yan alandan pşman olanlar geri dönseydi keşke
Ben tepkimi koydum şahsi olarak bireysel olarak klavuz açıklanır aciklanmaz ebs den anında istifa ettim; gerçi umurlarında değil bu arada benim de hiç umurumda değil...