Yusuf Tekin tweet atıyor. Yüklemin arkadaşlar
haber verdiğiniz için sağolun hocam.attım ben de hayırlısı bakakım
Milli Eğitim Bakanlığı müsteşarı Yusuf Tekin twitter üzerinden alan değişikliği ile ilgili açıklamalarda bulundu.Bakanlık Müsteşarı Sayın Yusuf Tekin sosyal medya hesabı üzerinden alan değişikliği konusunda açıklamalarda bulundu. İşte Yusuf Tekin'in Açıklamaları:1. Herkese hayırlı günler. Alan değişikliği ile ilgili duyurumuz konusunda maalesef herkes sadece kendi zaviyesinden bakarak değerlendirme yapıyor. Bir kaç hususu paylaşmak istiyorum.2. Bakanlık olarak herhangi bir işlem yaparken temel prensibimiz kul hakkına taalluk eden bir haksızlık ve adaletsizlik yapmamak, Anayasanın güvence altına aldığı eşitlik ilkesine aykırı davranmamak başta olmak üzere herkesin üzerinde uzlaştığı temel ilkelerdir3. Bu ilkelerin kişisel ya da sınıfsal çıkarlardan çok daha önemli olduğuna inanıyorum. Bakanlığımızın insan kaynakları politikaları dahil bütün uygulamaları da bu kapsamda anayasal ilkeler çerçevesinde değerlendirilmelidir.4. Dolayısıyla kişisel durumları ya da sınıfsal/grupsal konumlarına göre yapılan eleştirilere bu çerçevede saygıyla bakıyorumAllah askina bisey anlayan var mi bu aciklamada