atanan öğretmenler adaylık kaldırma korkusuyla üye oluyor. atanmalarına yardımcı oldukları için değil
o kadarını biliyoruz sayın hocam. Şunu biliyoruz. Alan değişikliği dört ay önce açıklandı. Bu şekilde olacağını buraya yazmıştım. Bir ay önce bazı arkadaşlar tepki verdiler. Sanki ebs bunun bu şekilde olacağını bilmiyor muydu.hiç bir zaman alan değişikliği için samimi ve ciddi bir talepleri olmadı ki. Farz et yetkili sendika yaptiramadi. Bunlar sürekli siyasilerle yan yana değiller mi. Onlar çok rahat cozerler