2013'ten Bu Yana Rutin Alan Değişikliği Bekleyenler

Çevrimdışı demet_aks

  • Aktif Üye
  • **
  • 79
  • 14
  • 79
  • 14
20 Ara 2017 17:37:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
EBS  beş yıldır bakanlikla görüşüyor.  Ama ne hikmetse bir alan değişikliği sorunu çözemiyor.  Tebrik etmek gerekir. Bunlar bizimle kafa buluyor. Çünkü beş yıldır aynı cümleler.  Yeni atanan öğretmenlerin çook büyük kısmı EBS ye üye oluyor. Yani sizin istifa etmeniz adamların umrunda değil
atanan öğretmenler adaylık kaldırma korkusuyla üye oluyor. atanmalarına yardımcı oldukları için değil

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
20 Ara 2017 17:38:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli arkadaşlar her şey olur. Yetkili sendika ya görüştü ya görüşecek. Talepler iletiliyor. Bekleyelim bakalım. Burası Türkiye. Olmaz denen neler oluyor.
yetkili sendika zaten alan değişikliğinin böyle olacağını biliyordu. Talepler iletiliyor derken bizimle kafa buluyorlar. EBS den bir beklentimiz olmasın. 

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
20 Ara 2017 17:45:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Latif selvi ve hasan yalcin yaylayi aradim kapsm degisikligi icin gorusmeler suruyor dedi. Atilla olcumla ramazan cakirci nin numarasi kimse de yok mu?arkadaslar siyaset bu bir sey istenmeden verilmez lutgen herkes arasin. Istifa dilekcesi doldurmak icin zaman dolmadi.  Arayin arayin arayin.
ya hocam inanmayın.  Gerçekçi olalım.EBS sürekli siyasi ile yan yana değiller mi.  Inanın azıcık çaba gösterseler alan değişikliği sorunu diye bir şey kalmaz. Bizler adamların umrunda değiliz. 

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
20 Ara 2017 17:50:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
atanan öğretmenler adaylık kaldırma korkusuyla üye oluyor. atanmalarına yardımcı oldukları için değil
o kadarını biliyoruz sayın hocam. Şunu biliyoruz. Alan değişikliği dört ay önce açıklandı. Bu şekilde olacağını buraya yazmıştım.  Bir ay önce bazı arkadaşlar tepki verdiler. Sanki ebs bunun bu şekilde olacağını bilmiyor muydu.hiç bir zaman alan değişikliği için samimi ve ciddi bir talepleri olmadı ki. Farz et yetkili sendika yaptiramadi. Bunlar sürekli siyasilerle yan yana değiller mi. Onlar çok rahat cozerler

Çevrimdışı wamedeusm

  • B Grubu
  • 151
  • 187
  • 151
  • 187
20 Ara 2017 17:51:10
ebs gibi bir sendika neden var? tabiki insanların gazını almak için. başka hiçbir işe yaramayan hükümet sendikası. ali yalçın kendisini vekil yapmak için çalışıyor sadece.

Çevrimdışı vakorama

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.180
  • 418
  • 1.180
  • 418
20 Ara 2017 17:57:18
Beş yıldır alan değişikliği için  cok aktif mücadele eden arkadaşlar beni tanır. Beş yıldır hep aynı şeyi söyledim. EBS ALAN DEGISIKLIGI için samimi olmadigi ve ciddi adım atmadığı  müddetçe  bu is olmaz.  Bizlerin bir şekilde EBS yi buna dahil etmemiz gerekiyor ama nasıl diye. En çok buna kafa yormamız gerekiyor dedim  Maalesef haklı çıktım ...

Çevrimdışı losar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.980
  • 1.581
  • 1.980
  • 1.581
20 Ara 2017 18:11:47
Tes yazı ile başvurmuş, teşekkür ederim

Çevrimdışı aydnN

  • Üye
  • *
  • 17
  • 4
  • Okul Müdürü
  • 17
  • 4
  • Okul Müdürü
20 Ara 2017 18:34:05
diplomamda metal işleri öğretmeni yazıyor mümkünatı yokmuş :D

Çevrimdışı Stargate_73

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 18:35:28
2018 için ne hayaller vardı. 4 yıl git gel. Kim verecek bunun hesabını. MEB sen ne iş yaparsın. Artık içimizdeki umudu da körelttiler. Bir gün umutlandık 4 ay git gel yaşadık. İlk atamacılar bile bizim yaşadığımız stresi yaşamadıklar. Kpss ile hazırlanan kendini az çok bilir. Genelde atanacaklarını kestirebilirler.
Fakat biz böyle değildik. Olur ya da olmaz arasında kalbimiz heyecan yaşadı. Çünkü 5 yıl yapılmamıştı. Çok büyük beklentiye sokulduk. Suçlusu da bu ümidi verenlerdir.
Ben İlköğretim matematik öğretmenliği mezunuyum. Yaşım 40 oldu ve bu yıl bitirdim. Öğretmenin 36 yaşında 2. Üniversite kazanıyor. Sebebi neydi. Alanda mutlu olmak. Ben 17 yıldır sınıf öğretmenliği yapıyorum. İlk alanım biyoloji öğretmenliği. Belki biz de zamanında yanlış yönlendirildik,maddi ihtiyaç nedeniyle biyoloji öğretmenliği gelmez diye sınıfçı olarak başladık. Alanın bana göre olmadığını yıllar geçince anladım. Benin de hatalarım vardı. Neyse burada hikaye anlatmak istemiyorum. Ben önüme bakacağım artık. Mebden medet ummuyorum. Allah Herkesin gönlüne göre versin. 

Çevrimdışı Stargate_73

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
  • 826
  • 1.467
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 18:41:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
diplomamda metal işleri öğretmeni yazıyor mümkünatı yokmuş :D

Göstermelik Alan Değişikliği oldu işte. Biz yaptık işte dediler. Toplasanız 500ü geçmeyecek öğretmen alan değişikliği yapacak.

Çevrimdışı freestyler6755

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 81
  • 449
  • 81
  • 449
20 Ara 2017 18:48:26
Bu aynı  devamlı yapılan benzin zamlarından sonra "Olsun ben gene 100 liralık benzin alıyorum" demeye benziyor. Bu yetkili sendika olduktan sonra hiçbir şey değişmez  nasıl olsa ilk atananlar çantada keklik üye yapma konusunda .Diğerleri umurlarında mı?

Çevrimdışı elifikbal

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 292
  • 119
  • 292
  • 119
20 Ara 2017 18:54:37
Başvuru şartları taşıyipta başvuru yapabilen bir arkadaş var mı? Yoksa hala kimse başvuru yapamadı mi?

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 19:03:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Göstermelik Alan Değişikliği oldu işte. Biz yaptık işte dediler. Toplasanız 500ü geçmeyecek öğretmen alan değişikliği yapacak.
Hakikaten öyle hocam ya keşke ön başvuru alsalardi ona göre kontenjan belirleselerdi bari.Bunca söylemden sonra böyle bir açıklamayı nitelendiremiyorum.Bu kadar mı değersiziz...O kadar alistirmistim ki kendimi hala bekliyorum birseyler başvuru ekrani yazısını görsem de defalarca baktım bakıyorum. ..olmayacağını bile bile😡

Çevrimdışı SUMERA06

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
  • 1.253
  • 682
  • Matematik Öğretmeni
20 Ara 2017 19:05:50
Niye hala umutluyum saf saf 😡😡😡😡bu sefer kendime kızayim bari

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
20 Ara 2017 19:13:44
Madem yeni alanda öğretmenin yetersizliğinden şüphe ediyorlar(ben bunu öngörüyorum)Her sene alan değişikliği sınavı yapsınlar ben bunu facebooktan insan kaynakları genel müdürüne yazacağım.Mesela teknik öğretmenler hangi alandan mezun olursa olsunlar mühendislik tamamlama ve diploması alma sınavına giriyorlar.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK