr olan bir uygulamayı bir türlü anlayamadınız...

dersanecilerin atamasının hakkaniyet ölçüsünde olmadığı halde izahını bile yapamazken, bize sırf alan değiştirme isteğimizden dolayı hak yemekten bahsetmeyin lütfen...

seneye tekli eğitimden sınıf öğretmeni normu şişerken alan değişikliğini yapmayın da görelim bakalım... o zaman geldiğinde, milleti alan değişikliğinden bu kadar soğuttuktan sonra, kime yalvaracaksınız acaba? (bunun cevabı da 540 saatlik sertifikada mı gizli yoksa..)

Çevrimdışı Küçükbulut

  • Üye
  • *
  • 18
  • 24
  • 18
  • 24
21 Ara 2017 14:37:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Valla bugün  yarin  ve hergun bunlara hatirlatmak lazim
[/quote Ben kendimi hatırlattım hocam istifa ederek onların gözünde bu küçük bir hareket olabilir; ama büyük yangınlar minik kıvılcımlarla başlar...

Çevrimdışı Küçükbulut

  • Üye
  • *
  • 18
  • 24
  • 18
  • 24
21 Ara 2017 14:38:23
Ben kendimi hatırlattım hocam istifa ederek onların gözünde bu küçük bir hareket olabilir; ama büyük yangınlar minik kıvılcımlarla başlar...

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
21 Ara 2017 14:45:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam kaybetme denen bir şey yok, ortada bir gasp var hak gaspı... Medeni bir ülkede yonetmelikte yazan bir hakkı almak için tweet atmaya Fax çekmeye gerek var mı?
Doğru söze ne denir...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK