Adam sertifikayla alan degistiriyor.ben diplomayla degistiremiyorum.adam yan alandan degistiriyor ben diplomayala degistiremiyorum.peki benim hakki mi kim koruyacak.2013 araliktaki alan degisiklinde siz mustesardiniz o zaman haksizlik mi yapmis oldunuz.
Çok güldüm 😊
Milli Eğitim Bakanlığı müsteşarı Yusuf Tekin twitter üzerinden alan değişikliği ile ilgili açıklamalarda bulundu.Bakanlık Müsteşarı Sayın Yusuf Tekin sosyal medya hesabı üzerinden alan değişikliği konusunda açıklamalarda bulundu. İşte Yusuf Tekin'in Açıklamaları:1. Herkese hayırlı günler. Alan değişikliği ile ilgili duyurumuz konusunda maalesef herkes sadece kendi zaviyesinden bakarak değerlendirme yapıyor. Bir kaç hususu paylaşmak istiyorum.2. Bakanlık olarak herhangi bir işlem yaparken temel prensibimiz kul hakkına taalluk eden bir haksızlık ve adaletsizlik yapmamak, Anayasanın güvence altına aldığı eşitlik ilkesine aykırı davranmamak başta olmak üzere herkesin üzerinde uzlaştığı temel ilkelerdir3. Bu ilkelerin kişisel ya da sınıfsal çıkarlardan çok daha önemli olduğuna inanıyorum. Bakanlığımızın insan kaynakları politikaları dahil bütün uygulamaları da bu kapsamda anayasal ilkeler çerçevesinde değerlendirilmelidir.4. Dolayısıyla kişisel durumları ya da sınıfsal/grupsal konumlarına göre yapılan eleştirilere bu çerçevede saygıyla bakıyorumAllah askina bisey anlayan var mi bu aciklamada
Sendikalardan istifaya devam o zaman bazı şeyler değişecek....
2017 yılı ağustos il dışı özür durumundan atanamayanları ilçe emrine alıp,il içinde birbirinden kilometrelerce uzaktakileri sadece sınırlı kontenjan açarak ya da hiç açmayarak puana göre atamaya tabi tutmak kul hakkı olmasa gerek.
Valla bugün yarin ve hergun bunlara hatirlatmak lazim[/quote Ben kendimi hatırlattım hocam istifa ederek onların gözünde bu küçük bir hareket olabilir; ama büyük yangınlar minik kıvılcımlarla başlar...
Hocam kaybetme denen bir şey yok, ortada bir gasp var hak gaspı... Medeni bir ülkede yonetmelikte yazan bir hakkı almak için tweet atmaya Fax çekmeye gerek var mı?