2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı yusufvlr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.019
  • 226
  • 1.019
  • 226
20 Ara 2017 23:41:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yan alandan pşman olanlar geri dönseydi keşke
keşke hocam

Çevrimdışı yusufvlr

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.019
  • 226
  • 1.019
  • 226
20 Ara 2017 23:43:16
Bizi böyle bilinmezlige atan sözüm ona kimse allah onun burnundan getirsin inşallah.

Çevrimdışı masallahhh

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 31
  • 97
  • 31
20 Ara 2017 23:52:37
Tebrikler bir defa olsun 147 arama mail atma twıt atma sonra aman neden olmadı(twıtterda mesaj yazan mücade eden 10 arkadaş hariç tabi)

Çevrimdışı berkcan65

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 391
  • 359
  • 391
  • 359
21 Ara 2017 00:15:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben tepkimi koydum şahsi olarak bireysel olarak klavuz açıklanır aciklanmaz ebs den anında istifa ettim; gerçi umurlarında değil bu arada benim de hiç umurumda değil...

Çevrimdışı wamedeusm

  • B Grubu
  • 151
  • 187
  • 151
  • 187
21 Ara 2017 00:18:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben tepkimi koydum şahsi olarak bireysel olarak klavuz açıklanır aciklanmaz ebs den anında istifa ettim; gerçi umurlarında değil bu arada benim de hiç umurumda değil...

Çevrimdışı Stargate_73

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
21 Ara 2017 07:51:41
Bu yıl en çok tweet atanlar arasındaydım.Gerçekten sayımız azdı.Birlik olmadığımız için kaybettik.

Çevrimdışı harunca

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 128
  • 168
  • 128
  • 168
21 Ara 2017 07:57:13
Hocam kaybetme denen bir şey yok, ortada bir gasp var hak gaspı... Medeni bir ülkede yonetmelikte yazan bir hakkı almak için tweet atmaya Fax çekmeye gerek var mı?

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
21 Ara 2017 07:58:17
artık bakanlığın öğretmen eksiklik sorunu yok.hepimizi yarın sabaha ayirsalar, hazır kıta 800bin kişi meslege girmeye hazır.

Çevrimdışı aysgl59

  • Aktif Üye
  • **
  • 57
  • 22
  • 57
  • 22
21 Ara 2017 08:39:26
Hak yenmişlik var kabul ediyorum
Ancak duyuru ağustosta yapıldı ve “sınırlı” olacağı söylendi
Tepki daha o zamandan verilmeli, gerekli baskı yapılmalıydı
Ancak formlarda genel olarak gördüğüm herkesin sadece kendilerine Alan değişikliği yapılacağı beklentisiydi kısaca “sınırlı “ kelimesini herkes kendisine yonttu herkeste bir rahatlık vardı
Daha o zamandan tepki konulsaydı bu durum yaşanmayabilirdi
Ama alıştık artık
Klasik öğretmen tavrı
Aman bana dokunulmasın
Bu saatten sonra yapılacak hiçbir tepkinin sonucu olumlu olmayacaktır
Kısaca geçti borun pazarı

Çevrimdışı Torrado1905

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
  • 668
  • 410
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 08:51:59
Madem doluluk orani %90 hatta bazi bolgelerde %90 nın uzerinde o halde bor kaç alim yapmayacaksiniz sayin meb .aciklamadan boyle anliyorum

Çevrimdışı freestyler6755

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 81
  • 449
  • 81
  • 449
21 Ara 2017 09:03:09
Nerede %90 acaba 1-2 şehir baz alınarak yapılan açıklamalar bunlar.Her yer ücretli öğretmen !!!!Minareyi çalan kılıfını hazırlar...

Çevrimdışı albatros44

  • Bilge Üye
  • *****
  • 6.336
  • 47.964
  • Lise Branş Öğrt.
  • 6.336
  • 47.964
  • Lise Branş Öğrt.
21 Ara 2017 09:04:53
Gitti gül, gitti bülbül, ister ağla ister gül.

Çevrimdışı zambaklar

  • Aktif Üye
  • **
  • 53
  • 26
  • 53
  • 26
21 Ara 2017 09:06:22
Arkadaşlar bir facebook gurubunda özür atamaları için parayla tweet aldiklarini yazmıştı bi hocamız.Boylece gündem olusturulabilmiş.

Çevrimdışı tuana11

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 513
  • 189
  • 513
  • 189
21 Ara 2017 09:08:22
Buaraya kadarmış çok yazık oldu

Çevrimdışı metyus

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 192
  • 92
  • 192
  • 92
21 Ara 2017 09:18:21
KAÇ ilde norm fazlası öğretmenler vardı ne oldu onlara sayı da baya vardı

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK